Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

suski09 mä oon kans pidettäny 11 lähtien ja meinaan sit ku testit tulee niin testata.
Voi olla et ne jo on postilaatikossa, mut en jaksa sinne turhaan kävellä jollei ne olekkaan viel tullu. Meen samalla kattomaan ku käytän koiran ulkona =) Tuleepahan pidätettyä kunnolla :p On tää jännää ja samalla aika hölmöä ku ei jaksa odottaa paria päivää :D No testit on tehty sitä varten et niillä testataan.
 
Tein ton testin ja mun mielestä sen 10min aikana siinä jotai näky :D Siis ihanku oisin nähny punertavaa mut tiedä sit. Aamul uudellee :D Ohan noita testejä sen verta et voi joka aamu tehdä. Onnee sulle testaukseen!:heart:
 
Tein itekki testin ja mulle tuli kanssa jotain punertavaa siihen, mut must tuntuu, et nyt sitä ei enää näy. Nyt on menny se 10 min umpeen. Noihin testeihin en oo koskaan aikasemmin saanu viivanpaikkaa,mut kattoo nyt ku toi kuivuu, et tuleeks siihen sellanen. mul on vessassa viel se aamu virtsa ku en muistanu sitä kipata pois, mut en sit tiedä onko se enää niin hyvä jos sillä testaa. se on ollu kyl suljetussa purkissa?? :/
Saatko laitettua siitä sun testistä kuvaa?
 
Mie oon vissiin jonki sortin masokisti ku piti testata dpo8...ja vielä p*skala testilä joihin oon saanu ennenki viivanpaikkaa:mad: Noh testiajala tuli jotain ihan haaleanhaaleaa näkyviin, mut negana tuon vielä piän ku eihän siittää mittää väiä vielä nähny.





Jaa tuone aijaa.comiin siirtäessä tais hävitä se vähänenki.. Perjantaina uutta testiä, nyt lähen onneks reissuun enkä sielä kehtaa testaila :)
 
Jos te olettekin molemmat pieniin päin ja mä en (en saanu viivan paikkaa) ;)
Koitan saada laitettua kuvat. kuivuneista ja testiajalla.

Ei tul mittää. Ihan mahdoton tehtävä. vaikka kuinka paljon muokkaa niin ei ne näy. Livenä kyllä näkyy jotain.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: panzkus ja suski90
Ai davidit on huonoja testejä, just tänään tilasin niitä jotta saan perjantaina testailla :) jos ei menkat ala. Mä en ole ennen davideilla testannu vaan pregchekeillä mutta kun olivat niin edullisia =) Te jotka ootte davideilla testannu millä kp:llä ootte saanut siihen haamun tai haamujen haamun? Vaikka kaikillahan sitä erittyy hormoonia erilailla.

Ninja09,suski90,panzkus plussatuulia niin ja tietysti muille kanssa =)
 
Tässä nää nyt olis. En pystyny luovuttaa :D oli pakko ettii jotkut kuvat mistä pystyy jotain näkemään jos oikeen sitä viivaa ettii :D mun silmään ne osuu heti, mut ei varmaan muiden ku ei oo livenä niitä nähny.

Testiajalla

Aijaa.com - 10469775

kuivuneena

Aijaa.com - 10469776

Ihan niinku toi aijaa.com palvelu tekis noista kuvista tosi epäselviä. kyl ne mun koneella paljon selvemmiltä näyttää
 
Viimeksi muokattu:
Tein aamulla taas testin ja viiva oli nyt aamupissastakin lähestulkoon yhtä vahva kuin eilen illalla tekemässäni testissä. Teen vielä tänä iltana testin vertaillakseni sitä tämän aamuiseen. Kieltämättä olen hurahtanut tähän testailuun. :rolleyes:
Olen ihan töpinöissäni kun näyttää todellakin siltä, ettei nuo viivat voi johtua Pregnylistä, koska ne vain vahvistuvat... =)
 
Anyhope -- muista, että hcg´tä on aamuisin enemmän.

Mun päiväisessä edelleen heikon vaaaleanpunainen viiva (pregent stick tai joku tollanen).
Sitten tein reissull viellä First signalin.. Ihan heikko viiva oli, mutta tuntien jälkeen se muuttui ihan oudoksi koko testi.. :D

Aijaa.com - 10470855

Niin ja koska tykkään penkoa roskista.. On siinä aamuisessakin ihan hiiiiirveen heikko viivanen.

Mekin ollaan uusperhe. Miehellä kolme ja mulla kolme. Vanhin menee lukioon ja nuorin kakkoselle. Siltä väliltä muut.. :)
 
Tässä nää nyt olis. En pystyny luovuttaa :D oli pakko ettii jotkut kuvat mistä pystyy jotain näkemään jos oikeen sitä viivaa ettii :D mun silmään ne osuu heti, mut ei varmaan muiden ku ei oo livenä niitä nähny.

Testiajalla

Aijaa.com - 10469775

kuivuneena

Aijaa.com - 10469776

Ihan niinku toi aijaa.com palvelu tekis noista kuvista tosi epäselviä. kyl ne mun koneella paljon selvemmiltä näyttää
Niin kuin jo jollekin sanoin täällä, niin ihan oikeasti joillain näyttää iltapäiväpissasta vahvempaa viivaa kuin aamusta. Mulla on aamupissa aika laimeeta, mutta jo toka on kaikista tujuimpaa. Että saattaa hyvin olla mahdollista, että aamusessa testissä ei näy mitään ja iltapäiväsessä näkyy =) Ja mä näen tossa alimmaisessa haamun ;)
 
juu nuo davidit on mullekkin antanut omituisia viivoja, silti niitä lisää tilasin :popcorn:. Nyt kun tiiän viivanpaikan ulkonäön niin tiiän kyllä jos alkaa muuttumaan oikeaksi plussaksi. tuosta viime kierron viivast en nyt sitte tiiä mikä oli kun oli niin selvä silloin 5min kohdalla. Tässä kuva siitä viimeisimmästä testistä.



edullisia testejähän nuo on, mutta luulen, että kun on sitä itteään niin sitten ei jää epäselväksi. =)
 

Yhteistyössä