Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Meillä sama tilanne Tsirbu, ei varsinaista yritystä vaan TJOT-meiningillä mennään... Siksi meillä tuossa oviksen aikaan ei ollut kuin se yksi peittojen heiluttelukerta, kun ihan fiilispohjalla ollaan tuolla makkarissakin et jos tekee mieli niin sitten touhutaan :) Mutta silti kovasti jo toivoin että josko tuosta yhdestä kerrasta olisikin tärpännyt, mutta ei tällä kertaa.... :ashamed: Ja Annamannan kannattaa tosiaan juoda vain limuja juhannuksena :heart:
 
Leo-81 En ole kun noilla pregcheckeillä testannu,ja turha enää testailla niilläkää.. Aamupissa ja tulos huono :'(
[/URL][/IMG]
silmiin enää häivähdys punertavaa kun pyörittelee testiä. ja vuoto on ihan sitä itseään;kunnon menkat :( game over siis taas.
 
Onkos kellään ollu semmosta, että tuntuu kun alavatsassa oli joku tikku joka painais sisältä päin varsinkin, jos liikkuu? o_O Ei sillai että varsinaisesti sattuis mut semmone... ihmeelline. ärsyttävä. Ollu koko tän päivän toi tikku tua :D
dpo 10 tänään. kp 25/30(?)
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu minäkin näen punaväriä testissäsi :heart:
Enhän minäkään voinut näin helpolla luovuttaa vaan hain herkemmän testin jonka herkkyys 10, ja testiajalla ei siihen viivaa piirtynyt, odotin ehkä n. 2min ja ajattelin että ei sitten... laitoin testin kaappii ja katsoin noin tunnin päästä niin siihen oli piirtynyt tällainen.. mitä ootte mieltä taitaa olla vaan roskishaamu mutta kun minusta selvästi punertaa...:ashamed: ja tiedän ettei pitäisi katsoa testiajan jälkeen... :whistle:
 
Mun lämpö on noussut melkein 37 asteeseen sen ollessa normaalisti 36 ja ehkä hieman yli. :O Posket aivan tulikuumat. Mulla on aika kova heinäallergia ja mietin sitäkin vaihtoehtoa, et allergia nostais lämmön, kun muitakin allergisia oireita on. Voisin taaskin tikutella, mut tikkuja ei ol. :D

Mun piti hei sitä vielä teiltä himotestaajilta kysyä kuinka vahvoja viivanpaikkoja pregcheck on antanut. Löysin pari kuvaa vielä, joista se viiva näkyy selvemmin, mutta mun koneella en vieläkään oikein väriä siihen löydä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nenni88
Tsirbu Mullaki ollu koko tän viikon ja kun päänsärky on sellainen, että en kestä yhtään. Oon heti vuoteen oma -.- Kai se tästä vielä helpottaa :D Ja juu! Mulla on tikkuja kaapissa ;D Teen huomenna aamusella yhen, ni tuun todennäkösesti heti tänne kiljumaan miten käy :p Mua vaan jännittää kauheesti, ku tää oli suunniteltu vasta vuoden päähän :p Mutta ainakaa mulla ei oo sitävastaan, jos nyt olis jo tulossa :D
Mua vaa pelottaa, ku oon seuraillu oireita ja näitä kirjotuksia täällä ja aatellu, että jos mä kuitenkin voisin mahdollisesti olla raskaana, ettei sitten vaan pety -.- ÄRRR! -.-
 
Nenni mikä dpo sulla on menossa? Mullahan saattaa olla tänään vasta 7, jolloin nuo edelliset ois olleet testin ikäviä ominaisuuksia, kun taas suuremmalla todennäköisyydellä (ja fiilispohjalla) ois jo se dpo9, jolloin aloitin testaamaan dpo6, vaikka se on maailman typerintä. Pitäiskö tää mainita facebookissa harrastusten kohille; raskaustestit ja niiden tiirailu siihen pisteeseen, että silmät menee kieroon? :D Eikä meillä oo ees yritys päällä, vaan mä tässä toiveikkaana (ja kauhuissaan, tavallaan) ootan, että hups, näin kävi. :D Vauva olisi tervetullut, jos plussa tulisi, mutta se ei ole millään lailla nyt suunnittella, mutta jos petipuuhat osuu kierron puoleen väliin, oon kyllä kärppänä tikuttamassa, jos kumminkin. Enhän mä kehtaa ees näistä kaikista miehelle kertoa, kun pitäisi mua aivan kaistapäänä. Toki oon kierron lopussa aina sanonut, että "pari" testiä tein, kun oli sellainen fiilis. :D
 
Viimeksi muokattu:
Miekin täällä jännäilen hieman:whistle:..ja ei ole muita testejä kuin O-testejä.:O
..tänään dipannut 2 testiä ja viimosimmassa jo vahvempi testiviivanen, kuin päivällä dipatussa.
..t o s i n..kyllähän se LH voi nousta loppukierrolla ja on miulla viivasta myös aiemminhin dipattuna tullut..nyt vain oireitahin..lämmöt kumminhin vain sahailee ja se ei tärpin puolesta puhuis: /..

Tänään olis Kp26 ja silloin miulla jo vuoto alkanut normisti tai tuhrua tullut..nyt vain limaista, ovismaista vuotoa.
..maanantaille tulee vasta R-testejä..ja se vuotohan tie-ten-hin alkaa viim. sunnuntaina.:kieh:

Kyllähän tämä taas on..tämmöistä turhaa piinaa jo miulla - vanhalla kanalla:ashamed:..aina sitä vaan toiveet nousee kumminhin:rolleyes:

Peukuttelut d=)b tänne kaikille!:heart:

Ps. Tsirbu..Pitäiskö tää mainita facebookissa harrastusten kohille; raskaustestit ja niiden tiirailu siihen pisteeseen, että silmät menee kieroon?

..ei ole ehkä se harrastuksista huonoin..mutta onhan tämä aika ittensä piinaamista..ja välistä oloinen ihan..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu ja Nenni88
Tsirbu
Kp24 ja dpo 11 tänää menossa! :O
Joo mulla samaa vikaa, kun koulu loppuis vuoden päästä vasta, niin mietittiin että jos sillon ehkä suunnittelis. Mut mulla oli toi ehkäisykapseli käytössä ja se otettii pois maanantaina, mutta on ollu fiilis, että se ei ehkä oo ollu enää toimiva edellistenkää menkkojen aikaan.. -.- Voi olla, että turhaan jännitän ja panikoin, mutta aina saa yrittää :D Oltiin siis vain yhtenä päivänä tän kierron aikana, kun ei oikein luotettu toho kapseliin enää, mut ku nyt kävi niin.. Netin laskurin mukaan se osu sit juuri tohon oviksen tienoille, niin siks vähän sekasin tässä :D
Voi olla et ihmiset vois vähä facessa ruveta kyselee uutta harrastusta :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Mä kyllä nyt niin toivon *mur-mur*ille sitä plussaa ja kaikkea, jota se tullessaan onnistuneesti toisi!!! <3 Oot niin uskomattoman kärsivällinen ja jaksat tsemppailla vauvaa toivovia ja raskautuvia, vaikka itsellä on kivinen tie. HALEJA!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nenni88
Tsirpu, kiitos ihuna:kiss:
..kuin myöskin siulle vahva PLUSSA!:heart:

Minulla vaan on niiiin minimaaliset enään onnistua prosentuaalisesti..olisko 0.5/max.1%..hedelmöittyminen tapahtunut kumminhin, mutta ei ole kestänyt matkassa, ei..

Alanhan mie sen oikiasti jo hyväksymään, m u t t a vastaanhan mie vielä pyristelen..sen luontoinen kun olen..woe woe:D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Vielä Nenni(mie täällä kupeksin valveilla viel..:whistle:)

En ole KOSKAAN jäähdytellut virtsaa ennen dippausta ja hyvin on silti testit toimineet.=)

..ja luovuttamisesta(vieläkin)

Onhan tässä pientä yritetty tahkoa jo 3/09 lähtien..:|
(taidan olla nyt nega päällä..sorry)

Onneksi on kaksi rakasta lasta miulle suotu:heart:(-87 ja -04)

..nati nati..
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Okei. Eli uskallan siis aamulla dippailla ilman jäähdyttämisiä :D
Se kyl kuulosti vähä hassulta, et tarttis jäähdytellä o_O

Voi ei.. :( *hali* Toivotaan kuitenkin, että se vielä tärppää!
Aina pitää olla toivoa :) Yritähän hymyssä suin kuitenkin rämpiä eteenpäin, vaikka kuulostaa toki siltä, että tie ei kaikista helpoin olekaan... ^^
 
Nyt odotellaan seuraavan testin kanssa maanantaihin. Onneks pääsee mökille kauas kuumottavist tikuist.. =) Taitaa se kyl olla parempi jättää alkoholipitoset nesteet toisille ja tyytyy vissyyn.
Hyviä Juhannuksia kaikille :heart:
Heh, niin mäkin oon maanantaista jo ollut lomailemassa sivistyksen ulkopuolella ja heti kun tuli asiaa "isolle kirkolle", niin tietty piti kipasta kaupan kautta ja pissata tirauttaa huoltoaseman vessassa.. Oi hulluutta :D
Sääli, ettei tällä luurilla tuo kuvien laitto onnistu, sillä olis ollu haamulainen laittaa näytille
 

Yhteistyössä