Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

AnnA_mAnnA - miusta tuntuu, että tärppi olis käynynnä!=):heart:

En ole R-testiin noin vahvaa viivasta koskaan saanut, vaikka vahva ovis oli päällänsä(vahva viivanen O-testissä)
..ja testejä tehty u s e i t a.:D

Huomenna jos O-testi edelleen näyttää vahvaa viivasta - kuin myös R-testissä selkeä viivanen..voisin sinua jo Onnitella.:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Solenen testissä näen myös väriä =)

Nenni: mulla tuli testiajalla tuollainen harmaa ja seuraavvassa testissä oli hiukan punaväriäkin juurkin kp24. vuoto kyllä alkoi samana päivänä joten mitä sitten olikaan. =/
 
No mitä tää nyt on viiva vahvistuu mutta vuoto jatkuu.Tää testattu päivällä tosi vähän ajan pidätyksen jälkeen.Ja edelleen kaikki oireet vahvenee raskautumisesta..
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
En tiiä miks mun kamera muuttaa nuo värit tollee....mut ei oo ku kännykamera.
 
Viimeksi muokattu:
Piuu: onko se vuoto jo runsastunut vai onko pysynyt vähäisenä? mitkä kp:t sulla muuten on? Jospa se vain tihuttaa raksudesta huolimatta? Toisaalta kemiallisessahan se voi näyttää viivaa pidempään vuodosta huolimatta. Tsirpullahan näytti tässä äskettäin.
 
Solenella hieno haamu siellä. Kiinnittyminenhän tapahtuu useimmiten 9 vuorokauden kuluttua hedelmöittymisestä (normi vaihteluväli 6-12 vrk)
Vaikka sulla dpot jo 13, jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään, niin viivanenhan on oikein hyvä päiviin nähden.

Piuulla näen ensi kerran häivähdyksen tummempaa viivaa/viivanpaikkaa tuossa ylemmässä kuvassa. Aikaisemmissa en mitään, vain valkoisia viivanpaikkoja

Viivan vahvistumisia toivottelen:kiss:
 
Leo81: Okei.. Mulla ei oo vieläkään alkanut mitää vuotoa, vaikka välillä oikein pirullisiaki menkkakipuja on ollut nyt.. öm.. lauantai illasta asti? Samanlaisena jatkuu muuten, mut tuntuu, että alkanut ehkä valkkis lisääntyyn.

Mun on ihan pakko myöskin kysyä, että mikä toi dpo on?
Jollain laskurilla laskin, että tää olis nyt neljäs rv, jos niikseen olisi..
 
Piiu: Nyt mäkin nään sun viivassä hitusen väriäkin. :D noilla testeillä kannattaa muuten ppitää yksi taukopäivä ja sitten testata taas, silloin näkee parhaiten onko lähtenyt tummumaan. Viime odotuksessa tein joka päivä ja iski paniikki kun ei vahvistunut toivotulla tavalla. Juu tiiän, se on hankalaa. Ootko muuten kokeillu esim. apteekin omaa?
 
Nenni88 - voisit kokeilla dipata vaikka sunnuntaina(24.6)
..se voisi olla välillä dpo11-13
(riippuen luteaalivaiheesi pituudesta= ovulaatio-edellinen päivä ennen uutta kiertoa)

Dpo
= päivät ovulaation jälkeen.

dpo-1= ovisplussa
dpo 0= ovulaatio
dpo 1= ensimmäinen päivä ovulaation jälkee..ja sitten tulee dpo2, dpo3 jne, jne..
 
Viimeksi muokattu:
jennuska - me tykätään tiirailla kuvasia..olisiko siulla sellainen laitella arvuuteltavaksemme?;)

Mikäli testiviiva punertaa ja ilmestyi testiajan sisään..saattaisi olla siellä pikkuinen kovasti kiinnittymässä kohdunseinään.:heart:

Huomenna uutta dippausta!:wave:
 
Eli siis.. Jos mä nyt oikein ymmärsin :D niin nyt olis sitten dpo 10 menossa, kun kello yli puolen yön :p
Joo! Kokeilen sitä sunnuntaita, jos vaan jotenki malttais mielensä sinne asti! :D
Kiitos *mur-mur* kun selvensit mulle asioita! ^.^
Todennäköisesti hillun linjoilla lähes joka päivä, mutta tuun viimeistään sunnuntaina sitten ilmottelemaan mitä näkyy, vai näkyykö mitään!:)
 
Vielä Nennu88..
Mikäli tänään - Torstaina, siulla dpo10..voisithan sie dippailla sitten dpo11 - Juhannuksena.:)
..silloin saattaisi jo haamuinen yllättää:heart:

Itte olen toooosi malttamaton, aloin dippalut JO dpo5 monesti..:whistle::rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Joo kyllä mullaki aika tiukkaa tekee olla tekemättä :p Ensimmäisen siis tänää ja se oli ihan nega. -.-
Uskaltaiskoha... Huiiii! :D
Oishan se ihana juhannus yllätys .. no.. yllätys ja yllätys :D Mut kuitenki :)
Mulla on tos kyl muutama ylimääränenki testi ni vois koittaa sillon ekan kerran, sit vaikka sunnuntaina ja sit keskiviikkona kun sillon pitäs tädin tulla kylään. :)
Näin mä taidan tehä! ^^ Hui hui :p Ei täs pysy housuissaan ollenkaa :D
 
Huomenta! Mulla ei ole yhtään viiva vahvistunut. Tässä heikkolaatuinen kuva aamupissan testistä. Pregcheck siis on kyseessä.

[/URL][/IMG]

Muoks. Hui, kuinka se näyttää tässä paljon selvemmältä? Ei se luonnonvalossa näkynyt noinkaan hyvin. :O

Olen niin erikoistunut noihin katoaviin haamuihin, että tapani mukaan sain taas sellaisen. Kuivana sitä ei enää juurikaan näy:
Aijaa.com - 10404278
 
Viimeksi muokattu:
Mitkä Tsirbu sulla dpo:t? Voi olla ettei vaan vielä ole riittävästi raskaushormonia... Mä tein tänään aamupissasta uuden pregchek-liuska testin ja niin tyylipuhdas nega ku vaan olla voi :| Että eiköhän tämä kierto mun osalta ollut tässä, tänään kuitenkin jo dpo14....tuskin enää plussaksi muuttuu.... Kauhea päänsärkykin on joten eiköhän ne menkat sieltä ala. Mutta plussia teille kaikille toivottelen :heart:
 
Mulla taitaa olla nyt 9. Voi olla myös vasta seitsemän, mutta tuo ysi antais viitteitä miksi sain clearbluellakin tuon haamun. Tein ovulaatioplussan (aika vahvan sellaisen) 12. päivä ja kipuilujen mukaan ois ollut aika heti ovulaatio siitä. Jos kuitenkin lasketaan se 48h, jonka sisällä sen tulis tuosta plussasta tulla, ois siitä sitten vasta dpo7. Meen kuitenkin noiden omien kipu- ja limatuntemusten mukaan tässä veikkailussa. Hassua tässä on se, ettei me edes yritetä, mutta mä olen niin jumissa tähän testaamiseen, jos raskauden mahdollisuus on, että teen itestäni varmaan suhteellisen epätoivoisen muiden silmissä, koska mun puolesta se vauva saisi vielä tulla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Solene
AnnA_mAnnA mä pidän noita kyllä vieläkin plussina ja voisin uskaltaa nyt onnitella hieman lisää! :D <3

Kannattaa varmaankin se vissylinja. Mitäköhän mun kannattais? Yhtään tikkua en mökille vie. :D

Solenelle pahoittelut negasta. :(
 

Yhteistyössä