Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

*mur-mur* Joo kyllä sitä tuli dippailtua puhdas nega.. :( Taitaa olla mielikuvituksentuotetta nää oireet ja muut :S Vois olla parempi olla ajattelematta koko asiaa, eikä ottaa kauheeta ressiä siitä -.- ärsh.. ois ny voinu olla! :D

lisäys: toki siis tädin pitäs tulla vasta tiistaina kylään, mut kyl mä haamua ees odotin näkyviin!

lisäys2: Rupesin miettiin tossa, että kun esikoista odotin, niin silloin mulla oli menkat jo myöhässä, kun ensimmäisen testin tein ja se oli niiiiiiiiiin haalee viiva kun vaan voi olla. Toinen tehtiin viikon päästä siitä neuvolassa ja sillon vasta selkeä viiva.

PS. ei tarvi välittää, kuha kirjottelen aikani kuluks tänne kaikkee mitä muistan :D
 
Viimeksi muokattu:
Iski kesken letun paiston k o v a t kivut alavatsaan:x..taisi se ovis vasta nyt sitten(ehkä)kipu jo hellitti, kesti n. 20 min.

Nyt on kumminhin JO kp27 - eli huti kierto mulle..en nimittäin millään tänään jaksa enää sitä hyödyhtää.(eikä noin myöhäisestä oviksesta tule valmista)
..illasta vielä dippasin O-testin ja melkein tasavahvaa viivasta näytti..

..nyt kaffelle ja niitä lettusia:p
 
Viimeksi muokattu:
Hei mun on nyt ihan pakko tulla varmistelemaan kun pää ei suosty hyväksymään tota testin tulosta. Tein semmosen First Signal-testin missä siis pissitään purkkiin ja tiputetaan tippoja siihen laitteeseen. Joo väri meni ruudun läpi alhaalta ylös ja jätti viivan vaan siihen C alueelle, eli siis en ole raskaana. Odotin sen 3 min. Mut sitten siihen keskelle, alhaalta-ylös suunnassa, jäi semmonen hailakka raita, ei kyllä mikään suora viiva mut semmonen raita. Onhan tää nyt ihan normaalia käytöstä raskaustestiltä? Et toi raita ei nyt oo se mun "raskausviiva" väärässä paikassa :D

Voiko idiootilta odottaa idiootimpaa kysymystä, mut kertokaa nyt että saan mielenrauhan!
 
Miulla oli kyllä 99% ovis yöllä Kp28 - kauheat kipuiset 04.00 aikoihin:$
..limottelu loppui aamun menessä..jos lämmöt nousee päivän, parin sisään, kävi Oili kylässä.

Pitänee tuosta miehestä tykkäillä(onhin aika härillään:D)
..melko varmasti olen jo myöhässä tärppiä ajatellen..mutta tykäillään sitten muuten vaan:heart:



Punaväriä
jokaisen testeihin!:heart:
..tai sininen +..tai "raskaana" sana:)
 
  • Tykkää
Reactions: Nunna ja Nenni88
No, nyt se ylimääränen epämääränen raita oli kadonnut tosta testistä (hyvä tällee 8h testin jälkeen kattoa) ja jäljellä oli enään toi C viiva. Luotan testiin ja totean että en ole raskaana. Jees:)
 
P12
Pitkästä aikaa kurkistus tälle palstalle ja uusi pino on näköjään syntynyt, hienon idean aloittaja keksinyt! ;)

Kuvan kanssa tietysti tulen..

Testi tehty klo10 aamupäivällä tunnin pidätyksen jälkeen. Kuva otettu n. 10min testin teosta, testiajalla ilmestyi haamu. Oireista tiesin että tuplaviivaa tulee, vielä kun olisi viimeinkin pysyvää sorttia (kemiallisia takana liian monta). Luomukierto menossa terojen ja clomien jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Itse dippasin täysin blancon.
..mahdollinen ovis tuli niinkin myöhään kuin Kp27..eli oikiasti dippailla voisin aikaisintaan 2.7(dippasin kun Posti Pate pyörähti ja toi testejä..enhän mie malttanut olla dippaamati..:D)

..ja noin myöhäisestä oviksesta, en usko tällä iällä enää kunnon munasolua tulevan.
 

Yhteistyössä