Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

no jo on sellaiset pms ketutukset taas ilmoilla, että saa nähdä milloin saa kaivaa suojausta alakertaan. Sekin vielä, niinku tuo viivaton tikku ei nyt tarpeeksi ärsyttäis. |O

katoin muuten millä kp:lla olen saanut tuon haalean viivan edellisestä lapsesta niin näyttäis olevan kp 27 joten sen suhteen ei pidä vielä lannistua. ärsyttää vaan nyt taas kaikki. Murrr. :headwall:
 
Sanoin minäkin miehelle, niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa. On noissa tikuissa viivan paikat. Ketuttaa täälläkin. Toisaalta, jos täti ei ilmaannu, teen loppuviikosta uuden testin.

Raskautumiseen en kyllä usko, toisaalta, jos noi viime vkon viivat oli ovista, niin kai raskautumiseen olisi mahdollisuus.

En ole tuota hoitojonolappuakaan vielä ottanu puheeksi. Kai se olisi viimeinen mahdollisuus siihen ryhtyä.
 
Viimeksi muokattu:
Piuu: mulla on tullut paljon tummempi tuo viivanpaikka rfsu:N testiin kuin sulla oli eilisessä ilman että tarkoitti mitään. sulla näytti ihan vaalealta mun silmään. itellä viiva oli punertavan lila. Ja siitä on aikaa jo useampi vuosi. Ihme kun noita testejä edelleen saa myyä. ihan hämäriä.
 
On kyllä kumma että myydään!eikä kyllä pitäis testata näin varhain tuolla.(kai dpo11 vasta nyt ku oli kp:t sekaisin..) jos oottelis rauhassa ja parin pvän päästä apteekin testi. en minäkää tuossa kuvassa erota mitää,siks en aamustakaa lähteny kuvaileen..mutta livenä...ehkä..punertaa..:whistle:
 
Piuu: katoppa tuo tsirpun testi edellisellä sivulla niin tuollaista vastaavaa oon sillä saanut joskus ja silloin muut testit näytti ihan negaa. Toisaalta kuinka moni on tehny mitään valituksia. Ja kun sitä oikeaa postitiivista näyttää niin taitaa näyttää ihan selvästi. en muista oliko jollain tässä pinossa ihan selvä positiivinen tuollakin testillä.
 
Täällä ei edelleenkään näy tätiä. Kyllä on kumma juttu. Mulla on ollut pitkään nakutettu 28 pvän kierto (paitsi kemiallisilla kierroilla). Nyt ei näy tuhruakaan.

Kp 30/28. Että sellasta. Tulis nyt joko plussa taikka täti. En mä koko ajan jaksa pissiä tikkuunkaan, koska tyhjältä/blancolta näyttää. Masentaa vaan entisestään.

Murinapäivä siis täällä. :D

Pissasin sitten taas tikkuun, hullu, kun olen. En tiedä, onko selkeämpi viivan paikka vai kuvittelenko jo omiani. Hirveetä kiusaamista, kun menkat myöhässä ja tikut tyhjinä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi lähen käymään lasten kans vanhemmilla niin jää nyt tikutus pariksi päivää :kieh:. Toivotaan, että täti ei tuu.

Miijane: Mehän uskotaan, että viivanpaikan tummuminen on hyvä merkki :LOL:

kaikille muillekkin toivotaan hyviä tuloksia!!! :wave:
 
sunflover11: näen myös viivan ihan tuossa sun kuvassa. :) toivotaan, että saat siihen väriä!!! :heart: mulla tuli myös selvää viivaa viime viikolla tuohon samaan testiin ja eilen ei muutakuin viivanpaikka. kuivuneenakin ne nyt näkee vielä. tässä nyt pähkäilty onko ollut ovista sitten viime viikolla, että on reagoinut siihen.
 
Tämä himotestaaja käväisi eilen mittauttamassa hCG:n verestä, ihan oman mielenrauhan vuoksi.
Viime kesän tuulimunassa rv 6+1 arvo oli vain 1168.
Eilen oli rv 5+3 ja arvo oli 8500.
Lääkäri sanoi, että normaalilta raskaudelta vaikuttaa.
Kun kysyin tuplien mahdollisuudesta (2 alkiota siirretty 18.6) arvon perusteella, ei osannut sanoa, muttei kyllä pitänyt mahdottomanakaan.
Kylläpä se sitten ultrassa 25.7 selviää. ;)
Nyt uskallan huokaista ja nauttia tästä raskaudesta. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Sintu74 Tule kertomaan ultran jälkeen kuulumiset.

Minä rupean puhumaan ukolle tuosta ISCI-jonossa olosta. Joskos ilmoitus Naikkarille olisi tulevista menkoista.. Kuiteskin 1.5vuotta jonossa jo oltu tekemättä mitään.

Tässä nämä testit, ei niissä ilman tihrustelua mitään näe. Pöh ja pah.

Aijaa.com - 10503526

Aijaa.com - 10503527

Viime vkon First Signalin väärääkin väärempi tulos

Aijaa.com - 10503548
 
Viimeksi muokattu:
sintu: sun hcg:t menee ihan samoissa mun meni tässä raskaudessa eli 5+1 hcg 6300 ja 5+3 hcg 8900 :) Onnea ultraan! Johan muutaman päivän päästä näkyisi syke, millä maltat odottaa ;) Mä menin heti, kun oli vaan mahdollista nähdä eli 6+. Seuraavaksi jännitän rakenneultraa, joka on 31.7. enkä jälleen kerran malttaisi odottaa vaan harkitsen, jos kävisin sitä ennen kurkkaa yksityisellä onko masussa kaikki hyvin ja kumpaa sukupuolta edustava siellä asustaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä