Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Leo Oviksen mä tunnen aina tiettyyn aikaan ja osaan tunnistaa sen :D Siis se on niin valtava se vatsakipu.. Mua vaa jotenki arveluttaa nyt.. Jotenkin niin menkkamainen olo.. :O Kiitos siulle ku vähä huojensit mieltä :ashamed:
 
Heip ihanat testaajat..

KYSSÄRI!
Tilasin juuri nuukuuksissani sofi one step testejä..Onko ne ihan paskoja.. Oli vaan niin mukava tilata paaaaaaljon ni saa testailla ihan niin paljon ku huvittaa:D. Mutta tekeekö niillä mitään?
Oli niitä herkkiä liUskoja 10kpl/8e..

Tähän mennessä oon ostanu apteekin omia, ni tuntuu niin ihanan halvalta..:D
 
Moikka ja superonnea plussanneille! <3

Mulla ei oo ovulaatiotikkuja, eikä ole hajuakaan kierrosta, koska oon tiputellut nyt kolme viikkoa. Mulle tehtiin loop ja sen vuoksi vuotoa ja menkatkin tuli sen jlk. Ovistuntemuksia on ollut, mutta ovulaatiotestejä ei ole ja yksi pregcheck oli. Pari kuukauttahan sitten se näytti mulle ovulaatioaikaan haamun, kuten tässäkin oli nähtävillä, joten nyt ois varmaan ovis sitten ollut mulla eilen (ehkä).

Tässä kuva pc tikusta ovulaation testaamiseen käytettynä:
[/URL][/IMG]

*Muoks. Testasin samaa vielä RFSU:n tikulla, niitä myydään tuossa lähiärrällä ja sain vieläpä ilmaseks, kun siitä oli päiväys ihan just mennyt. :D Testiin tuli heti imeydyttyään suhteellisen vahva haamu ja kuivuttuaan siitä vaaleni hiukan, mä lataan siitäkin kuvat myöhemmin, mutta pointtina siis tässä, että sekin testi ilmeisen voimakkaasti reagoi ovulaatioon.

Tässä ois ne kuvat siitä RFSU:sta. Testi ei oo vieläkään kokonaan kuiva, mutta ylläoleva kuva on heti kontrolliviivan ilmestyttyä ja alempi n. 15 min pissaamisesta. Se aikahan siinä on 30 min, kun on luettavissa.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Ps. Tässä vielä täysin kuiva testi, n. 1,5h pissimisestä
[url=http://aijaa.com/0085010487144]Aijaa.com - 10487144[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Osaako kukaan kertoa kontrolliviivan vahvuudesta?
Onko sillä jokin merkitys, että se haalistuu sitä mukaa kun testiviiva vahvistuu vai kuuluuko sen mennäkin nuin?
Pointtini siis on, tarvitseeko asiasta olla huolissaan? :confused:
On niin vähän kokemusta siitä miten nuiden testien kuuluu käyttäytyä kun plussaa. =)

Esimerkkinä:
27.6 pp9, dpo12 tehty testi:
Aijaa.com - 10436692

Eilinen 6.7, pp18, dpo21 tehty testi:
Aijaa.com - 10483721
 
Mun teoria taas noihin Sintun kontrolliviivojen vaalentumisiin ois, että kun väriaineen määrä on standardi ja testiviivan voimakkuus riippuu kohonneen hcg:n määrästä, ei raskaushormonin ollessa jo reippaammin koholla väriainetta riitä enää tummentamaan kontrolliviivaa entiseen tapaan. Mutta minä mikään testi-insinööri ole, ainoastaan suurkuluttaja. :D

Niin ja Sintu aivan upee viiva sulla!! <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Mä ajattelin kans pistää näytille kuvan, jonka säästin, kun mun nuorimmaisesen odotuksesta tein ekan testin ja hätähousu olin silloinkin. Mä en muista enää merkkiä, mammaksin sivuilta tilailin silloin ovis- ja raskaustestit ja tämä tuli kolme-neljä päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, eli oisko ollut sitten dpo10/11. Minusta jo aika hyvä viiva noille päiville.

[/URL][/IMG]
 
Anyhope hienot viivat!!! Onnea :heart:

Tsirpu: mulla on omista testeistä nyt vähän samat ajatelmat, että olisko mulla nyt ollu vasta se ovis. toissapäivänä eka viiva ja eilen toinen ja eilen illalla oli niin outo koko alavatta, että vois olla ovistakin. Ovisoireita on ollu kyllä jo aiemmin, mutta silti. mistä tästä kropasta tietää. sen näkee. =)
 
tuo rfsu on kyllä erikoinen testi. Tuo Tsirpun testi näyttää kyllä mun mielestä postitiiviselta!!! Eikö tuollainen pitäis kieltää kokonaan, kun eihän voi olla, että tuollaista viivaa antaa ilman että on raskaana. rahastusta sanon minä... vai olisko se Tsirpu sittenkin raskaana...:O:D:popcorn:
 
Itse olen nyt testien ulottumattomissa (ke lähtien) ja en ole päässyt testailee. Tänään menen kyllä kotiin, joten ehkä mä illasta taas pissin tikkuun. :D Raskausoireita ei kyllä ole, ei sitten yhtään. Kp 27/28. Ei kyllä näy tuhruakaan, joka yleensä alkanut 2-5 pvää ennen menkkoja. Itse en kyllä usko raskautuneeni..

Hienoja plussia tullut ja kökköjä noi viivanpaikat.

MUOKS: Uusimmassa testissä ei ole viivanpaikkaakaan, eli ehkä taas joku yritys.

Naikkariltakin oli tullu lappu, halutaanko olla vielä ISCI-jonossa..
 
Viimeksi muokattu:
No kun raskaana tuskin olen, koska testasin negan silloin vuodon aikaan (voi siis apua, mä en edes muista oliko se silloin vai milloin!!) ja nyt pitäs laskujen mukaan olla ovulaatio ohi. Rinnat on kipeet, aivan kuten ovulaation jlk kuuluukin olla ja mun yksinäinen akne saapui taas tuohon leukaan, kuten joka kuukausi kierron puolivälissä. Eilen oli aika kovia repäisykipuja alavatsalla, kun aivastin tai yskin tai käänsin kylkeä reippaammin ja uskoisin, että sekin meinaa ovulaatiota.

Pointti noiden kuvien lisäämiseen oli just tuo niiden reagoiminen ovulaatioon, koska jos oisin raskaana ois mahikset tänään olla joko 5+1 tai sitten vasta joku 2+0, jos sitäkään (mun ovulaatio on yleensä kp10-12 paikkeilla ollut), eli joko testin ei pitäs näyttää ollenkaan raskautta tai sitten pitäs olla jo kunnon viiva. Ei taida jäädä muuta mahista kuin testin reagoiminen lh-hhuippuun tms?

Meillä kun yritystä ei ole, vaan aika yksinäni kuumeilen ajoittain, nyttemmin joka kierrossa, niin ei tule niin laskettua noita päiviä. Nuorimmasta lapsesta meillä olikin kaikki mahdolliset oviksentunnistamismenetelmät käytössä ja tunsin kiertoni tosi tarkasti. :D
 
plääh. tää teki sen davidin ja nyt sain bongattua testiajalla n. 3min testin teosta tällaisen, joskin se haaleni testiajan loputtua. en tiiä saanko muille näkyviin, mutta testiajasta johtuen oli selvästi haaleanvaalean punainen. mut siis mun mielestä tuo on viivanpaikka joka näkyy siinä testiajalla ja sitten kun on se 5min menny niin haalenee viivanpaikaksi. Mä siis luulen, että ovista mun pregcheck näytti tai sitte oli viallisia.

 
tuli vain mieleen, että eikös muillakin ollu nitä davidin testejä (suski90?) et onko niissä näkynyt sama ilmiö. Kun nyt ei ollu mitään viivoja. mä meen ens viikon loppu puolella apteekkiin ja haen kunnon testin jos vielä aihetta on.
 
Heipähei ja Onnittelut Plussanneille !! :flower::flower:

Minä tulin kuikkimaan tätä pinoa, kun itsekin kulutin tätä ahkeraan testaillessani! Ihan paras pino ikinä, sillä tässä pinossa meitä hätähousu himotestaajia ei moitita tai ajeta pois...

Mutta siis, innostuin kirjoittamaan, sillä joku kirjoitti tilanneensa Sofi OneStep-testejä, niitä herkkiä...
Minä käytin niitä vuosia ja voin vuosien kokemuksella sanoa, että aivan liian monta kertaa luulin nähneeni testissä jotain. Ja aivan liian monta kertaa näin kaikenlaisia roskishaamuja.
Ja nyt kun viimein sitten olin raskaana, Sofi OneStep-testit eivät edes oikein näyttäneet sitä. Viiva oli aivan MITÄTÖN, vaikka samasta pissasta tein testin toisenmerkkisellä (Pregcheck) ja sain ihan kunnon haamun.

Eli EN SUOSITTELE erittäin herkkiä testejä. Pregcheckit ovat sittenkin parempia ja näyttävät oikeasti aiemmin sen plussankin, kuin nuo surkeat erittäin herkät!
Itsekin sorruin kyllä niitä vielä nuukuuksissa tilaamaan, kun odotin testaamisen aloitusta..
Mutta vaihdoin nopeasti pregcheckiin, kun otti päähän erittäin herkkien epäluotettavauus.

Ja minä oon sitä mieltä myös, että apteekin oma ja pregcheck ovat ihan sama testi. Suosittelen marketista hakemista (ainakin cittareissa on) tai tilausta raskauskeijulta. Ne testit eivät anna mitään huijausviivoja!!
 
Iloksi: mä en tiiä mitä nuo mun viivat pregcheck testeissä on, mutta mun mielestä aikoinaan nekään ei antanut mitään viivanpaikkoja ellei ollut raskaana. nyt niissä näkyy jotain. ja sekös kans harmittaa kun on niin hyvä testi ollut. =/
 
Iloksi: mä en tiiä mitä nuo mun viivat pregcheck testeissä on, mutta mun mielestä aikoinaan nekään ei antanut mitään viivanpaikkoja ellei ollut raskaana. nyt niissä näkyy jotain. ja sekös kans harmittaa kun on niin hyvä testi ollut. =/
Mäkin sain niihin hailkoita viivoja alkuviikosta, tänään en mitään. Voihan se olla, että jotain yritystä olis ollut meillä molemmilla. Tänään koko testi on täysi blanco..
 
Tein pregcheckin vielä päiväpissasta tänään ja haamun värillisen esi-isien esi-isän antoi tuohon tikkuun, joten se 5+1 on aivan mahdoton ajatus. Kyllä se niin vaan on, että ovulaatiota voi tarkkailla myös noilla testeillä, vaikka mulla pitäs olla ovis jo ohi. :O
Viiva oli hieman vahvempi imeytymisvaiheessa, mutta tässä viiden minuutin kuvassa, kun testiaika päättyy, juuri ja juuri näkyy.

[/URL][/IMG]

Ps. On se siinä kuivanakin, mutta väriä en enää erota. Oon tosi vahvasti sen ovulaation kannalla, kemialliseenkaan en usko, kun välissä oli ihan blankoja testejä. Tässä se on kuiva:
[url=http://aijaa.com/0057010492503]Aijaa.com - 10492503[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu mä näen tossa haaleanvaaleanpunaisen viivan.. Joskos olisi kemiallinen? Itse ainakin odottelen menkkoja siinä uskossa, että yritystä taas oli..

Ollaan oltu 1.5vee jo ISCI-jonossa. Ollaan luovuttu siitä ajatuksesta, mutta nyt kun tuo kirje oli tullut, niin tekisi mieli jopa siihen turvautua. Mies on kyllä sitä mieltä, että ei ole meidän paikka.. Kummallakin kun on tota jälkikasvua..
 
Iloksi: Jotain tuon suuntaistavähän ajattelinki, en taas voinu vastustaa kiusausta vaikka tuoreessa muistissa viime kierron cb "plussa" joka olikin vaan ihan testin ominaisuus, että puolikasta plussa viivaa näyttää:headwall: Sekä predictor herkkä joka sekin antaa niitä vääriä haamuja:headwall:.
Apteekin testi näytti aina kiltisti plankkoo.

JA mä päätin, että enää en testää enne dpo 12, mut miten kävi..

dpo 7 ja oon 4 testiä jo tehny, ja postissa tulossa 10 paskaa testiä lisää:whistle:, mä en taida olla ihan normaali:D.

Ja eikun cittariin sitten...
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81

Yhteistyössä