Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hui, vähän pelottavaa että menkkojen alkuun on vielä 5-6päivää ja eilen jo sitten haamuili testi :O Musta tuntuu niin epätodennäköselle... Kun niin harva on saanut tuossa vaiheessa haamuja :O
Mitä on muut mieltä? Uskaltaisinko testata tänään rfsu:n puikkotestillä, missä herkkyys 20? En löydä mistään tuon easycupin herkkyyttä... Ärsyttää :kieh: Mutta ilmeisesti mun kannattaa iltapäivästä tehdä se testi eikä aamupissasta...

Ninja09, mun mielestä tuossa sun auton alle jääneessä testissä näkyy selkeä haamu :) Mitäköhän noille testeille on tapahtunut? :D

Leo81, mäkin näen ihan jotain pientä viivasta sieltä, en kyllä ole varma näkyykö väriä vai ei :confused:
 
Aijaa.com - 10481701

Tässä vielä noi Pregent stick testit. Ylin on eilinen ja alin tän aamun. Näyttää enemmpänkin viivan paikoilta kun haamu plussalta.

Ikinä en enää tolla testillä testaa!!!! Aivan kakka testi. Viivanpaikka on niin selkeä jo ennen kun sen edes tekee. Voin laittaa siitä kuvan. En viitti muokata sitä yhtään. Jokainen saa itse muokkailla jos näkee tarpeeliiseksi.

Aijaa.com - 10481723
 
suski90 haamulle vahvistumista =)
ninja09 jotain mäkin näen tuossa sun testissä
uniquepoppy samoin sulla selkee haamu on :)
leo81 sulla kans jotain näkyy
Tsemppiä ja viivan vahvistumisia kaikille piinailijoille :flower:

Tässä mun tämän aamuinen testi ja vertailuun eilinen testi ja soit david josta ei kyl näy ku yks viiva,mutta miksi sitä en tiiä :) mihin noihin uskosi davidiin vai pregcheckiin???

Aijaa.com - 10481740

huonosti näkee livenä parempi,selkee mut haalean vaalean vaaleanpunainen viiva tuli testiajalla ei tarvinnu edes tihrustaa :) Näättekö te mitään?

alin ja ylin tän aamun saavutus ja keskimmäinen iltapväpisusta eilen :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Sintu74
Katjuliisa Näen ihan selvät viivat molemmissa testeissä. Toi David on ihan surkea testi. Se tuli nyt ainakin opittua kantapään kautta.
Suski90 En oo vielä luopunut toivosta koska menkkojen pitäis alkaa vasta ens viikolla joten toivoa on. Harmittaa vaan ku joka toiseen testiin tulee viiva ja toiseen taas ei. Ja en osaa lopettaa testailus kun ajattelen vaan et jos se negatesti olikin viallinen :LOL:

Ja sit vielä se, että kaikissa mun eilisissä david testeissä on hailakka viiva. PRKL tätä naisen elämää.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
:D :D :D Anteeks jos mä häiriköin täällä koko ajan, mut pakko purkaa johonkin asioita.
Käyn aika usein sellasella jenkki sivustolla mihin ihmiset laittaa r-testi kuvia. siel on ihan valikko mistä voi valita testin nimen tai sit dpo:t . Löysin sieltä saman testin minkä mä tilasin netistä ja siinä on tosi haalea viiva vaikka hänellä on jo dpo 17 tässä kuva. Ei tiedä vaikka nää mun höpinät auttais jotain muutakin :p

Aijaa.com - 10481761

Huom! ei ole kyse omasta testistä

The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä ne taitaa nyt sitä viivanpaikkaa vain olla, mutta laitan silti. tässä eka testiajalla (en nyt tiiä saanko näkymään muille) sitten toinen kuva, eilinen testi yllä kuivaneena ja alla tämän aamun testi. jotain siinä näkyi testiajalla, mutta veikkaan, että viivanpaikka. mut eikös tää näitä arvuutus viivoja varten ollu... ihana pino :heart:





Ninja:
toivotaan, että siitä sun viivas vaan vahvistuu!!!

Suski: äkkiä kuvaa haamusta :popcorn:
 
Leo81 minä kyllä näen sinun testissä viivan siis molemmissa testeissä. Mulla viivanpaikat ollu valkosia väriltään ei tummia :) minusta tuossa sinuntestissä on tumma viiva. onko sulla mikä kp/dpo menossa?

Ja sitten taas testikuvaa tulee...piti mennä pissimään päivällä tuo pregchekin puikkotestiki,pissi rakossa oli 2 tuntia.kuvassa testi on jo kuivunnu :) mut testiajalla tuli jo viiva.

Aijaa.com - 10482257
 
Hieno viiva Katjuliisa!!! Onnea :heart:

mä mietin kans tuota mun viiva saldoa, että yleensä ne on ollut tässä testissä valkoisia. Mut saa nyt nähdä. Mulla vasta kp22 illalla periaatteessa vaihtuu jo 23, mutta en sitten laskenut sitä kp 1 kun illasta alkoi vuoto. Mut kp 22 ja dpo on arvoitus jos on mikään. :D
 
varovainen kiitos onnitteluista =) Vaikka tulen varmaan vielä testikuvieni kanssa tänne kun haluisin kunnolla väriä siihen viivaan :D Ostin apteekin oman huomisaamulle mutta kannattisko odottaa? tosin en voi testata seuraavan kerran kuin ensi viikon to (kp31) sitten. Mut jos huomenna testaanki ja ostan to uuden testin vai mitä :D

Leo81 sama täällä dpot on arvoitus mullaki siksi pitää pelailla koopeellä =) Viivan vahvistumisia =)
 
on ollu kyllä niin ihme särkyä koko illan alavattalla, jotta olisko nyt vaan sittenkin se ovis. voi örk. mistä muuten oviksen jälke/kierron lopulla johtuu tissi kipu, siis onko se mikä hormoni mikä sen aiheuttaa. se kun on ollu jo useamman päivän. mietin vain, että johtuuko se siitä lh huipusta, vai muusta. jos se on vaan siitä niin sitten se voi olla ovista vielä. juu, jos maanantaina tuhlais seuraavan testin. :popcorn:

Sintu: ihme kun piisas kontrolliin väri vielä!!! Onnea :heart:
 
UniQuePopPy: onkos rfsu:n testissä peräti 50 se herkkyys, oli ainakin oskus aikoinaan. Se testi on kyllä viivanpaikoista tunnettu. itekin joskus siihen haksahtanut. Tuo kuppi kyllä näytti sulla aika selkeää viivaa, joten tee joku muu testi vielä =)
 
Leo81, Juu, siinä liuskatestissä herkkyys on 50, mutta tämä oli puikkotesti jonka herkkyys pitäis olla 20. Sitä jäinkin miettii, että olisikohan ton kuppitestin herkkyys jotain 10-15luokkaa :confused: että sen takia ei vielä näykkään tuossa rfsu:ssa... Äh, ottaa tuosta nyt selvää ja ärsyttää kun en löydä netistäkään tuon kuppitestin herkkyyttä. Mutta sun testeissä nään kyllä haamuja :) Uskon että tuo on sitä itseään, eikä oviksesta johtuvaa ;)

Jos sitä huomennä kävis kaupassa ja ostais pregchekin, toisaalta taas tuntuis niin turhalle testata... On vaan sellanen fiilis, että tämäkin on kemiallinen raskaus. Ei mitään voimakkaita oireita, sillon tällön vihlassut mahaa vähän. Tuskanhiki herkästi pinnassa ja eipä oikein muuta... : /

Sintu74 Onnea! =) Mahtavat viivat on :heart:

Onkos muilla mitä raskausoireita vai onko ollenkaan??
 
Raskausoireista!! Siis mulla on reilun viikon etonu ihan hirveenä.. Etenki illalla (aiemmissa raskauksissa iltapahoinvointi löi päälle heti alussa).. Ja vatsa jotenki oudon tuntonen. Sain tänään iltapäivällä taas muka haamun..:confused:
Pitää taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas aamulla testata, huomenna siis kp24 ja dpo11.....
 
suski90, kuulostaa hyvältä :)

Itse jo osaan melkeinpä oireista päätellä jääkö kemialliseksi vai ei :| Ensimmäinen kemiallinen, joka päättyi rv5 ja kesti pisimpään, niin siinä oli kunnon oireet alusta alkaen jo ennen plussaakin. Palelti, hikoilutti, etoi, hajuaisti herkistyi, vihloi häpyluuta ihan kuin olisi menkat alkamassa, elohiiri vähän väliä alavatsassa tai jossain muualla tuolla alhaalla :D Kamala väsymys ja oli "erillainen" olo, nenä tukossa illalla ja nenä oli myös jäässä iltaisin :confused: Tuo sitten keskeytyi ihan oudosti, kaikki oltiin kovan virustaudin kourissa, niin heräsin yhtäkkiä yöllä siihen, että housuun tulvahti jotain...
Jopa aloin epäillä, että jos tuo tauti olisi aiheuttanut keskenmenon.... :( Lapsetkin makasi viikon kuumeessa ja se vei kyllä voimat kaikilta...
Nämä muut kemialliset sitten on vaan alkaneet niin vaisusti, tunnen että jotain tapahtuu, mutta tuntuu ettei tapahdu tarpeeksi paljon... Saattaa olla ihan pari pikku oiretta, mutta nekään ei vaikuta hajuaistiin tai mitenkään muuten... On vaan itsellä todella kyllästynyt olo... Välillä jopa toivon, että kumpa ei olisi pientä oireen hiventäkään ja testit puhtaita negoja, niin osaisin suhtautua alkaviin menkkoihin erillä tavalla...
Ja anteeksi tämä purkaus... :ashamed:
 
Suski: ootkos sä oikein ovistesteillä bongannu oviksen, mietin vain, että ei taida olla hätää noilla kp:lla jos mitään ei näy. Toivotaan, että sieltä vielä viivanen tulee :hug:

Mä jätin testaamatta. En kyllä tajua miten pystyin siihen :O:LOL: mulla on kaksi Pregcheck testiä vielä, mutta täytyy säästellä niitä ens viikolle. davidia mulla on useampia, mutta niillä on ihan turha testata kun ne antaa niitä viivanpaikkoja kaiken aikaa oli kierto missä vaiheessa tahansa. (juu on testattu :LOL:) niillä testaan sitten joskus... eli ehkä tänään. :LOL: no jospa en kuitenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
suski90, kuulostaa hyvältä :)

Itse jo osaan melkeinpä oireista päätellä jääkö kemialliseksi vai ei :| Ensimmäinen kemiallinen, joka päättyi rv5 ja kesti pisimpään, niin siinä oli kunnon oireet alusta alkaen jo ennen plussaakin. Palelti, hikoilutti, etoi, hajuaisti herkistyi, vihloi häpyluuta ihan kuin olisi menkat alkamassa, elohiiri vähän väliä alavatsassa tai jossain muualla tuolla alhaalla :D Kamala väsymys ja oli "erillainen" olo, nenä tukossa illalla ja nenä oli myös jäässä iltaisin :confused: Tuo sitten keskeytyi ihan oudosti, kaikki oltiin kovan virustaudin kourissa, niin heräsin yhtäkkiä yöllä siihen, että housuun tulvahti jotain...
Jopa aloin epäillä, että jos tuo tauti olisi aiheuttanut keskenmenon.... :( Lapsetkin makasi viikon kuumeessa ja se vei kyllä voimat kaikilta...
Nämä muut kemialliset sitten on vaan alkaneet niin vaisusti, tunnen että jotain tapahtuu, mutta tuntuu ettei tapahdu tarpeeksi paljon... Saattaa olla ihan pari pikku oiretta, mutta nekään ei vaikuta hajuaistiin tai mitenkään muuten... On vaan itsellä todella kyllästynyt olo... Välillä jopa toivon, että kumpa ei olisi pientä oireen hiventäkään ja testit puhtaita negoja, niin osaisin suhtautua alkaviin menkkoihin erillä tavalla...
Ja anteeksi tämä purkaus... :ashamed:
Se on hyvä purkaa, ja täällä jos missä se on sallittua :hug:

mulla on oikeastaan aina ollut joka kierron lopussa (joskus ennen edellisiä odotuksia) sitä pientä pahoinvointia ja mahan kinnauksia, jatkuvaa pissahätää ym muuta raskauden oiretta, mutta sitten aina tajuaa, että niin ne taitaa olla joka jukelin kierrossa. Nyt sama homma. Jos jotain "oiretta" pitäis ihmetellä on sellainen, että mä kun imetän niin koskaan mun imetyshistorian aikana ei oo ollu valuvia tissejä. liivinsuojia oon kyllä käyttänyt, mutta eilen imetin tuota kuopusta niin mulla kastu liiveistä koko toinen kuppi sillä aikaa. ihmettelin että miten tuntuuu niin kummalliselta. yöllä tapahtui sama, joskin mun paidan etumus kastui ihan märäksi ja sitä maitoa aivan valui samalla kun toisesta imetin. se on sellainen outo juttu mitä tässä nyt oon miettinyt. Johtuu se nyt sitten jostain ihan muusta tahansa niin saapa pähkäillä. :LOL:
 

Yhteistyössä