Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Elikkä mulla tilanne se, että pupuiltiin 24.6-25.6. Menkat oli ollut joskus toukokuun lopussa-kesäkuun alussa. Ja sit tuli uudet menkat 29.6, joita luulin valemenkoiksi.. mut voi olla väärässäkin.

dpo on vaan arvattavissa.. ja kp on kait sit tuo 7
 
en mä osaa tikuttaa ovista, tai siis en mä ees halua kun en vielä haluu silleen liian täsmälliseks.. mä varmaan odottelen kiltisti sit seuraavii menkkoja.

Mut jos nyt haluisin yrittää niin otolliset hetket olis mulla vissiin 11.7-15.7?
 
Kannattaisko sun Sinivuokko käydä lääkärissä. JOs sulla on esim. kohtu tulehdus, se ainakin voi aiheuttaa kipua alavatsalla. Jos on toispuoleista niin vois olla oviskin, mutta sulla on aika alhaiset kp:t. kohtutulehdus kyllä saattaa nostaa aluksi pientä lämpöä, jotta en huolehtuisi jos lämmöt normaalit.
 
suski näen kyllä!

Mulla ei ole lämmöt koholla mut vatsa on tosiaan oudon kipee. Ei menkkamaisesta vaan enemmänkin kipu painaa toisella puolella. Ei johdu mistään mitä syön, vaan olo on siinä mielessä hyvä. Outoa.. meen lukemaan tosta kohtutulehduksesta nyt, miten sen voi saada jne..
 
Katjuliisa: näkyy kyllä viiva =)

Suski: mä nään sun tikussa viivan, mutta ihan väärässä kohtaa jos kyseessä siis davidin testi. siinä missä viivan pitäis olla niin ei näy tällä näytöllä, joskin kuva on kyllä hämärä joten saattaa olla etten näe sen vuoksi. Mä näen viivan aivan liian lähellä kontrollia. Ei sulla olis hyvitusta ladata sitä alkuperästä, että yksi hullu sais taas tiirattavaa...:popcorn:
 
Leo: Joo nään mäkin tossa väärässä kohtaa jotain mut sitä viivaa en tarkoittanu :D
Ootas mä lataan alkuperäsen missä ainakin itse olin näkevinäni viivasen :D



muoksmuoks* varsinkin kun kääntelen näyttöö ni punane rantu näkyilee.
 
Viimeksi muokattu:


Easycup testattu, paketissa lukee että on niin herkkä että antaa positiivisen tuloksen 2-3päivää ennen kuukautisia... Mulla dpo8 ja haamua näyttää, mutta uskaltaako tuohon nyt luottaa kun väri ei kumminkaan liukunut kunnolla?! Mutta heti siinä alkoi näkyä tuo haamu kun väri alkoi menemään eteenpäin testialueella...

muoks, miks mä en nyt usko näihin testeihin :D tuntuu vaan niin hurjalle, että aamupissasta näyttää negaa ja iltapäiväsestä tulee kunnon haamu :O Tuo sama tapahtui tänään noiden easycuppienkin kanssan :O

Lisää kuvia :D Tässä testiajalla n.5min testinteosta



Ja tässä aika karmea, hetken jo mietin julkaisukelpoisuutta (keltaisuus) :x, mutta antaa nyt mennä... :D

 
Viimeksi muokattu:
UniQuePopPy ihan selkee haamu mun mielestä.

Tässä olis mun tän päivän saldo:


P12, mur-mur, Hennu, muut asiasta tietävät onko toi ihan ok viivan vahvuus dpo 12-13?
Ei mitään hajua mitä tässä vaiheessa pitäis olla, mutta eihän toi kyllä kontrolliviivan vahvuinen läheskään ole....
 
UniQuePopPy ihan selkee haamu mun mielestä.

Tässä olis mun tän päivän saldo:


P12, mur-mur, Hennu, muut asiasta tietävät onko toi ihan ok viivan vahvuus dpo 12-13?
Ei mitään hajua mitä tässä vaiheessa pitäis olla, mutta eihän toi kyllä kontrolliviivan vahvuinen läheskään ole....
Musta toi sun viivan vahvuus on ihan hyvä. Itse sain dpo 13 lähes samanvahvuisen viivan.
Aijaa.com - 10441239

Niin ja onnittelut lienee paikallaan! :flower::heart:
 
UniQuePopPy: haamuilee se :heart:

Suski:
nyt mäkin nään, mutta onko se edelleen väärässä kohtaa, aivan kuin olis sen oikean paikan vieressä. Siis liian reunassa. Sitä en tiiä vaihteleeko tuo paikka tikussa kuinka paljon. MUOKS: jaa on sun kontrollikin kyllä aika reunassa. josko se sittenkin on oikeassa paikassa. selvä punaväri siinä on :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
ja kun testejä tuli niin olihan sitä pakko lirauttaa kuppiin vaan ihan testaamisen ilosta...:kieh:

ja testiajalla 3min kohdalla otettu kuva tämä. Miks keles pitää ostaa näitä testejä kun niihin näyttää aina mulla tulevan jotain. ja tää oli ihan haalean, vaalean,vaalean...vaalean punainen viiva. arvatkaa ketuttaako kun järkkäri oli akku lopussa. puhelin kuva on ja todella epäselvä. toivottavasti muut näkee edes jotain...:LOL: muitakin kuvia otin ja niitä oon monta tuntia analysoinu. mut mietin tuossa, etä jos mulla ei olekaan ovis vielä ollut ja näyttäis nyt ovista. :xmas:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja NiQ
mulla kun ei muutakaan huvia ole eläämässä niin piti kaivaa esiin tuon nuorimmaisen ekoja testikuvia ja kyllä silloin on kans olemattomasta viivasta tiirailtu, jotta onko se vaiko eikö, yhtä hullu vissiin silloinkin ollu :LOL:

tämä kuva joulukuulta 2010 :heart: siitä se sit lähti
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Mä alan jo menettää uskoni koko raskauteen. Haamuja tulee toisen perään jo 3 päivää. Kai niitten nyt jo pitäis vahvistua??? Nii ja lupasin etten testaa ennen vkl, mut eilen tuli taas postissa ebayn toisen merkkiset testit ja pakko se oli aamulla tehä.

Eka testi oli ku auton alle jäänyt ja siihen alko heti tulemaan viivaa ja kuivuttuaan se näytti tältä: (pienessä kuvassa sen erottaa selvemmin) Se on punainen luonnossa.



 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Ninja: pikkukuvassa näkyy jotain kyllä, muttakun avaa isoon niin tuo "autonalle jäänyt" kuviointi vie kaiken huomion...:D tuo on vähän samanlainen testi kuin se sofi one step joka antoi outoja viivoja. ja ne oli myös välillä saman kohtalon kokeneita autojen suhteen :LOL:

muoks: ja mäkin kyllä näen aika selkeän viivan tuossa pikkukuvassa =) ja väriäkin olovanaan
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 Harmittaa ku aamun ensimmäinen näyttää aluksi niin lupaavalta ja se muuttuu tollaseks :D
Sit herää toivo ja tekee uuden ni ei siihen mitään tuu :( no kai mä tyydyn kohtaloon ja jatkan odottelua.
Näen sun testissä kanssa tosi haalean haamun :) Mikä sun dpo on?
 
mulla ei oo mitään tietoa tuosta dpo:sta varmuudella. enemmän mä jotenkin kallistun tuon oviksen puoleen joskin ovis oireita on ollu jo viikko sitten. Mut kp:t on nyt 22 vasta :LOL: viimeksi kierto oli vain 24.
 
niin ja tosiaan noita ovis oireita on ollu mukamas tuolloin kp15 alkaen, kp 18 ja sitten eilen tuo napukka oli ihan ylhäällä. Jotta otetaan taas selvää. :LOL: mut pitkä kaks viikkoa on jos on nyt vasta ovista ollut tai pahimmassa tapauksessa tulossa. tänä aamuna oli paperissa veriviiruja, joten kaikkein eniten nyt kallistun oviksen puoleen... voi plaah.
 
en jotenki usko et sul olis nyt vasta ovis koska sithän sun kierto venyis aika paljon :/ ?? (viime kiertoon nähden)
Ennemmin mä luulen et se oli viime viikolla ja noi sun testit näyttää aikasta plussaa johtuen raskaudesta :)

Tai sit se veri oli kiinnittymisestä johtuvaa. :) Kiinnittyminen sopis ajankohtaan jos ovis olis ollu kp15.
 
Viimeksi muokattu:
juu, mä luulen, että ovis on kyllä ollu kun tuo imettäminen on sattunut jo useamman päivän. en muista, että koskaan olis ennen ovista rinnat olleet arat. Mut kyllä mulla voi kierto heittää vielä kun viime kierto oli eka synnytyksen jälkeen. normaalisti kierto on sen 28-30 joskus on ollu pidempikin. Mulla hämää nuo oviskivut kyllä kummasti. viimeksi plussakierrossa luulin oviksen olleen kp18 kipujen perusteella, mutta sitten kun ultrassa katottiin niin se oli todellisuudessa ollut jo koon perusteella kp 12 tienoilla. jotta ilmeisesti se oli silloin kp 18 tienoilla jo kiinnittymiskipua =) jotta ota nyt sitten taas selvää yhtään mistään. Naisen kroppa on kyllä ihmeellinen. Odoteltava se varmaan vaan on mitä tästä seuraa.
 

Yhteistyössä