Mulla ei ees ollut kamalasti kipuja, kuten yleensä ovulaation aikaan on. Jotakin vihlaisuja ja repäisykipuja, mutta ilman särkylääkettä pärjätty tää kierto.
Nyt seuraa kaikkein epätoivoisin juttu.. Mullahan on minipillerit käytössä ja esimerkiksi se varhainen, selkeä keskenmeno tuli minipillerien aikana. Vanhempi lapsi saanut alkunsa säännöllisestä yhdistelmäehkäisystä. Lääkäri sanoi, ettei nuo ole yhdistelmäehkäisyyn verrattuna yhtä luotettavat, eikä tosiaan tunnu olevan, mutta koska mulle ei muut ehkäisyt käy, mennään tällä, koska raskautuminen ei olis katastrofi. Mulla on minipillerien aikana kolmena kiertona tullut suhteellisen selkeä haamu vaaleanpunaisella värillä tehostettuna.
Mulla on endo, jolloin kuparikierukkaa en saa käyttää ja aurallinen migreeni, jolloin yhdistelmät ei sovi. Vahvemmissa minipillereissä on hormonia, josta menee pää sekaisin ja lääkäri vertasi vaikutusta Mercilon-pillereihin, jotka aikanaan jouduin lopettamaan, koska eivät sopineen ja siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jäi Mini-Pillit, koska hormonikierukka jouduttiin ottamaan pois vuosi sitten. Kumeilla me ei jakseta enää pelata ja sovittiin, että vaikka meille kerrottiin tuon olevan meille suhteellisen heikko ehkäisy, koska yksi lapsi jo tehokkaammista pillereistä takana, syön niitä silti, koska ne auttaa endoon kumminkin.
Noniin, joko nyt ymmärrätte, että alan olla epätoivoisuuden ja hätähousuisuuden kruunaamaton kuningatar, sillä vaikkei yritystäkään varsinaisesti ole, testaan silti, koska mulle on niin useasti käynyt haamut ja minulle se kolmoslapsi kävis vielä niin mainiosti.
Ps. En aikaisemmin ees kehdannut sanoa, että mä oon näin höpsö.
Oli kiva fiilistellä noita haamuja, mutta ei se nyt niin suuri luuranko ole.