Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Nyt pitäisi vaan olla onnellinen, että menkat pysyy poissa, eikä tuhruakaan näy. Poikien kanssa olen plussannut aina jostain syystä tosi myöhään. Viimeksi (9 vuotta sitten) tein testejä, kun menkkojen piti tulla, mutta Davidit näytti vaan tyhjää. Sitten, kun vkon oli menkat myöhässä Apteekin omaan pärähti heti kaksi viivaa.

En siis vielä luovuta. :D Yritän olla testailematta. ;)
 
Pamsku, ihan kuin näkisin sinun testissä jopa punertavaa, varsinkin tuossa muokatussa kuvassa :)) ! Vahvistukoon !
Sunflowerilla aika selkeä viivanpaikka ilman väriä :( Ainakin mun silmiin pistää vain valkoinen viiva, toivottavasti testiin ilmaantuu vielä punertavaa väriä :) !
MiiJanella on aika selkeä haamu =)) !
 
Miijane: on siellä haamu!!! Jopa mun puhelimessa näkyy hyvin ::D
Näkyykö siellä väriäkin? Olen ihan hermona, onko tuo vaan viivan paikka? Huih..

Toukokuun alkuraskauden km vielä kummittelee + kemialliset.. Niin toivoisin tuon nyt olevan sitä itteensä. :)

Kiitos tsempeistä, sisaret!

MUOKS: Eilen ei noissa testeissä ollu mitään ja nyt näen molemmissa testeissä. Huomenna on välipäivä testailuissa. Niin kauan kuin menkat on poissa, on toivoa. :)

Nyt kömmin miehen kainaloon ja katsotaan meidän lempparisarjoja. Perjantaina tulee molempien lapset ja sitten riittääkin menoa ja meininkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ensin kaikille onnea haamuista :heart: Oli niin paljon tekstiä tullut, että en jaksa kaikille erikseen kommentoida.

On: Se mun "plussa" tais olla joku paha viivanpaikka vaikka se olikin selvästi testiajalla punainen. Kuivuttuaan se näytti enemmänkin harmaalta. No ei oo vieläkään menkat alkanu ja nyt olis sit kp62.
Alkaa jo vituttamaan tää. Mulla oli maanantaina ihan järkyttävät menkkakivut aina kun nostin siskon lapsia taikka kannoin niitä kauemmin sylissä. Oli niitä aina välillä muutenkin, mut nyt ei oo ollu mitään kipuja.
Laitan vielä muutaman kuvan tän aamuisesta testistä. Maanantaina tein first signal testin ja siihen tuli viivanpaikka testiajan jälkeen. Että voi harmittaa tollaset testit. Jopa Ebayn herkät testit on luotettavampia. Jos oon niihin saanu 2/20 viivanpaikan niin se on pieni määrä mitä noihin first signal testeihin tulee.

Aijaa.com - 10507364

Aijaa.com - 10507365

Aijaa.com - 10507374

Tänään taidan soittaa neuvolaan ja kysyn, että mitä pitäis oikeen tehdä. Joudunko vaan odottamaan.
 
P12
sunflower onko tuo testi pregcheck? Jos on niin tuntuu tosi pahalta sanoa tää mutta tuo punertava haamu on eri paikassa kuin testiviivan kuuluu olla pregcheckissä :ashamed: Olisko sulla toista testiä jolla voisit varmistaa että viiva tulisi oikeaan kohtaan? Apteekin omaa vaikka? Kunpa tulisi seuraavaan testiin punainen viiva just siihen mihin kuuluukin, niin kovasti haluaisin sut odotuspuolelle pikapikaa :heart:
 

Yhteistyössä