Minulla oli tarkoitus, kun kerroin oman kokemukseni tuosta testistä, niin vain se, että tosiaan otetaan huomioon myös se värikertymän mahdollisuus.Mä oon seuraillut tätä palstaa aktiivisesti vauvakuumehouruissa, ja toivon että itsekin saan tänne joskus kuvan testistä linkittää...
MUTTA nyt piti tulla kommentoimaan kun on mennyt niin analyyttiseksi! Naiset hei Tarviiko niitä testejä ruveta noin tulkitsemaan? Oli miten oli, niin eikö voi iloita toisen viivasta - oli se sitten haamu tai ei - ja toivoa että seuraavan päivän viiva ei olekaan enää niin haamu, tai millin väärässä suunnassa! Huomennahan se sunilla selviää, oliko testi totuudenmukainen vai ei.
On olemassa suutari-versioita myös raskaustesteissä, joten miten tulee edes mieleen alkaa analysoimaan sitä, jos se toinen viiva nyt on millin tai puoli eri kohdassa, kuin muissa?
Miksi P12 on ottanut niin asiakseen nyt todistaa että tuo testi näyttää väärin? Tai siis lähinnä tarve todistaa, että on itse järkähtämättömän oikeassa.
Anteeksi nyt vaan, aika absurdiksi mennyt tämä keskustelu ja todistelu siitä, kuinka oikeassa sitä itse asiassa ollaankaan..mitä sitten! Oikeassa tai väärässä, huomennahan se selviää!
Kun ainakin minusta tuntuisi aika kamalalta, jos tulisi paljon onnitteluja ja kaikki olisi varmoja plussasta, ja itsekkin jo iloitsisin, jos kyseessä olisikin vain värikertymä ja seuraavana päivänä testi olisi tyhjä. Ja jäädä sitten miettimään, että miksi niin kävi. Siksi itsekkin tsuumailen nykyään niin tarkkaan, että missä kohtaa viiva on jne . Kun on muutamakin kokemus noista värikertymistä eri testeillä.
Ihan vilpittömästi toivon sunille plussaa . Toivottavasti huomenna tulee vielä kaksi viivaa .