Oon jo pissannu purkkiin.. Mä taidan kipasta hakemaan digin, niin ei tartte enää tihrustaa. Yritän tässä näytellä ei-niin-hätähousua.
Kiitos kommentistä! mä jotenkin niin tiiän tän olevan se viivanpaikka mikä siihen tulee joka tapauksessa, mut pitää pitää kaikista toiven rippeistä kiinni. Mikähän mun pissassa on vialla kun tää tikku näyttää reagoivan siihen joka kerta. Mut toivo yllä niin kauan kun sitä ekaa vaaleanpunaista pyyhkäisyä näy. ja siihen voi pahimmassa tapauksessa mennä vielä viikko.Leolla on niin haamuli!
tuo on niin totta. harmittava testi kyllä, siltikin siihen pitää kajota . Mä en vaan malta tuhlata tuota viimeistä pc liuska pakettia. säästän sitä sitten myöhemmälle jos vielä tarvetta. Menkka jomotusta on vähän väliä. hus pois! :wave:Niin, se on Leo kyllä totta, että nuihin testeihin tulee tuota tummaa viivanpaikkaan..mulla on nyt 2 viimeisellä loppukierrolla tullu tommosta kans, kuten ollukki tässä aiemmin puhetta...mutta voihan se olla, et sulla pikkunen olis sielä tarrautumassa :heart: