Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Miramei, kyllä jo melkein plussa olis! :heart:

Pissin tikkuun. Ei tullut mitään. Paan sen silti teille ihmeteltäväks. Ei kyllä pitäskään vielä näkyä ainakaan mitään raskauteen viittaavaa. :D

[/URL][/IMG]

Tässä kuivana. Jätin nyt muokkailematta rajausta lukuunottamatta, jotta siitä sais todenperäisen käsityksen.

[/URL][/IMG]

Viimeksi muokattu:
Mulla näyttää tuhru lisääntyvän. Muuttunu rusehtavaksi.. Kahden vaiheilla, viitsinkö enää testata.

Mirameilla on plussa. :)
Leollakin näkyy viiva, samoin kuin Tsirbullakin.. :)

MUOKS: Testasin, ja en nyt jaksanu tihrustella testiä enempää, koska aluksi en siinä mitään nähnyt. Nyt vain odottelen, että hanat aukeaa (huomenna tai la, luulisin) ja pääsen ihan yrittämällä yrittämään. Joskos panostaisi pupuiluun vähän enemmän. :D

Kysyin vielä äsken ISCI-jonosta, mutta ei mies muuta mieltään. Itselle tulee vaan paha mieli, jos jatkan jankuttamista. Hänen mielestään emme sinne kuulu, koska kummallakin jo kolme lasta ed.liitoista. Saa tulla, jos tullakseen, mutta hoitoihin hän ei lähde. Kai se ottaa sillekin kovalle, kun itsessää iso syy. En tiiä. Mun keittiöpsykologin taidot ei riitä ihan ymmärtämään..

Viimeksi muokattu:
Leolla on niin haamuli!
Kiitos kommentistä! mä jotenkin niin tiiän tän olevan se viivanpaikka mikä siihen tulee joka tapauksessa, mut pitää pitää kaikista toiven rippeistä kiinni. Mikähän mun pissassa on vialla kun tää tikku näyttää reagoivan siihen joka kerta. Mut toivo yllä niin kauan kun sitä ekaa vaaleanpunaista pyyhkäisyä näy. ja siihen voi pahimmassa tapauksessa mennä vielä viikko.

Niin, se on Leo kyllä totta, että nuihin testeihin tulee tuota tummaa viivanpaikkaan..mulla on nyt 2 viimeisellä loppukierrolla tullu tommosta kans, kuten ollukki tässä aiemmin puhetta...mutta voihan se olla, et sulla pikkunen olis sielä tarrautumassa :heart:

Niin, se on Leo kyllä totta, että nuihin testeihin tulee tuota tummaa viivanpaikkaan..mulla on nyt 2 viimeisellä loppukierrolla tullu tommosta kans, kuten ollukki tässä aiemmin puhetta...mutta voihan se olla, et sulla pikkunen olis sielä tarrautumassa :heart:
tuo on niin totta. harmittava testi kyllä, siltikin siihen pitää kajota :LOL:. Mä en vaan malta tuhlata tuota viimeistä pc liuska pakettia. säästän sitä sitten myöhemmälle jos vielä tarvetta. Menkka jomotusta on vähän väliä. hus pois! :wave:

tuo on sitten testiajan jälkeen otettu kuva, en tiiä saankö tuolla aijaalla näkyviin mitään

Viimeksi muokattu:
Mukavaa lueskellä tätä ketjua täällä. Itse en kanssa ole nyt testaillut. Viimeksi alkuvuodesta testailin ihan himona. Ainoa jonka testailin nyt oli tuo ovis ja sen bongasinkin lauantaina ja silloin oli KP19 eli nyt venaillaan. Ja nyt, kun täällä lueskeli niin melekin tekis mieli testaila mut ei viitsi vielä. Kyllä nää olotilat kuiteski menkkoja enteilee.

Mutta plussatuulia meille intoilijoille!

Suski: olisko joku painauma joka kerää sitä väriä. on kyllä outo viiva, joskaan ei kyllä taia plussaa olla.

mä täällä odotin vielä, että testi kuivas ja nyt jäi viiva näkyviinkin sen jälkeen. Eilistä kun kattoo niin näkymään en oikein viivaa saa. No tässä taas jotain kuvaa. eipä tuo sen selvempi oo, vähän toiveita nostattaa kun tuli noin vähällä pinnaamisella ja näkyy viiva selvästi vieläkin.

Moi,

tulinpa täällä käväisemään tuolta lapsettomuus-puolelta kun täällä on näitä testailija-asiantuntijoita. ;)

Tein huvikseni tänään dpo 8-9 raskaustestin, joka oli puhdas nega.
Tyhmänä masokistina tein vielä ovulaatiotestin, jossa täysin tumma viiva (kuvassa vasemmalla)...

Ovulaation aikaan ovistesti oli positiivinen n. kp 13, ja pari päivää sen jälkeen tein varmistuksen vuoksi toisen testin, jossa oli selkeästi haaleampi viiva, eli ihan niin kuin pitääkin.

Nyt vähän ihmettelen tätä ovis+ testiä... :headwall:
Onko täällä kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta että ovulaatiotesti olisi todella näyttänyt raskauden aiemmin kuin raskaustesti?
Ihan siis todella, aikuisten oikeesti? :cool:

...tai sitten hormonilääkityksenkin jälkeen kroppa sekaisin... :confused:

Lapseton 81 - miusta olisi nämä 2 vaihtoehtoa: O-testi reagoi loppukierron kohonneeseen LH-hormoniin..t a i..se mukavampi vaihtoehto: O-testi reagoi toisilla tärppiin e n s i n ja sitten vasta R-testi.

..dpo8-9 harvoin R-testissä mitään vielä näkyykään..peukutukset d=)b R-plussan puolesta!:heart:
..huominen dippaus jo saattaisi R-testissä haamuista näyttää, mikäli siellä salamatkustaja siulla kyydissä on:)..

Viimeksi muokattu:
Tämmönen päiväpissasta.Dpo:ista ei mitään tietoa kp22/28.Näyttäs kyllä tämäkin värin kertymältä :popcorn:
[/URL][/IMG]
*muoks..eihän tää enää tässä näytäkkää mitään :p puhelimessa näytti punaselta hyvinkin,ja luonnossa nyt ei osaa sanoa oliko PUNAväriä.Noh aamulla uus.

Viimeksi muokattu:
Piuu-- kyllä mä siinä erotan viivan, kun jo katson tota pikkukuvaa. Mun mies sanoo, että mulla on jonkun sortin röntgenkatse raskaustestien suhteen.

Itse luovun toivosta, tuhru lisääntyy ja testit tyhjiä. Ei jaksa edes testejä tehdä. Ens kuussa aion tikuttaa ovulaation. En ole sitä pariin vuoteen tehnytkään. Toisaalta tunnen sen niin selkeästi..

IIks,nyt jännittää. Tässä kierrossa ei edes ollu yritystä vaan projekti jäissä turhautumisesta kun ei ole tärpänny :wave: Jäitä kyllä pitää hattuun lisätä jos pian huominen testi ei annakkaan punaväriä viivaan =)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä