Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mä oon seuraillut tätä palstaa aktiivisesti vauvakuumehouruissa, ja toivon että itsekin saan tänne joskus kuvan testistä linkittää...

MUTTA nyt piti tulla kommentoimaan kun on mennyt niin analyyttiseksi! Naiset hei :LOL: Tarviiko niitä testejä ruveta noin tulkitsemaan? Oli miten oli, niin eikö voi iloita toisen viivasta - oli se sitten haamu tai ei - ja toivoa että seuraavan päivän viiva ei olekaan enää niin haamu, tai millin väärässä suunnassa! :LOL: Huomennahan se sunilla selviää, oliko testi totuudenmukainen vai ei.
On olemassa suutari-versioita myös raskaustesteissä, joten miten tulee edes mieleen alkaa analysoimaan sitä, jos se toinen viiva nyt on millin tai puoli eri kohdassa, kuin muissa?
Miksi P12 on ottanut niin asiakseen nyt todistaa että tuo testi näyttää väärin? Tai siis lähinnä tarve todistaa, että on itse järkähtämättömän oikeassa.

Anteeksi nyt vaan, aika absurdiksi mennyt tämä keskustelu ja todistelu siitä, kuinka oikeassa sitä itse asiassa ollaankaan..mitä sitten! Oikeassa tai väärässä, huomennahan se selviää! :D
Minulla oli tarkoitus, kun kerroin oman kokemukseni tuosta testistä, niin vain se, että tosiaan otetaan huomioon myös se värikertymän mahdollisuus.
Kun ainakin minusta tuntuisi aika kamalalta, jos tulisi paljon onnitteluja ja kaikki olisi varmoja plussasta, ja itsekkin jo iloitsisin, jos kyseessä olisikin vain värikertymä ja seuraavana päivänä testi olisi tyhjä. Ja jäädä sitten miettimään, että miksi niin kävi. Siksi itsekkin tsuumailen nykyään niin tarkkaan, että missä kohtaa viiva on jne :). Kun on muutamakin kokemus noista värikertymistä eri testeillä.
Ihan vilpittömästi toivon sunille plussaa :). Toivottavasti huomenna tulee vielä kaksi viivaa :).
 
Mun menkat on varmaan alkamassa. Pyyhkiessä jäi pinkkiä väriä paperiin..

Lämmöt on vielä ylhäällä. Pääaasia olisi päästä uuteen kiertoon, jos nyt ei olisi raskautunut.

Mies lähti hakee mulle Tuplaa..
 
Viimeksi muokattu:
P12
Siis ei hyvää päivää Peity... :D

Ensinnäkin, tämä pino on juuri noita epämääräisiä hailuja viivoja varten, joita jotenkuten onnistuu saamaan kuvaan ja sitten täällä naiset kimpassa miettii onko se haamu vai ei. Nimi tuossa sanoi hyvin, että kyllä varmasti harmittaisi jos oma haamuntapainen onkin testin hutilaukaus ja kaikki onnittelee ja on aivan pilvissä raskaudestaan, ja sitten yhtäkkiä testi onkin taas puhdasta negaa. En näe mitään väärää siinä, jos sanoo aidon mielipiteensä "haamusta" joka ei kyllä mun osaltani tule muuttumaan miksikään, niin järkähtämätön aion nyt olla ;)

Onhan täällä muutkin muutelleet toisten kuvien kontrasteja ym. joten eipä tuo kahden kuvan liittäminen samaan kuvaan niin kovin suuri juttu mielestäni ollut ja vei aikaa ehkä ruhtinaalliset 2 minuuttia :D

Jos olisin Sunflower, olisin itse varmasti jo tehnyt varmistustestin tuommoisen epätarkan väärässä kohtaa olevan punertavan viivasen jälkeen. Noita samanmoisia on tosiaan näkynyt sofi one stepeissä ja david-liuskoissa, ihan punertavia väärässä kohtaa olevia viivoja.

Pakko myöntää että oma kiinnostus tätä aihetta kohtaan johtuu siitä, että olen itse kokenut tämän yrityksen aikana 5-6 ihan oikeaa kemiallista raskautta, ja mua pistää vähäsen ärsyttämään kun toiset ristii kemiallisiksi raskauksiksi joka hemmetin viivanpaikan ja varjostuman jonka testiinsä saa. Mulla kemialliset on näkyneet ihan kunnollisina haaleina plussina testeissä, ja myös digitestit on plussanneet. Ja ne kemialliset plussat testeihin tulee ihan testiajan sisällä, minuutissa jo näkyy haalea punainen viiva joka ei kemiallisissa vahvistunut läheskään yhtä hyvin testiajan kuluessa kuin tässä oikeassa raskaudessa. Testiajan ulkopuolella tulleita viivoja en ole itse laskenut yhtään miksikään, muutoin mulla olisi ollut viimeisen vuoden aikana jokaisessa kierrossa kemiallinen raskaus kun jokaisen kierron päätteeksi sain ihan selvääkin viivaa testiajan jälkeen, "roskishaamua. Näitä hutiviivoja antoi clearbluen tavallinen testi (tosi haaleaa tasapaksua plussaa josta väri kuivuessa kasautui vasempaan laitaan testiviivaa), apteekin oma, sofi one step ja pregcheck sekä wondfo.

Ja jos joku väittää täällä etten toivo sunflowerille plussaa, on todennäköisesti lukenut mun tekstejäni silmät yhtä killissä kuin on katsellut sitä kuvaa jossa kaksi testiä on rinnakkain kontrolliviivan kohdalta :D
 
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
P12
Mulla on iltapissa tosi paljon vahvempaa kuin aamuisin, erikoista mutta totta! En tiedä mistä johtuu kun en iltaisin juo mitenkään paljoa vettä tms. mikä yön aikana laimentaisi pissaa mutta aamulla tulee vaan tosi laihaa litkua, sen huomasi testejäkin tehdessä.

Mä edelleen peukutan sun huomista testiäsi, olkoot viiva siinä optimaalisessa paikassa kauniin punaisena :heart: :D
 
Musta tämä palsta on juuri ihmettelyä, kannustusta ja yhteisen kiinnostuksen kohteesta johtuvaa kiinnostusta toisten pissasia tikkuja kohtaan. :D
Jokainen meistä laittaa testit tänne vertailuun, mielipiteitä varten. Itse olen ainakin semmonen sekopää, että näe testeissä liiankin usein viivoja (hulluus iski huhtikuisen raskauden jälkeen taas voimalla).Minusta on hyvä, että täällä kannustetaan, jarrutellaan ja annetaan mielipiteitä.

Minustakin olisi ikävää, että joku hehkuttaisi esim.First Signalin vahvaa plussaa (kts.kuva viime vkolta) ja muut tietäisivät, että testi on täysi huuhaa ja ei kannattaisi iloita. Minusta tässä vaiheessa on aihetta sanoa joskus ikävältäkin kuuluva totuus.

Ymmärrän, miksi Sunin testi on otettu syyniin. Kukaanhan ei ole sanonut, että ei hänelle soisi plussaa. Nämä kaksi asiaa on syytä myös muistaa.

Kommentoidaan vaan vapaasti testejä, ja toivokaamme kaikille plussia -- itse ainakin uskon, että kaikki me sitä toivomme muille ja itsellemme. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja memsie
Sunflower11
Mulla kai se perus että aamulla tujumpaa. Niin raskaus kuin lh-testeissä.
Vaikka kuinka monta tuntia päivällä on pidättänyt, ovistesteihin ei saa ku hailua, vaikka aamulla on melkein plussa. Ja aamuisin oon ovisplussat aina bongannutkin.
 
Sun --- musta se oli plussa, vaikkakin ehkä joku sunnuntai kappale. Eilen jo siulla näin sen haamujen haamun.

Itse tulin siihen tulokseen, että nuo r-testit (Cittarin) tosiaan näyttävät reagoivan ovikseen. Mulla on menis just silleen oikein.. Kuun lopussa viivoja r-testeihin. Silloin oli kp 19-22 ja ovis? Koska jos menkat nyt alkaa tuolla pinkillä limalla, niin luteaalivaihe tosiaan on sen alle 14. 10-11 kuten aikasemmin jo kirjoittelin.
 
Mäkin olen saanut davidin herkkään testiin muutaman värikertymän mut se oli niin reunassa et tiesin heti sen olevan väriä vaan. Noihin preggeihin en oo IKINÄ saanu minkäänlaistä väriä kontrolliviivan lisäks jos en oo raskaana ollu :)

No mutta diipadaapa, huomennahan tämä jännitys loppuu kun sunnis tekee uuden testin :D
 
sunflower: onnea oikein hienosta haamusta! Oikein odotan, että pääsen aamulla tirkistelemään sun uutta testiä ;) Kuumeiltiin samassa kolmatta odottavien-pinossa. Musta on muuten tosi jännä, että ihmiset jotka eivät tunnolla tunne meitä (tiedä meidän pitkästä yrityksestä ja keskenmenoista) ihmettelevät ääneen: "miten te kolmannen teette, onko käynyt vahinko" ja toinen yleinen " no, toivotaan että nyt tulee se poika, sitähän te yritätte ja siksi kolmatta teette". Näköjään tämä maailma on standardi ja tehty 4 henkisille perheille...
 
MiiJane: Kyllä mä tuolta haamun löysin, harmi jos täti tupsahti kuitenki :/ Mulla tuli kanssa selkee haamu, ihan väriä näin testissä, maanantaina kuitenki alko menkat. Ihmettelen, et miten mulla on näin kamala pahoinvointi kuitenkin :O Illalla meinasin käydä oksentaan ja paha olo vaan jatkuu. Menkkamaista kipua ei ole ollenkaan. Vuodan vaan. Haluttas testata, mut en toisaalta haluakkaan. kamalaa tämmönen.

Muoks. Ja menkat alko 2 päivää aiemmin.. Normaalisti on kyllä tarkka kierto..
 
MiiJane: Kyllä mä tuolta haamun löysin, harmi jos täti tupsahti kuitenki :/ Mulla tuli kanssa selkee haamu, ihan väriä näin testissä, maanantaina kuitenki alko menkat. Ihmettelen, et miten mulla on näin kamala pahoinvointi kuitenkin :O Illalla meinasin käydä oksentaan ja paha olo vaan jatkuu. Menkkamaista kipua ei ole ollenkaan. Vuodan vaan. Haluttas testata, mut en toisaalta haluakkaan. kamalaa tämmönen.

Muoks. Ja menkat alko 2 päivää aiemmin.. Normaalisti on kyllä tarkka kierto..
Äsken tein testin taas ja hittolainen, selkeämpi nyt kuin päivällä. Emmä tajua. Lisää pinkkiä ei ole näkynyt, huomenna aukenee hanat?? Toisaalta on mulla ollut raskaana menkatkin..

Huomenna haen digin.. En rupee puljaa enää noilla tikkutesteillä. Pelottaa vaan, kun viimeksikin digissä luki "raskaana 1-2" ja menkat alkoi parin pvän päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11 - miustahin tuo saattaisi hyvinhin olla plussan alku:rolleyes:
..toivon parasta - huomiseenhin testiin punaviivasta:heart:


Niin vielä..eikös tämä olut se.."Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja" - pino?:wave:
..eli, t ä ä l l ä saapi pähkäillä ja tihrustaa sielunsa kyllyydestä "viivasia";)..ja toki myös oman mielipiteensä toisten viivasista kertoilla - loukkaamatta ketään tieten tahtoen.:)
(kovin kiihkeänähin välistä sormet näppiksillä täällä naputtaapi..:D)

Sama mielipide ei nytkään kaikilla ole ollut Sunin dippailuista..
..jännätään kovasti ja toivotaan huomisen testin näyttävän, ihunan selkeän +:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiiJane ja puuhis25
Äsken tein testin taas ja hittolainen, selkeämpi nyt kuin päivällä. Emmä tajua. Lisää pinkkiä ei ole näkynyt, huomenna aukenee hanat?? Toisaalta on mulla ollut raskaana menkatkin..

Huomenna haen digin.. En rupee puljaa enää noilla tikkutesteillä. Pelottaa vaan, kun viimeksikin digissä luki "raskaana 1-2" ja menkat alkoi parin pvän päästä.
Mulla tuommoinen pinkki vuoto oli merkki kiinnittymisestä. Ja nimenomaa pinkki :D.
Sitä tuli päivän ja sitä ihmettelin, saattoi muistaakseni olla vähän pientä kipuakin alavatsalla.
En siis silloin olettanut olevani raskaana, mutta myöhemmin se selvisi, että juuri kiinnittymisestä se johtui. Ja seuraavassa raskaudessa siitä tiesin, että nyt taas mennään :)
Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?.
 
Mulla tuommoinen pinkki vuoto oli merkki kiinnittymisestä. Ja nimenomaa pinkki :D.
Sitä tuli päivän ja sitä ihmettelin, saattoi muistaakseni olla vähän pientä kipuakin alavatsalla.
En siis silloin olettanut olevani raskaana, mutta myöhemmin se selvisi, että juuri kiinnittymisestä se johtui. Ja seuraavassa raskaudessa siitä tiesin, että nyt taas mennään :)
Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?.
No käyn tuolla yhdellä brittisivustolla ja siellä juuri tämä päivä on merkitty mahdolliseksi kiinnittymispäiväksi, jos 1.7 on ollut ovis.
Koskaan en ole moista pinkkiä limaa ole nähnyt. Tuhrut on vanhahkoa ruskeaa verta, tämä siis aivan pinkkiä.. No jos ei vuoto ala, niin sittenhän tuo on yksi vaihtoehto.
Mitään kipuja ei ole, aamulla oli munasarjoissa (oikealla) oviskivuntapaista tuikkimista ja merkitsinkin sen tuonne sivustolle. :D

Toisaalta luulis tuikkivan kovemmin. Ehkä menkat alkaa ja pääsee taas uuteen kiertoon. Aiemmin keskusteltiin tänään, että mies ei halua sinne ISCIin. Eli 1.5 vuoden jälkeen poistamme itsemme jonosta. :( En ruvennut sitä nyt painostamaan, koska ymmärrän hänen pointtinsa. Toisaalta meidän ei pitänyt saada luomuvauvaa ja niin vain digilläkin ollaan saatu raskaus todennettua.
Mun tutkiminen lopetettiin heti miehen "vian" selvittyä. Mutta luulen, että mulla on kiinnittymisen kanssa ongelmia ja luteaalivaihekin sen 10-12. Ja miehen siittiöt ainakin pari kertaa todistetusti kulkeutuneet mun kohdunsuulle. :D
Tekisi kyllä mieli yrittää vielä puhua tuota ympäri, mutta kai se on näillä eväillä mentävä.

Tulipahan purettua sydäntä, vaikkei ihan oikea paikka tälläiseen tekstiin olekaan.

Nyt käperryn mieheni kainaloon ja toivon, että aamulla mulla on kaksi viivaa testissä. Toivossa on hyvä elää. ;)
 
Viimeksi muokattu:
MiiJane..Tulipahan purettua sydäntä, vaikkei ihan oikea paikka tälläiseen tekstiin olekaan.

Ihan oikia paikka on:kiss:

Nyt käperryn mieheni kainaloon ja toivon, että aamulla mulla on kaksi viivaa testissä. Toivossa on hyvä elää.


Peukutukset sille kahdelle viivaselle d=)b:heart:
 
Kaikille haamuilijoille viivanvahvistumisia =) Plussanneille Onnea =) Ja piinailijoille tsemppiä =)

Ja pikaisesti kerron vain että tein tänään digin ja siihen tuli raskaana 1-2 :) Kuvaa en voi laittaa kun kamera ei ole saatavilla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
voi apua kun on niin naurattanut täällä, ei tiiä välillä itkiskö vai nauraisko :LOL: Mut pääsin tänään kotiin ja tottakai piti testata taas kun on JO kp 27;):LOL:
No dippasin ensin davidin kun ajattelin, että se riittää kun ei siihen mitään tuu. No tuli ehkä hitusen paremmin näkyvä viiva kuin normaalisti ihan vähäisellä punavärillä joka on tässä



no tän jälkeen ajattelin testata vielä samaisen testin kuin Sunflower ja arvatkaa sainko siihen ihan oudon värikertymän ja lopulta jonkinsortin viivan väärään paikkaan. laitan siitä kuvan kun saan valittua niistä selvimmän. Tätä oon nauranut aivan tuhottomasti kun justiin on asiasta puhuttu ja suurinpiirtein kukaan muu ei oo värikertymiä ja viivoja outoihin paikkoihin. Heti näin tapahtuu!!! Viiva on kyllä todellakin haaleampi kuin muilla ja kun puhelimella oon kuvannut niin on todella epäselvä. Mut lataan sen heti kun saan valittua parhaimman :wave: plussaksi sitä en nyt tulkitse, enkä edes haamuksi tai haamujen haamuksi, mutta väärässä paikassa se on. ekaa kertaa mulle käy noin.
 
no niin nyt tullee ja rytinällä laitan het kolome!!!

tässä viiva näkyy tuon värikertymän oikeassa reunassa, heti mun mielestä suurinpiirtein oikean viivanpaikan vieressä. kuva otettu pari minuuttia dippaamisesta.


en tiiä näkyykö tässä yhtään mitään kellekkään, mutta mä näen...:LOL:


en tiiä näkeekö kukaan tässäkään mitään, mutta paikka edelleen sama.


siinä teille tiirattavaa, mutta voisko paikka olla aika sama kuin tuossa kiistanalaisessa kappaleessa...:popcorn:
 

Yhteistyössä