Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

On nyt pakko oikeen laittaa oma testi viel näytille

ja tässä se SUNFLOWERIN testi:


Tos vähän kuivempana. Joku on ihan sekaisin..
Käyn kyttäämäs testiä et onko se viiva kadonnut.
On kyl aika samassa kohdassa ja en nyt usko että SUNFLOWER kun sulla niin selvä tuo viiva on että joku millin heitto olis ratkaiseva (varmaan vaihtelua testienkin kesken kun niitä siel tehtaalla liukuhihnalla painellaan), kun musta toi viiva ei ole edes mikään heikko haamu sulla vaan kyllä ihan plussaksi tulkittava
 
Viimeksi muokattu:
Tuli muuten nyt mieleen samalla kun täällä pinossa mulla noita testikuvia oli että sain sen ekan haamun testiin nyt ultran mukaan dpo 4-5!!!!:O (luulin ovuloineeni ajoissa :D mutta en siis tikutellut ollenkaan :D ) Ja tuplat siis siellä majailikin nyt sitten :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
P12
Aijaa.com - pregcheck

shoppasin oman dpo9 testin Sunin testin kanssa rinnakkain, ei se testiviiva noissa kyllä samassa kohtaa ole :/ Mutta eihän tuon tarvii tarkoittaa etteikö Sun olisi raskaana, nyt vain toivotaan että seuraavassa testissä on ihan oikeassa kohtaa viiva. Testit tehdään nimenomaan liukuhihnalla niin että etäisyys kontrollin ja testiviivan välillä on melkeinpä millilleen sama, vaihdellen eri testimerkkien välillä. Enkä sano tätä pahoittaakseni kenenkään mieltä. Itse niin paljon näitä testejä tehnyt että oon oppinut tosi tarkaksi sen suhteen mihin kohtaan kunkin testin testiviivan kuuluu tulla, koska kaikkiin testeihin voi tulla virheellisiä värikertymiä vääriin kohtiin vaikkei raskautta olisikaan. David-liuskoissa oon tässäkin keskustelussa nähnyt näitä tapauksia, samoin sofin testeissä ja apteekin omassa mutta ekaa kertaa näen pregcheckissä punaväriä väärässä kohtaa.
 
P12
Suurensin pienempää testiä ja punertava viiva meni vain entistä kauemmaksi oikeasta testiviivan paikasta. Sen verran on näitä testejä tullut nähtyä ja tehtyä että vakaasti pidän kyllä pääni tässä asiassa ettei se viiva ole siinä kuin kuuluisi vaikka kovasti sitä Sunille toivonkin :heart: Huomiseen testiin puhkun hirmuisesti plussaväriä testiviivan paikalle ++++ :whistle:

Aijaa.com - 10507820

Sen verran hyvin tiedän Sunin yrityshistorian ja yhdessä kirjoiteltu että hänelle jos kenelle täältä toivon plussaa täältä ja molemmat päästäisiin luomuihmeet masussa odotuspuolen keskusteluihin :heart:

Neiti81:lle onnea tuplista!! Johan oot aikaisin saanut plussan testiin :whistle:
 
Sun, ihan hyvässä kohtaa se viiva on!!! <3 Minulla ainakin on niitä haamuja tullut hieman eri kohtiin, mutta testialueelle kuitenkin ja nuorimmaisesta testatessa myöskin. Noita testitikkuja mahtuu Suomen marketteihin monenmoista ja mitä kontrolliviivoihinkin tulee, mulla nekin tuntuu olevan aina eri paikassa.

Nyt tsemppiä sinne ja varovaiset onnittelut ansaitusta haamuPLUSSASTA!! <3 Ihanaa!
 
Ai niin, piti kirjoittaman niistä ovulaation aikaan tehdyistä haaleista viivoista/viivanpaikoista.. Sen jlk ei enää tullut ja pregcheckillä tein, eli aika suurella todennäköisyydellä keskikierrossa tuolla lailla reagoi. Mä en tiedä mun päivistä nyt, mutta uskoisin olevan pisimmillään dpo5 ja sen kunniaks tietty hätähousujen kuningattarena pissin tikkuun. Tai siis purkkiin. :D En ehtinyt katsoa testiä aivan sitä viittä min, kun lähin nukuttamaan pikkuihmistä, mutten ainakaan silloin ollut erottavinani viivanpaikkaa kummempaa. Nyt oon täällä makkarissa kännykällä ja oottelen, että näen kohta miltä näyttää kuivana. Ei tässä vaiheessa pitäs vielä näkyäkään, mut jännintä on se kehityksen seuraaminen, jos sitä tapahtuu. Puuuhhh, oon mä toivoton eukko. :D
 
Mä tyrkkään nää nyt nähtäviksi kuitenkin, eli ylimmäisenä on testi ihan minuutin kastamisen jälkeen, keskellä testi suunnilleen 20 min jlk ja alla kokonaan kuivuneena. Mun silmät on näkevinään siinä jotakin, mutta dpo5 (jos sitäkään) ei voi millään näkyä haamua vielä, eihän?

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Ps. Ylimmälle testille ei ole tehty muutakuin rajattu ja hiukan terävöitetty. Muissa ihan aavistus kontrastia lisää.
 
Tsirbu Musta tuolla kurkkii jonkun sortin viivan poikanen. :)

Sunin testi on musta selkee plussa. :) Onnea.

Oma napa: Menkat edelleen poissa (hyvä niin) ja jonkun sortin viivan poikanen kurkkii testissä. Ei vielä tuuletusten arvoinen, mutta antaa toivoa. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Tsirbu
Tsirbu: mulla katos myös viivat niiden kahden viivan jälkeen, joten uskon näyttäneet ovista. Mulla myös dpo5 tai jos ei ollut sitä niin kipujen perusteella dpo 9. Kp on jo 27. Mä näen taas sun testissä jotain :)
 
Mulla ei ees ollut kamalasti kipuja, kuten yleensä ovulaation aikaan on. Jotakin vihlaisuja ja repäisykipuja, mutta ilman särkylääkettä pärjätty tää kierto.

Nyt seuraa kaikkein epätoivoisin juttu.. Mullahan on minipillerit käytössä ja esimerkiksi se varhainen, selkeä keskenmeno tuli minipillerien aikana. Vanhempi lapsi saanut alkunsa säännöllisestä yhdistelmäehkäisystä. Lääkäri sanoi, ettei nuo ole yhdistelmäehkäisyyn verrattuna yhtä luotettavat, eikä tosiaan tunnu olevan, mutta koska mulle ei muut ehkäisyt käy, mennään tällä, koska raskautuminen ei olis katastrofi. Mulla on minipillerien aikana kolmena kiertona tullut suhteellisen selkeä haamu vaaleanpunaisella värillä tehostettuna.

Mulla on endo, jolloin kuparikierukkaa en saa käyttää ja aurallinen migreeni, jolloin yhdistelmät ei sovi. Vahvemmissa minipillereissä on hormonia, josta menee pää sekaisin ja lääkäri vertasi vaikutusta Mercilon-pillereihin, jotka aikanaan jouduin lopettamaan, koska eivät sopineen ja siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jäi Mini-Pillit, koska hormonikierukka jouduttiin ottamaan pois vuosi sitten. Kumeilla me ei jakseta enää pelata ja sovittiin, että vaikka meille kerrottiin tuon olevan meille suhteellisen heikko ehkäisy, koska yksi lapsi jo tehokkaammista pillereistä takana, syön niitä silti, koska ne auttaa endoon kumminkin.

Noniin, joko nyt ymmärrätte, että alan olla epätoivoisuuden ja hätähousuisuuden kruunaamaton kuningatar, sillä vaikkei yritystäkään varsinaisesti ole, testaan silti, koska mulle on niin useasti käynyt haamut ja minulle se kolmoslapsi kävis vielä niin mainiosti. :D :D

Ps. En aikaisemmin ees kehdannut sanoa, että mä oon näin höpsö. :D Oli kiva fiilistellä noita haamuja, mutta ei se nyt niin suuri luuranko ole. :D
 
Viimeksi muokattu:
En saa kameralle tallennettua tuota viivan poikasta. Olen 100% varma, että siellä jotain näkyy.

Marssin Prismaan ja ostan samoja testejä sieltä, millä tuli eilinen kuva. :D Sitten voi vertailla, onko viivaa vai ei. :D
 
Sen verran yhdyn tuohon testi keskusteluun, että tämän raskauden aikana tein yhden elvivo merkkisen testin muistaakseni ja siihen tuli plussa mutta en älynnyt sitä kun oli ihan vinossa.. oli ihan sen testi ikkunan reunassa... eli kyllä ne viivat voi olla virheellisesti ja silti plussia.. :) Onnea vielä sunflower :heart:

mam ja riisi 6+5 :heart:
 
Olen pitkään tätä ketjua seurannut ja pakko oli kommentoida tuota sunflowerin plussaa.
Minä sain tuolla samalla testillä kerran juuri tuollaisen samanlaisen viivan.
Tuossa P12 isonnuksessa näkyy, ettei ole tarkkarajainen, niinkuin se viereinen testi, ja tosiaan viiva on sen oikean viivanpaikan reunassa.
Minulla se kävi niin, että sitä väriainetta lähti vielä liikkelle vähän myöhemmin, kuin ne ensimmäiset väriaineet ja ne jäi siihen keskelle testiä, juuri tuollaiseksi plussan näköiseksi viivaksi.
Plussa se ei kuitenkaan ollut.
Sain myös jostakin syystä tuolla samaisella testillä aivan täysin päivänselvän plussan, ihan oikealle paikalle, mutta muutaman tunnin päästä uusi testi oli selvä negatiivinen, enkä silloinkaan ollut raskaana. Siitä en tiedä mistä se johtui.
Toivottovasti olisi plussa!, mutta kerron nyt kuitenkin tämän omankin kokemukseni.
P.S. tee tuo testi uudestaan, eli kasta se sama uudestaan, silloin näet lähteekö se värikertymä liikkeelle, jos siis on vain värikertymä niin se lähtee siitä liikkelle. Jos plussa niin varmaan jää paikoilleen.
 
P12
Tosiaan kaikkiin testeihin voi tulla tuommoisia outoja värikertymiä väärään paikkaan, nimenomaan epätarkkarajaisia ja vähän epämääräisen näköisiä viivantapaisia kun vertaa oikeaan plussaviivaan testiviivan kohdalla.

Tosi surullistahan se on jos ehtii jo innostua raskaudesta eikä kyseessä olekaan plussa, siksi kannattaa ehdottomasti tehdä uusi samanlainen testi jo saman päivän aikana jos näyttää siltä ettei testiviiva ole semmoinen kuin kuuluisi olla. Varmasti tulee plussa jos on ollut hormonia veressä jo epämääräisen testin aikana, hormonitaso ei kemiallisessakaan romahda niin rajusti että saa ensin plussan ja muutaman tunnin päästä negan samanmerkkisellä testillä.

Puikkotesteissä saattaa testiviivan paikka vaihdella ihan vain sen takia, ettei testiliuska ole puikon sisällä aina samassa paikassa niin että viivat näkyisi testi-ikkunasta samasta kohtaa. Mutta konrolliviivan ja testiviivan etäisyys on kutakuinkin vakio per testi, heittää korkeintaan millin kymmenesosia jos sitäkään.
 

Yhteistyössä