Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo kyllä minäkin nään sinun testeissä ihan selvän haamun! Oi ihanaa! :heart:
blue velvet plussa tuo on. Ei mitään epäselvää. Onnea!
Omaanapaa. Luulin tänään menkkojen alkavan repi niin pirusti alamahaa. Ei alkanut. Jotain pientä punertavaa oli tullut pikkuhousunsuojaan. :confused: noh, tein testin illalla n. Kolmisen tuntia pidätystä. Ihan haaleaakin haaleampi viiva. Noh koska olen totaalisen koukussa tähän testailuun tein vartin pidätyksestä testin..tässä tulos parin minuutin kohdilta d94RCU - Image - Aijaa.com
Tein toisen testin samaan liruun koska olen pölö. Tässä molemmat n. 10min kohdilta BxjnCW - Image - Aijaa.com
Mitäs ootte mieltä? Onko tollanen edes mahdollista?!!! :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Eipä Se miun punainen viiva merkinnyt muuta kuin ovista. Joka jäi tietenkin käyttämätt, kun luulin sen oolevan muuta. Kuusi päivää näytti pc:n o-testi niin plussaa kuin vaan voi olla. Aiemmin tässä kierrossa ovistestit oli ihan yhtä tummia, mutta vain pari päivää. Olegin tietysti sen olevan plussa, mutta ei Se ilmeisesti sitten ollutkaan. On ihan sekaisin. Eihän kahta o+:ssaa voi samassa kierrossa olla kahden viikon välein?? No ensi,kkerrossa sitten uutta yritystä vaan. Harmittaa tämä sähellys, mutta ei niin paljoa kuin olisi voinut. Ehkä tämä loma sai sen aikaa..
 
Puoh....dpo 5 etoi, paha olo autossa, dpo 6-7 (eli nyt) valkkaria niin, että pikkarit kastuu. Ovikseen jälkeen oli jo kuiva kausi. Mitä tää nyt on häh? Kiinnyttyäkään ei vielä pitäisi olla ja mulla yleensä ennen menkkoja tulee valkarria reilummin pari päivää, mutta ei vielä! Piinailu ois helpompaa jos ei kuvittelis itselleen oireita tai kiinnittäis niin huomiota kaikkeen erityiseen :/

Heilanga minä nään haamut
 
bluebaby näkkyyhän tuossa. :)
mur-mur Luojan kiitos olin jo syönyt aamu palani. Kauhioi kuvei! :x :D
Mulla on menossa nyt kp29/28-31 jos ovis olis ollu sillon kun luulin niin nyt olis jo dpo12.. Eli tosiaan niinkuin sanoit tarvittis olla jo sitä punaväriäkin siellä eikä vaan viivanpaikan pirulaisia. Livenä ne ei oo ihan harmaita ja hiukan kun kääntää niin väriä näkyy...mutta ei esim. Niinkuin bluebabyllä. ( lue, olen kade) :)
tänään aamulla ei ollu testejä. Hurraa! Jos täti ei päivällä ala,illlalla haen apteekin oman ja jään sitten niitä jännäileen. Tässä nyt kuitenkin kuva eilisistä kuivuneista testeistä.....eihän mun nyt sovi päivää ilman kuvaa jättää. :p 2gC5HW - Image - Aijaa.com
Jääkö noihin oikeasti noin selvät viivanpaikat aina?
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Palailin vaan kertomaan, että kemialliseksi tuo mun viime kierron "plussa" osottautui :/
Uutta yritystä, ja eiken ovisplussa tikussa, tänään jo haaleampaa viivaa... Tänään siis
kp14, eli näyttäis tulevan 28 päivän kierto(normaalisti 28-30 päivää). Lääkäriinkin pääsin vihdoin aiempien keskenmenojen vuoksi ja vihdoin jotain tapahtuukin, pääsen nimittäin joihinkin verikokeisiin nyt alkuun ja kesän jälkeen ihnetellään vielä enemmän. Sitä odotellessa lääkäri sanoi voivansa "puoskaroida" mulle jotain hormoneja avuksi, jos verikokeiden tulokset näyttää, että niistä voisi jotain apua olla \o/ ihana lääkäri <3
 
Illalla oli hiukan menkkajuilintaa mahassa ja pyyhkiessä tuli pari punaista viirua paperiin. Yöllä kylkeä kääntäessä alavatsalla vasemmalla tuntui repäisykipua. Tänään tädin pitäisi tulla, mutta ei oo oloja siihen suuntaan muuta kun tosiaan tuo eilisiltainen juilinta.. Aamupisusta testi tässä 8Gzeu6 - Image - Aijaa.com

...ja kuivuneena eRxHnz - Image - Aijaa.com

Heti tuli haaleahko punainen viiva testialueelle, mutta nyt kuivuneena sitä ei näe enää niin hyvin. Näettekö te mitään? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin palailen tänne jossain vaiheessa. Nyt vaan toivon, että pian alkaa testi näyttää negaa. Eilen jo haalistumaan päin.

Viime tortainan tyhjennys sairaalassa.
Ultrassa viikko sitten rv 6+5 vastaava eloton pieni. Viikkoja piti olla 9+.
22.5 kävin ultrassa ja viikkoja 6+2 vastaava pieni sykkeellä. Piti olla viikkoja 7+.
Jos nuo ultran viikot olis pitäneet paikkaansa, niin olisin plussannut jo 2+. Joten arvasin jo ultrassa mitä tulee käymään.
Ja mulla oli jo heti plussasta olo, että tää ei pääty hyvin ja niin kävi.

Tässä nyt mietin, et pitäskö antaa heti lupa uuteen raskauteen vai oottasko ne yhdet menkat.
Vähän kai lisää keskenmenon riskiäkin, jos raskautuu heti... Mut onnistuakin voi.
Mut toisaalta ei vaan jaksais odottaa edes niitä yhtiä menkkoja...

Kunpa nyt kroppa alkaisi kiltisti toimia ja tyhjennys olis onnistunut kunnolla.
 
Illalla oli hiukan menkkajuilintaa mahassa ja pyyhkiessä tuli pari punaista viirua paperiin. Yöllä kylkeä kääntäessä alavatsalla vasemmalla tuntui repäisykipua. Tänään tädin pitäisi tulla, mutta ei oo oloja siihen suuntaan muuta kun tosiaan tuo eilisiltainen juilinta.. Aamupisusta testi tässä 8Gzeu6 - Image - Aijaa.com


...ja kuivuneena eRxHnz - Image - Aijaa.com

Heti tuli haaleahko punainen viiva testialueelle, mutta nyt kuivuneena sitä ei näe enää niin hyvin. Näettekö te mitään? :confused:
Mä nään hiukan punertavaa kun tietsikan näyttöä kääntää viistoon.
 
bluebaby näkkyyhän tuossa. :)
mur-mur Luojan kiitos olin jo syönyt aamu palani. Kauhioi kuvei! :x :D
Mulla on menossa nyt kp29/28-31 jos ovis olis ollu sillon kun luulin niin nyt olis jo dpo12.. Eli tosiaan niinkuin sanoit tarvittis olla jo sitä punaväriäkin siellä eikä vaan viivanpaikan pirulaisia. Livenä ne ei oo ihan harmaita ja hiukan kun kääntää niin väriä näkyy...mutta ei esim. Niinkuin bluebabyllä. ( lue, olen kade) :)
tänään aamulla ei ollu testejä. Hurraa! Jos täti ei päivällä ala,illlalla haen apteekin oman ja jään sitten niitä jännäileen. Tässä nyt kuitenkin kuva eilisistä kuivuneista testeistä.....eihän mun nyt sovi päivää ilman kuvaa jättää. :p 2gC5HW - Image - Aijaa.com
Jääkö noihin oikeasti noin selvät viivanpaikat aina?
Mä nään kans väriä hiukan :)
 
Äiskä: Onnea kovasti odotukseen <3 <3 Tarrasukkia pienelle.

On: Huih, en oo tänään vielä uskaltautunut testaamaan. Pelkään sitä negaa.
Pitäskö sit tästä kuvotuksen tunteesta iloita. Joo ja siitä et yks sänpylä ei riittänyt kahvitauolla :)
Ei vieläkään menkkatuntemuksia. Mistä toisaalta olen tyytyväinen.
Asian vierestä..
Olen niin onnellinen ystäväni puolesta. Odottaa esikoista.
Yllätysvauvaa <3 Lääkäri antoi parisen vuotta sitten tuomion että eivät tule saamaan lapsia ilman hormonihoitoja.
Tämä ystävälläni viikko vielä äitiyslomaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kurkatkaas tuota - näkyykö teidän näytöillä 1, vaiko 2 viivasta?
..kovasti kontrasteja säädin kun olin livenä näkevinäni jotahin..


Testinä taisi olla herkkä 10mIU/ml(dippasin myös 25mIU/ml:n ja en muista kumpi tuo on?)
Kuvattu n. 20-25min. kohdilla dippauksesta.

..miulla vaan on niiiiin täti olo ja lämmöthin alhaalla jo..

Pöh, eihän tuossa ole mitään muuta kuin viivanpaikka(jos sitäkään):D..nyt melko varmasti dpo8
 
Viimeksi muokattu:
Kurkatkaas tuota - näkyykö teidän näytöillä 1, vaiko 2 viivasta?
..kovasti kontrasteja säädin kun olin livenä näkevinäni jotahin..


Testinä taisi olla herkkä 10mIU/ml(dippasin myös 25mIU/ml:n ja en muista kumpi tuo on?)
Kuvattu n. 20-25min. kohdilla dippauksesta.

..miulla vaan on niiiiin täti olo ja lämmöthin alhaalla jo..

Pöh, eihän tuossa ole mitään muuta kuin viivanpaikka(jos sitäkään):D..nyt melko varmasti dpo8



Mä nään kyllä väriä reunoissa. :)
 

Yhteistyössä