Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei! Täsä mä taas olen. Anteeksi:ashamed:
Tuli sitten käytyä apoteekissa kun tätiä ei näkynyt. Luulen kyllä että omalta osalta tää homma oli tässä. Apteekin omaan en saanut juuri mitään. Laitan ne nyt tänne kuitenkin niin saatte vilkasta.
Eli eka on testiajalla parin minsan kohdilta. Kera jonkun ötökän. :D hk6vNM - Image - Aijaa.com
Sitten vielä n. Vartin jälkeen. d8Hn2c - Image - Aijaa.com
Näkkeekö teistä joku noissa vielä jotain?
 
Heilanga Mä en ainakaan valitettavasti näe tossa apteekin omassa mitään. :( Ja tosta pregcheck liuskasta täytyy nyt monen kierron kokemuksella sanoo et se antaa turhia viivoja! Ainakin testiajan jälkeen. En oikein jaksa uskoa et mulla joka kierrossa ois jotain yritystä ollunna.
 


Näkyykö tossa jotain teidän mielestä? Davidin herkkä liuska kyseessä ja roskishaamu n. tunnin päästä katottuna. Tiedän, että roskishaamuihin ei oo luottaminen, mutta tuleeko noihin väriä kans vaikka ois nega? Vai onko tuo edes oikeassa kohdassa ja miks ei oo selkee viiva, vaan leveämpi alue? Kokemuksia Davidin testeistä?
 
Viimeksi muokattu:
Hätähousu kyllä siinä selvän viivan nään :heart:
Mulla ei ainakaan oo Davideihin tullut värillistäviivaa saatika oikeestaan viivanpaikkaakaan jos on ollut nega.
Toivottavasti sinulla rupee viiva siitä vain vahvistumaan :heart::D
Onko sulla mikä kiertopäivä ja dpo menossa???
 
Hätähousu Itse oon joskus saanut samanlaisen ja värikertymäksi sillon diagnosoitiin. Enkä kyllä ollu raskaana...Sori. Toi on vielä ehkä hitusen liian kaukana kontrolliviivasta, mut jospa se vielä oikea viivakin sieltä tulisi. :)
 
bluebaby on ainakin minun silmään vahvistunut, toivottavasti vahvistuu vielä lisää =)

Kp 31/30 dpo 14, aamulla testattu nega :| Päätä jomottaa ja mahassa juilii. Tädistä ei tietoakaan. Huomenna tulee postissa pregcheckejä, toivottavasti niissä näkyis tuo eilinen haamulainen paremmin...
 
Tässä tämän päivän kuvatukseni - tulkitsemisjalla n. 5min kohdilla..

..ja sitten reilummin tulkitsemisajan jälkeen..olisko jotain 30-40min?..


Höh, aina ovat nuo kuvat tänne siirreltynä epäselvempiä, ei niin tarkkoja - mistä se johtuu!:confused:
OSAAKO JOKU KERTOA?!?:wave:

Eipä noissa selkeää palkkimasita viiva näy..nyt luulen olevan dpo9 - max.dpo11..

Mutta tätin luulen edelleen olevan tulollansa, kaikki merkit siihen viittaa..minua ei enää pyllärit yllätä..:|
..sen verta kroppaani tunnnen..ja jos tärppi käynythin, ei uskoni tahdo riittää siihen, jotta pieniäisen syiin asti saisin..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Kysymystä pukkaa ihunille!!!!:wave:(toistamiseen vielä..)

:attn:ONKO KUKAAN HÄTÄPÖKSYINEN TILAILLUT TUOLTA VAUVALA-FIRMASTA TESTEJÄ?
https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/


..olisi kiva kuulla kokemuksia: näkyikö esim. viivanpaikkoja helposti, tuliko tulkitsemisajan jälkeen viivasta selkeästi näkyviin jne..

Tuo millä dippasin tänään, oli herkkyyttä 25mIU/ml..ei ole antanut ihan tuollaista punaista näkyviin kuin sillä herkemmällä - olikohan eilisessä dippauksessa?..juu oli;)

Ps. Oli muuten tosi nopsa toimitus: tilasin maanantaina klo. 16 jälkeen reipaasti ja olivat jo tiistaina postilaatikossa!=)
 
Viimeksi muokattu:
Velä hieman tuota dippauskuvaani "rajummin" muokkasin(kontrastia)..

..ja ehkä siinä testiviivan vasemmalla puolen on terävemmin sitä punaista..ja onhan sitä tuossa oikeallakin, vaan kumman mallisena kuviona..

Huomenna ehkä dippaan vielä, tai perjantaina dpo11..silloin olettaisi jo kunnolla viivasta näkyvän - ainahin tarkkarajaisempana.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas ihanaiset.. eihän tää mikään ovistikku-ketju ole, mutta kun ainut mihin olen koskaan kirjoitellut, ni uskalla lähtee vaihtamaankaan, elikkä.. mitä olette alimmasta mieltä? Joko se alkaa olemaan positiivinen? Kuvan muut tikut kuivia ja alin vielä märkä, mutta mutta.. auttakaaaaa <3

 

Yhteistyössä