Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

bluebabylle siellä hienot testit! ONNEA!

hiulun alemmassa olen näkevinäni jotain varjostumaa!

Kertokaahan viisaammat onko joillekin tietyn merkkisille testeille ominaista viivanpaikat? Voiko saman merkkisiin testeihin tulla joskus viivanpaikka ja joskus ei?
 
  • Tykkää
Reactions: bluebaby
HeipS!!!!:wave:

En ole täällä aijemmin kirjuutellu mutta olen joka päivä useita kertoja teidän juttuja lukenu...
Mitä kp /dpo päiviä olette eläneet kun olette saanut viivanpaikkoja, haamuja, haamujen haamuja ja semmosia??
Olin hätähousu ja tein testin tänään, mutta tyhjähän se oli... :/ nyt vaan mietin uutta testi ajan kohtaa, tänään kp 22 ja dpo 6-7...
 
Täällä alko sit täti. Mut mulla vähän nyt epävarma olo et noinkohan olis valementsut. Vaikka testi ei plussaa näyttänytkään. Mulla ihan outo olo. Välillä itkee vollotan ja välillä tuntuu et olen niin onnellinen kaikesta mitä mulla on. Ei mitään vastaavaa ole aikaisemmin ollut vuodon aikana Harmittaa kun lääkäriajan jouduin perumaan. Ma meinasin metsästää uutta aikaa. Jos Sais sen silleen ettei oo vuotoa. Toivon mukaan nää kestää vaan sen 4pv.
 
Väpä08: Itse olen haamuillut kp 22/25 mulla vaan ne on nyt 2kertaa jäänyt haamuihin mutta kuopusta odottaessa tuli Eka vahva plussa rv 3+3. Sehän on yksilöllistä et jollain tulee haamu viikkoa enne jollain sit vasta kun kk viikon kaks myöhässä. Mut jokainen aloittakoon testaamisen milloin itsestä tuntuu. 2-3pv ennen saattaa hyvinkin tulla haamu. Kannattaa rälätä noita edellisiä viestejä ja ekaa ketjuakin niin sieltä kyllä löytyy eri aikoihin saatuja haamuja.
 
No niin, jos kaapissa on testi ja menee sopimaan yökyläilyä seuraaviksi pariksi yöksi (=lue ei aio kylässä testata). Niin siitä huolimatta, että eilen ei todennäköisesti nähnyt mitään testasin jo tänään. Seuraavaksi sitten odotellaan tätiä tai testataan vasta dpo 14+

Näettekö te? Ja jos niin näettekö väriä?

Ensimmäinen kuva testiajalla, toinen hetken aikaa kuivuneesta.

Kuva 31127 - Kuvamesta - Ilmainen kuvanjakopalvelu

Kuva 31128 - Kuva.termiitti.com


Nyt siis dpo 11

väpä hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy n. dpo 7, sen jälkeen voi haamuja tulla. Joillakin kiinnittyy ehkä aiemmin joillakin myöhemmin....ja esikoisesta en tiennyt ovista (säännöllinen kierto kuitenkin), sain haamun rv 5+ eli mitäs se ois kp 35+?
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, oon näitä keskusteluja aina lueskellut ja nyt päätin sitten itsekkin rekisteröityä ja kirjoitella. täällä oon aina nuita teidän testi kuvia katellu ja pähkäilly ja vertaillut omiin :) Mitä testiä suosittelette? predictor earlyllä tein tänään haamu viivan tai viivanpaikan ja tässä pähkäilen onko oikeasti vai silmätkö ne heittää toiveissaan :)
 
:wave:tirpana1 - tuonne vaan menet http://www.aijaa.com/ ..sieltä sitten "selaa" - eli etsit kuvan omasta kansiostasi.
Seuraavaksi "lataa"..
..jonka jälkeen valitset toiseksi ylimmän kuvalinkin(pieni kuva)hiiren oikealla napautat ja "kopioi" ja tuot kuvan tänne foorumille ja liität - napautat taas hiiren oikialla ja "liitä"..
..ja Voilaa, siinäpä kuva sitten onkin..
(Sylvikkinen 10kk)
 
Viimeksi muokattu:
tirpana - ainakin viivanpaikka näkyy, ellei hieman vaaleaa punaistahin - tuliko kuinka nopeasti näkyviin?

Tuo Predictorin testi ei ole kovin suosiossa, on useimmalle näyttänyt punaviivasta, tarkoittamatta siltikään raskautta - t o s i n on voinut olla kyseessä kemiallinenkin raskaus(itselläni ei testistä kokemusta)..mikä kierronpäivä/dpo siulla menossa?=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84

Yhteistyössä