Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa taas ihanaiset.. eihän tää mikään ovistikku-ketju ole, mutta kun ainut mihin olen koskaan kirjoitellut, ni uskalla lähtee vaihtamaankaan, elikkä.. mitä olette alimmasta mieltä? Joko se alkaa olemaan positiivinen? Kuvan muut tikut kuivia ja alin vielä märkä, mutta mutta.. auttakaaaaa <3

Onko sulla mitään ovis tuntemuksia repäsykipuja munasarjoissa tai limoja?
Kyllä tuo mun mielstä on plussa. Eikös testin ohjeissakin lue että viiva on joko saman vahvuinen tai tummempi kuin mitä kontrolliviiva.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta.. on mulla monenlaisia epämääräisiä tuntemuksia, ehkä ne repäisykivut tuleekin vasta n. Vuorokauden jälkeen, kun munis irtoaa.. lähinnä mietinkin, että onko se muiden silmissä tasavahva?:D kun ei omiin silmiinsä voi enää luottaa.. voih, kumpa jo olis. 5pv sitten oli lähes tasavahva ja ajattelin oviksen olleen silloin, mutta nyt tuntemukset vahvempia.. lisää mielipiteitä oottelen:)
 
LilliLotta kyllä toi minusta ihan ovisplussalta näyttää =)
Sen verran kysysin että onko sulla nyt sellasta limasta vuotoo? vaikuttas niinkuin kanamunan valkuaiselta,,, jos niin eiköhän se ovis ovella ole :) vaikkakin kaikilla ei ees kunnolla tuu sitä lima vuotoo.
 
Ajattelin teillekkin ilmoittaa, kun oon kuitenkin paljon tänne kirjoitellut....elikkäs minä siirryn nyt kesän viettoon ja syksyllä me menemme miehen kans tutkimuksiin. Varmaan ensin kunnallisen kautta ja katotaan sitten. Menkat on nyt siis myöhässä eikä kyllä tunnu edes et olis alkamassa. Päätin tän kierron katsoa vielä loppuun ja jatkaa palstailuakin, mutta kun se nyt kerran näin venyy niin jättäydyn nyt sit jo pois. Palailen varmaan aina välillä katsomaan mitä tänne kuuluu.
Oikein plussa rikasta kesää teille kaikille ja erityinen kiitos sinulle mur-mur joka olet aina jaksanut olla positiivisellä mielellä ja kannustanut täällä meitä kaikkia. :flower: :heart:
 
Heilanga mun ainoat oireet esikoisesta oli tunne, että menkat ei oo alkamassa pitkään aikaan ja se että ne ei tullu ajallaan. Haamu tuli testiin rv 5+ . Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :hug: Tsemppiä tulevaan!
 
Aamulla testattu nega, testinä tällä kertaa one step. Tää on niiiiiiiiin turhauttavaa! |O Olin jo ihan varma, että saan plussan kun eilen oli sitä pahoinvointia ja päikkäritkin piti ottaa kun niin väsytti. Niin ei. Perse. :|
 
Täällä tänään myös kammottava väsymys, painontunnetta alamahalla, pissattaa, tissejä pistelee.... Eilen oli puhdas nega, niin ei tänään vielä testata. Silti jotenkin sellainen tunne, että täti se vaan kolkuttelee. Dpo 9. Puuromarja mikä päivä sulla on menossa?
 
Tuollainen kuvatus..dipattu päivällä ja kuvattu n. 15min. sisään..muokkailin sitä hieman..

..testinä 25mIU/ml liuska - mitäpä näkkyypi?:D..


Nyt varmaanhin dpo10..jos huomenna ei vuoto ala, uskon oviksen todellahin olleen 3.6(O-testejä en enää käytä)
 
Viimeksi muokattu:
hiulu: toi sun kommentti että plussasit vasta rv5+ hieman lohduttaa (= antaa epätoivoselle lisätoivoa, joka kuitenkin kääntyy taas seuraavalla testauskerralla tai kun täti tulee niin harmitukseksi) :D mutta kuitenkin..
Omia tuntemuksia: Tiettekö, kun olin 2-3kk pois täältä, eikä yritetty vauvaa, niin mun kierto oli "tasainen" noin 29 päivän kiertoja, kun innostuttiin ja saatiin alkaa taas yrittää, niin tää kierto taas vaan venyy :/ nyt jo kp37 vai?!? ja eilen testasin digiin "ei raskaana", ja kuinka masentavaa se olikin oikein LUKEA testistä! (vaikka kai siihenkin tottuu jos usein digejä harrastaa, mutta eka kerta on aina eka). Niin, pointti oli se, että ilmiselvästi mun keho reagoi herkästi stressiin, vaikkin sitä en tahallani tee, mutta kai mulla on taipumus siihen kun jotain asiaa oikein kovasti toivon- haluan sen heti. Että parempi kai olla pois foorumeilta taas..

Toivon hätähousuille haamuja, ja haamujen myötä vahvoja plussia :)
 
Jaa-a.... tämän aamun testi. Jos oikein silmänsä vääntää kieroon, katselee ilman laseja ja päivän valossa vaaleaa taustaa vasten saattaa nähdä jotain. Viivanpaikan ehkä? Kuvankin otin, mutta tuo puhelimen kamera on jotain sekundaa. Jos joku tästä nyt jotain erottaa niin toivoa saada luoda, mutta kaipa tätä negana tulee pitää ainakin toistaiseksi.

Kuva 31100 - Kuva.termiitti.com

Kuva 31101 - Kuva.termiitti.com
 
Viimeksi muokattu:
Hiulu: kuva ei näy....

Mä testasin eilen raskauskeijun herkällä puhtaan negan, ei viivanpaikkoja eikä roskishaamuja mutta äsken kun testasin tuli testiajan sisällä haamujen haamu (viivanpaikka) ja kuivuttuaan se näkyy selkeämmin mutta siinä ei ole punaista väriä...
Antakaahan mielipiteitänne! Voiko saman valmistajan testit antaa välilöä viivan paikkoja ja välillä ei?
 

Yhteistyössä