Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

bluebaby et saa niistä välttämättä tasavahvoja viivoja koskaan, se on aika testikohtaista, että tummuuko miten paljon :) Eli jos haluat katsoa miten raskaus edistyy, niin se CB:n digi taitaa olla paras, mutta siinä tarvinnee olla testauksessa sitten kunnolla väliä..kai? Kyllä se plussa on ja selkeä semmoinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
hienoja plussia näkyy bluebaby :) kiertoni on heitelleet melko lailla koska takana on yksi tuulimuna ja yksi keskenmeno. mutta laskujen mukaan olisi dpo 10-13. testivarastot loppui juuri sopivasti joten täytyy tänään kurvata apteekin kautta :)
 
Huonoltaq näyttää. Joko mulla on kroppa ihan sekasin tai sitten mahdollisesti olen raskaana ja valemenkat tuli ja meni. Meinaan tänään aamulla ei oo enään tullut vuotoa. Peräti 3pv kestivätkin :/ Kyllä nyt ottaa muuten päähän kun piti se lääkäriaika perua. Meinasin huomenna testailla uudestaan kun vuotokin tipotiessään. Nyt meenkin ja ostan apteekin oman ne on niitä varmimpia testejä mut lääkäriin on pakko päästä tai mun pää hajoaa.
 
Mun ei pitänyt mennä testaamaan ennen perjantaita ja nyt menin kuitenkin :headwall: Ja testinä first response dpo 8. Testiajan sisällä näkyi hyvin hento viiva, mutta väristä en sitten niinkään tiedä. Testiajan jälkeen noin tunnin päästä selkeämpi viiva ja nyt melkein 4 h myöhemmin jo ihan silmin nähtävä roskishaamu, väristä ei kyllä varmuutta. Mutta en testaa enää ennen perjantaita :D Tässä teille arvioitavaa:

Testiajalla:



Noin 2 h testiajan jälkeen:



Ja vielä yli 3h:



Jotenkin kyllä uskon, että on vaan viivanpaikka, mutta ei kai näin aikasin muuta voikaan kuvitella :D
 
Viimeksi muokattu:
jenniii90 - en saa kuviasi suurennettua?: /

tirpu
- selvä viivanen näkyy..olisko väriäkin? - huomenna varmaan on kunnon punaviiva jos pikkinen siellä koettaa pesää tehdä.:):heart:

((muoks))muokkasin kuvaasi hieman ja punaväriä en vielä näe..
 
Viimeksi muokattu:
Mun ei pitänyt mennä testaamaan ennen perjantaita ja nyt menin kuitenkin :headwall: Ja testinä first response dpo 8. Testiajan sisällä näkyi hyvin hento viiva, mutta väristä en sitten niinkään tiedä. Testiajan jälkeen noin tunnin päästä selkeämpi viiva ja nyt melkein 4 h myöhemmin jo ihan silmin nähtävä roskishaamu, väristä ei kyllä varmuutta. Mutta en testaa enää ennen perjantaita :D Tässä teille arvioitavaa:

Testiajalla:



Noin 2 h testiajan jälkeen:



Ja vielä yli 3h:



Jotenkin kyllä uskon, että on vaan viivanpaikka, mutta ei kai näin aikasin muuta voikaan kuvitella :D
En saa kuvia isommiksi: /
 
jenniii90 meillä taitaa olla yhteinen dilemma :D täällä dpo9 ja tehty david nega ja nyt päivällä first response johon ilmesty heti joku hailura, jo aiemmasta kokemuksesta tiiän et first responsen kun avaa, näkyy liuskassa takapuolella selkeä viivanpaikka, ura, johon värin pitäis kerääntyä.aiemmin tekemäni first responsen negat on ollu kyllä valkosempia ku tää.
mitä sanotte? Nyt ku oon tarkkaillu sitä testiajan jälkeen, on toi "viivanpaikka" vaan tummunut


Ekaa kertaa löysin testistä jotain tihrustettavaa, joka ei oo mun mielikuvituksen tuotetta:D

first response dpo9 - Image - Aijaa.com

tässä siis first response avattuna, dpo9
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tänään...Clearblue ja päiväpissa (heti kun kylästä kotiin pääsi, niin apteekin kautta tietysti :D) Nooh...testiajalla ei kai mitään, nyt on sinertävä tasaleveä roskishaamu. Ja clearblue haamut on kai tiedetysti sellaisia arpajaishaamuja. Ehkä tosiaan kannattaisia testata vasta kun menkat on myöhässä, mutta minkäs sille voi, että on himotestaaja eikä jaksa odottaa. Dpo 12.
 
jenniii ja hokapontas - mitä olen lukenut noista first response:n testeistä, ovat kyllä aika herkkiä..ei esim. miun ikäiselle jolla FSH jo noussut suositella.

Luulenpa noiden olevan ihan haamusia - kurkatkatkaa sieltä ulkolaiselta sivustoilta, tuolla testillä on haamuisia siellä muistaakseni Jo dpo8 ilmesynyt näkyviin=)

..katsotaanpas, saanko tuon linkin näkyviin..
Pregnancy Test Gallery - Image #140152 | Countdown to Pregnancy
..tässä siis positiivinen ja dpo8:heart:..
..ja dpo10..
Pregnancy Test Gallery - Image #139785 | Countdown to Pregnancy
Pregnancy Test Gallery - Image #139459 | Countdown to Pregnancy
Pregnancy Test Gallery - Image #139306 | Countdown to Pregnancy
Pregnancy Test Gallery - Image #137146 | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Hihii toivoinkin että murmur tulee ja vastaa! Kiitos tuosta linkistä. Linkin testaajalla näkyy kyllä selkeesti ihan punastakin tossa. Luin muuten että First Response Early Resultin herkkyys ois 6.3! Itse löysin tälläistä:

"*** NEW INFO ON FIRST RESPONSE EARLY RESULT (6 day sooner) TEST: There are reports (from this board and others) that FRER (First Response Early Result) tests are giving dark evap/indent lines, and women go on to have a positive HPT (home pregnancy test) on other tests (i.e. Answer brand or Digital's). If you?receive a DARK grey line on a FRER, we encourage you to test with a digital if your period has still not shown. Until FRER fixes these issues, we are?encouraging?women to buy Answer brand tests and/or digitals. Please keep in mind that just because you?received?a dark grey line on a FRER, doesn't mean you're possibly pregnant. When in doubt, ALWAYS re-test with a digital, then follow-up with your doctor."

Sellasta. Mutta nyt mennään sellasilla päivillä muutenkin että pitäs vielä malttaa olla tuhlaamatta noita testejä ja omia hermoja:D milloinkohan aikasintaan Davidissa vois näkyä jotain jos on syytä vai marssinko suosiolla cittariin ostaa pregcheckejä ja heivaan noi dvidit mäkeen? Oon lukenu niistä nii paljo huonoa..

Yk 7 menossa ja on poikkeuksellisen tärpännyt olo, jo ennen tuota viivanpaikkaa.

Edit: murmur noniin noissa linkeissä mitä laitoit myöhemmin ni onkin jo tutumman näköstä viivaa mulle:D sormet ja varpaat ristiin!
 
Viimeksi muokattu:
Hah! Yllätys! Mä täällä taas. :) syy miksi nyt näin nopsaan palauduin on; menkat ei siis vieläkään alkaneet, lämmöt 37 norm.36,6 mieletön nälkä kokoajan ja viimosen pc:n tuhlaus. Sekin kahtiin laitettuna. :) hih. Tulosta ajattelin teillekin näyttää. Veikkaan että mulla oli ovis viimeksi kun pc haamuili. Tänään ois siis dpo7 tai 8. Eka kuva n. Minsan kohilta.
FpuClE - Image - Aijaa.com
Tämä kuva n. 5-10 min kohtaan. Fzo2ZI - Image - Aijaa.com
Mitäs leidit on mieltä?
Johan muuten pomppas jos nyt plussaan. Varasin meinaan just kissanpennun ja matkan etelään syksyksi...jotenkin olin jo luovuttanut. En vieläkään hihku, mutta omasta mielestä siellä taas jotain on. Pari negaa testiä on tässä välissä tullut tehtyä.
 
Hah! Yllätys! Mä täällä taas. :) syy miksi nyt näin nopsaan palauduin on; menkat ei siis vieläkään alkaneet, lämmöt 37 norm.36,6 mieletön nälkä kokoajan ja viimosen pc:n tuhlaus. Sekin kahtiin laitettuna. :) hih. Tulosta ajattelin teillekin näyttää. Veikkaan että mulla oli ovis viimeksi kun pc haamuili. Tänään ois siis dpo7 tai 8. Eka kuva n. Minsan kohilta.
FpuClE - Image - Aijaa.com
Tämä kuva n. 5-10 min kohtaan. Fzo2ZI - Image - Aijaa.com
Mitäs leidit on mieltä?
Johan muuten pomppas jos nyt plussaan. Varasin meinaan just kissanpennun ja matkan etelään syksyksi...jotenkin olin jo luovuttanut. En vieläkään hihku, mutta omasta mielestä siellä taas jotain on. Pari negaa testiä on tässä välissä tullut tehtyä.
Muokattuna punertavaa testiviivasen kohdilla näkyy - vahvistumista sille!=):heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä