Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo: Sitä itsekkin ihmettelen, mutta en ole varma tuosta dpo:sta. Mä nään sun testissä haamun! Toivotaan ettei ne menkat nyt alkaisi ja viiva vahvistuisi!!:heart:

Äiskä73: Hienot viivaset! ONNEA:heart::flower:

Heilanga: Mä nään puhelimella sinun testeissä jotakin!


ON: Niin ja taas ollaan tässä tilanteessa, mun pitäs alkaa syömään tänään primolutteja taas(ensimmäinen "luomuton" kierto). Kp 15 on nyt. Mutta testit haamuilee?? Mitä nyt uskaltaisin tehdä.. Lämmötkin on kyllä yhtäkkiä noussu 37.2 ?! Itse epäilisin että ovulaatio olis tapahtunut kp 6-7, mutta voiko se olla mahdollista niin aikaisin?? En siis tikuttanut silloin, mutta kauheat alavatsa kivut + limat. Nyt nimittäin kp 11-15 en ole saanut bongattua ovista cb:n digitaalisilla ovulaatio testeillä. Tai sitten ne ei näytä mulla sitä? Huoh, nyt on pää kyllä niin sekaisin... Kiitos jos joku jaksaa vastailla:heart:

Tässä vielä tämän aamuisesta testistä kuvat:
Muokkaamaton gGy1lm - Image - Aijaa.com

Muokattu Eb2N6V - Image - Aijaa.com

Näkeekö kukaan noissa edes mitään?! :confused:
Luulen, että R-testisi reagoi nyt LH-hormoniin - ovis tulollaan.=)
..olisi aika aikaista jos ovis ollut JO kp6-7?
 
Viimeksi muokattu:
On: Mulla ei vieläkään mitään menkka oireita mutta oon todella pettynyt testejen tulokseen:( Tuntuu ettei taas vahvistu joten kait se on taas kemiallinen. Keskiviikoksi sain sitten lääkäriajan. Ihan hyvä saada asiaan selvyys.
 
Minnu07 - dippasitko sunnuntaina sen digin?
..onko siulla mikä kierron vaihe nyt menossa/dpo?

Millaisia viivat olleet..eka haamun taisit saada jo 3.6?..ovatko siitä vahvistuneet?
..oletko dipannut aina saman herkyyden testeillä?
 
Minnuu: pistitkö aiemmin viestiä että kuvia hankalaa laittaa lumialla? Mee aijaa.com sivustolle ja sieltä lisäät kännykän galleriasta kuvan, sitten vain linkität sen tänne. Näin ainakin pitäs toimia :)

Mitäs se viivanpaikka sit "käytännössä" meinaa..?
 
Ansku - miusta viivanpaikka näkyy osassa testejä jo valmiina kun osaa vain tiirata oikeasta kulmasta=)

..ja miusta se "viivanpaikka" on testiviiva, joka näkyy haaleasti, joskus selkeästikin eroittuen testialueen taustasta - vaaleana tai harmaana.

Tällainen viivanpaikka voi myös enteillä plussaa - näkyy ensin alhaisilla dpo päivillä harmahtavana, saaden sitten kylkeensä myöhemmin, lähempänä loppukiertoa punaväriä.:)
..ja "haamuinen" olis sitten sellainen testiviiva, joka on saanut vain aavistuksen väriä..juu ja se "roskisplussa/haamu" sitten tietenhin sellainen, joka tullut esiin vasta tulkitsemiajan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Ansku-89 Joo siis mulla ei jostain syystä toimi aijaassa ne linkki josta laitetaan kuva sinne. Viivapaikka tulee aika moneen testiin. On siis harmaa tai valkoinen paikka johon pitäis siis tulla se toinen viiva.


*mur-mur* En sitten dipannut digiä. Tuntuu et pitäs sitä nyt vielä säästää :) Joo noi on 10 herkkyydellä millä oon testannut ja pc on ?25?. Jonkinlaista vahvistumista olen huomannut mut selvästi aamulla ja illalla ei kannata testata vaan puolen päivän jälkeen.
26/25 ja omien tuntemuksien mukaan Dpo olis 10-12. Nyt tullut muutaman kerran valkovuotoa housuihin. Ihan tuli eka sellanen olo et nyt alko menkat mut huhhuh ei onneks.

Olisin jo aikaa sitten laittanut kuvia testeistä mitä oon tehnyt mutta mun kamera jossain hyvässä jemmassa :/
 
Viimeksi muokattu:
Oukei, kiitos minnu07 ja *mur-mur* kun valaisitte mua vähän enempi! :) Ja harmi juttu jos et saa kuvia näkyviin minnu, yks konsti on vielä että lähetät puhelimesta kuvan s-postiisi ja tallennat sieltä koneelle ja lisäilet tänne :D
 
Näkeekö kukaan tässä mitään?? Testi siis David. Oon ihan ihmeissäni et miten toi nyt haamuilee(ko?) kun PC:n viiva oli eilen haaleempi kuin toissapäivänä. Ja Davidissa ei näkyny mitään ennen eilistä! :confused: Mutta nyt dpo 12 niin pitäis kyllä olla vahvempi jo..

 
mur-mur Kiva että joku muukin näkee! :) Mutta...ja se on ISO mutta. Koska viiva ei ole tuon vahvempi, tiiän etten raskaana ole. Miksi silti pitää itseään kiusata ja testata aina uudelleen ja uudelleen!? :headwall: Koska haamu (oli se kuinka haalee tahansa) nostaa aina toiveita. Ja sitten lopulta joutuu kuitenkin pettymään..eniten kai sitä pettyy itseensä kun pitää olla niin pöljä! :p
 
Minalo: Jotain hyvin himmeää sieltä näkyy.. Itselläni nuo Davidin testit oli ainakin sellasia, ettei niissä näkyny oikeen mitää ja muissa oli ihan selvä haamu/plussa sillo tammikuussa.


Täs olis taas vähä mun kuvatuksia.. Kävin töistä päin kaupassakin ettimäs pregcheckejä, mutta oli vain rfsu ja ne on niin haukuttuja että jäi kauppaan :( Kuvassa on ylin ovistesti, hieman ehti kuivahtaa ja haalentua nuo, esim. tuo ovistestin toinen viiva oli melkein tasapaksu, mutta kuivu nopeaa tollaseksi viiruksi.. Mutta tuo alin mua mietityttää, onko se vain viivanpaikka? Menkat olis pitäny alkaa tänää, viimestää huomenna ja mulla ei oo yhtään menkkatuntemuksia eikä kyllä mitään muutakaan!

katso liitettä 18928

Muoks. Alimmassa ei siis ole mitään kuoppia luonnossa. Ja laitoin nuo kaikki kolme vierekkäin vasta kuivuttuaan
 
Viimeksi muokattu:
Pölö Jänniä kyllä tuo ovistestin viiva ja alimman r-testin viiva..tommoisia ohuita viiruja. Aivan niinkuin näkisin tuossa r-testissä valkoisen viivanpaikan ja sen reunassa tuon ohuen punertavan viivan..onko se sitten värikertymää vai mitä lie? Kunpa kertois tulevasta plussasta! :heart:

Blue-Velvet Sulla on selvä plussa! Onnea! :flower:
 

Pölö-
Suosittelen että ootat vielä pari päivää ja teet vaikka cb-digitestin.
Itellä ihan samanlaisia haamuja ja ei malttais keskiviikkoon ootella. Jotenkin sellanen tunne et oon raskaana mutta miten pitkään niin sitä ei tiiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pölö-
Digejä on kaapissa ja ajattelinkin että jos tätiä ei kuulu niin kokeilen sillä keskiviikkona. Kokeilin jo eilen, mutta negahan se oli ja varmaan vähä liian aikastakin. Mutta joo, noi tikut makso ulkomailta jotain 2e 20 kappaletta, niin jotenkin epäilen että ne olis hirveen hyviäkään ja epäilen tässä vahvasti että ne on jotain turhia viivoja. Saman paikan ovistestit toimi jotenkuten.
 

Yhteistyössä