Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

miss_piggy
Tosissaan tänään tai viimeistään huomenna pitäisi täti tulla. Koitettiin miehen kanssa saada täti tulemaan mutta ei tullut. Kovasti mietin pitäisikö hakea vielä huomiselle ja maanantai aamulle testit vai odotanko vaan maanantain lääkäri aikaan...
 
Joopa joo! Taas kerran viiva haaleni ja häipyi pois. Nyt illan testiin en saanut minkäänlaista viivaa. Mä oon niin kyllästynyt tähän! :headwall: Näin kävi viime kierrossaki dpo 10-11 paikkeilla.

Toivottavasti teillä muilla viivat vahvistuu! :heart: Mulla ne ei taida enää koskaan niin tehä..
 
Kiitti vinkistä Tähtitomu! :) Mutta osaisiko joku viisas kertoa, mikä on pielessä kun alkion kiinnittyminen ei onnistu?! Liittyykö keltarauhashormooni jotenkin tähän? Pikku hiljaa alkaa mietityttämään et tarttisko jotain apuja (lääkkeitä?) tueksi tähän hommaan!?
 
MiNalo, itsekin tässä olen hoidoissa ja tuohon voi olla sen tuhat syytä... liian ohut limakalvo, joku kromosomi juttu joka keskayttää kehittymisen jo alku metreillä jotain verenkierto juttuja, siihen tulikin vinkkinä toi punaviini kun se vilkastuttaa pintaverenkiertoo. Vehnänalkioöljyä kantsii popsia parantamaan limistä. Tässä pari kotivinkkiä näin alkuun. Toki vika voi olla keltarauhasjutussakin ja siihen auttais lugesteron, ah niin ihana lääke jonka kans tulee ihan pöhelöks se kun saa aikaan kaikki mahdolliset oireet :/
 
Tähtitomu Ok, kiitos tiedoista! :) Täytyypä vaatia gyneltä vastauksia kunhan seuraavan kerran sinne vastaanotolle pääsen. Syksyllä varmaankin. Varmaan tuo endokin mulla vaikeuttaa tätä hommaa! :( Kyllä vaan harmittaa hirveesti nää epäonnistumiset! Ens kiertoa varten täytyykin sitten ottaa kaikki maholliset kotikonstit käyttöön. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Alkuperäinen kirjoittaja Hipsunpöpsy;28583306:
Ei luget kaikille aiheuta oireita..mulla 200mg aamuin illoin ja oireita zero.
Ei ne mullekaan alkuun tehny mitään, mut nyt kun niitä on tässä joutunu muutaman vuoden käyttämään(3x200mg/päivä) niin on alkanu oireitakin tulla. tuntuu niin hassulta, ajattelis kyll enemmin ne oireet häviäis kun lääkkeeseen tottuu. En sit tiiä onko sillä raskaudella joku merkitys noihin kun sen jälkeen ne on alkanu ilmaantua.

Taaai sit on pirun hyvä mielikuvitus niinku noiden viivojenkin kans :LOL:
 
minalo:hug: mulla taitaa täällä olla samanlaista... Inhottava tunne.
äiskällä näyttää viivat hienosti vahvistuneen. :)

Siis omanapaa....mä olin eilen viihteellä ja tuli otettua muutama lonkero. Halailin pönttöä jo yöllä ja tänään aamusta kanssa. Mulla ei ole koskaan krapulaa! Tää on ihan uutta mulle. Voisko salamatkustaja aiheuttaa? Sitten niihin testeihin tein siis aamulla, en kylläkään ekasta, sen testin ja sain siihen vain hailakkaan haamu hönttisen. Tosin puolentoista tunnin pidätyksen jäljiltä...LJBPPT - Image - Aijaa.com
Noh, täällä ei näy taas mitään...noh anyways.
Tein sitten äsken toisen kolmen tunnin pidätys...tulos ei päätä huimaa. Siinä on myös ylhäältä alas:aamun eka, nyt ja eilinen ilta. ZazA8f - Image - Aijaa.com
Arvatkaas syytänkö nyt itseäni eilisestä! :headwall:
Viimeinen omanapa kysäisy. voiko virtsa olla laimeampaa kun eilen kerran joi? jotenkin toivon että näin olisi....mulla on kyllä ne iltatestit ollu aina parempia kuin aamut...
Ainiin..mur-mur voi olla, että mulla on jotku viivaset lasit päässä, mutta kyllä minä viivanpoikasta näen sun testissä. :)
 
Kiitos Heilanga:)
..mie kyllä näen noista kolmesta dipauksesta - kahdessa viivasta.:heart:
..t a i..kun katsoo tarkemmin - on siinä kolmannessahin..ON siinä!:D

Ei siitä eilisestä juomisesta ole ollut alkiolle vahinkoa vielä tässä vaiheessa, älä sitä huoli.:hug:

Täällä kyllä se tätin hupakko tekee tuloaan:kieh:

Miun pieni 8vuotias on kauheassa yskässä, eilen oli illasta hieman lämpöähin:(
..12.6 olisi 2vrk:n leiri tiedossa, saa nyt nähdä arvaako poikasta sinne laitella olleskaan..voi kurjake tauti kun iski ihan väärään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Miulla Luget teki alkuunsa R-oireiden tyyppisiä tuntemuksia..lievenivät kyllä sitten jatkossa.
Lugekierrolla yleensäkin paljon parempi olo, vaikuttivat vanhalla kanasella sillä tapaa - ei pinnaa kiristellyt loppukierrollakaan.;)
..niitähän käytetään myöskin PMS-oireiden hoitoon.
 
Viimeksi muokattu:
puuromarja - miun silmään näkyy yksi viivanen mutta toivotaanpas sen toisenhin sinne ilmestyvän parin päivän sisään!:wave::heart:
..jos tuo on David liuska, se ei annakkaan viivasta tuossa vaiheessa välttämäti.


Itse testasin täysin blancon, jään nyt odottelmeaan akan kuvatusta, sitä niiiiin tuttua - ei toivottua.
..siitähin tiedän jo tulonsa kun lämmöt jäi tuohon 36.9C eikä enää nouse.
 
Viimeksi muokattu:
puuromarja juu noi david testit on ihan susia. Näyttää toooosi huonosti. Pregcheckiä on moni kehunut ja itsekin hyväksi todennut. :)
mur-mur voi kiitos, että sinäkin näät viivaset. :heart: Testaan varmaan huomenna uudestaan, kun ei toi kolmaskaan nyt kovin vahvalta näytä....:( Suunnilleen samaan aikaan tehty kuin eilinenkin joka oli kyllä vahvempi. oOoucR - Image - Aijaa.com
Nyt lupaan etten laita tänne kuvia, ennenkuin jotain oikeasti näkyy. :) Menkkojen olis määrä alkaa tiistaina joten jos ne laskut pitää oikein nyt on dpo10. Ei se tietty kovin vahva vielä oliskaan. :)
muoks* Kuivuneena testi yhtä vahva kuin eilinen. <3
 
Viimeksi muokattu:
Tiiän kyl että nuo davidit on sieltä syvältä jostain mutta menin kuitenkin tilaamaan niitä muutaman (lue: yli 10) niin pitää niitä käyttää :D Viime kierrossa sain apteekin omalla hailakan plussan mutta ei tainnut pikkuinen pysyä matkassa, kun sitten täti tuli ryminällä kylään :( Tässä kierrossa onkin sitten peittoja heiluteltu ahkerammin ja nyt vain toivotaan että täti ei tulis kylään :D Pitääpä käydäkin ostamassa noita pregcheckejä..
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga

Yhteistyössä