Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mur-mur kyllä minäkin molemmissa viivasen näjen. :) olisit kyllä niin plussasi ansainnut. :heart:
Itse testaan vasta huomenna iltapäivällä, kun nyt oon sukuloimassa ja huomenna pitäis lähtee bilettää. Olis kiva tietää ottaako vai eikö. :)
 
Tässä teille miun dippaus ja ISOSTI muokattuna:D

..ja dpo:t huimaavat 4-6..:whistle::cool:



JOtahin testiviivasen paikalla näkyy..viivan paikka arvatenhin(katso hieman alaviistosta)..omassa kansiossa näkyi hailuraa punaistahin..juu pelkele..:p

Juu ja testi EI ole One Step..tilailin tuolta Vauvala-sivustolta liuskoja herkkyyttä 25mIU/ml
https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/

Ps. Tuolla onnistuu maksella kännykällähin.
((muoks))Tässä kuvasessa taitaa testiviivanen näkyäkin valkoisena ja reunoissa leveämmin punertavaa..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä hätähousuillaan vaikka ulkomailla lomalla ollaankin. Hyvin on saanut rentoutua ja olla ajattelematta mitään. Nyt kuitenkin tätiajat taas käsillä, ja ajatukset on tasan ja vain tässä asiassa. Mukana ei ollut kuin o-testejä, kun ajattelin että voin olla testaamatta. Vaan kuinkas kävikään. :) pakko oli käydä apteekista ostamassa kasetti, ja kyllä siihen viiva piirtyi. En tiedä miten herkkiä nämä ulkomaan testit on. O- testi näyttää plussaakin plussempaa. Ikävä pcn testejäja apteekin omia :( niiTä ottaa selkoa paremmin. Tässä kuitenkin kuva arvon naiset. Onko pelkkä viivan paikka, vai löytyykö väriä??


WP_20130607_019.jpg Photo by Minnahim | Photobucket
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Minnah88 : Jos ei muuta niin selkee viivapaikka ainakin. Väriä en valitettavasti nää: /
jozzuuh : Valitettavasti täytyy todeta etten saa selvää kuvasta.
murmur jospa se lähtee tuosta vahvistumaan.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
jozzuuh Mä en valitettavasti tuossa nyt näe toista viivasta..Kunpa se täti pysyisi silti poissa sieltä!

Heilanga Hienosti haamulaiset näkyypi siellä! Minusta näyttää hiukka samanlaisilta kuin minunki. :) Jee jee! Vahvistukoon viivaset!! :heart:

Sitten omaan napaan. Tässäpä kuva mun aamuisesta dippauksesta (n. 30min kohdalla otettu kuva)
42R0jy - Image - Aijaa.com
Ja tässä sama testi täysin kuivuneena:
w4yIHl - Image - Aijaa.com
Ja viimeisenä äskettäin tehty iltapäiväpisusta (otettu 10 min. dippauksesta):
otfEcD - Image - Aijaa.com

Hui, kun mminua jänskättää miten tässä käy! Mun silmääni näkyy haalea punertava viiva kaikissa. Ja ihan hirveet raskausoireet pukkaa päälle koko ajan. Voiiiii, kunpa nyt vahvistuisi kunnolla! :heart: Tänään on siis dpo 10.

ÄH, miten surkeesti ne näkyy tänne kun siirtää! : /
 
Viimeksi muokattu:
Inhottavasti tosiaan se hailukka haamunen häviää kun kuvan tänne siirtää:kieh:
..pitäis olla kunnon järkkäri millä napsia noita kuvia.

Jotahin haamuista näen Heilangan ja MiNalon dippauksissa - vahvistukoon ne!!!:wave::heart::heart:



Tässä miun kuvatukset..ja eihän niissä mitään viivasta näy..mutta kameran kautta näin kyllä haaleaa viivasta-pöh!: /
(alemmassa kuvassa näkyy viivanen kun sitä ei suurenna)


..nämä kuvattu 10-20 min sisään dippauksesta.

Testinä herkkä 10mIU/ml liuska Vauvala-firmasta.
 
Viimeksi muokattu:
Inhottavasti tosiaan se hailukka haamunen häviää kun kuvan tänne siirtää:kieh:
..pitäis olla kunnon järkkäri millä napsia noita kuvia.
No mulla on kunno järkkiri ja silti kuvat on mitä on. Isäntä ottaa puhelimella yhtä hyviä(huonoja) kuvia :D idea on luultavammin näissä puhelimissa yms, kuva pitää ottaa tarpeeks kaukaa ja jos on mahis laittaa asetuksista lähikuvaus/makrokuvaus ja siltikin se kuva pitää ottaa tarpeeks kaukaa ettei lyö sitä epäselväks.
Järkkärillä taas saa parhaat kuvat kun laittaa käsisäädön eikä pelleile automaattisäädön kans ja säätää jo valmiiks kuvan tummuuden tarpeeks tummalle jne..

nim.m. kuvausta opettelemassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Apua kaivataan. Aamulla testi oli täysin Blanco, ehkä viivanpaikka havaittavissa hyvällä mielikuvituksella. Parin tunnin päästä testi oli muuttunut tällaiseksi:
http://aijaa.com/rYzCoT[/URL]

Onko siis toiveita, että muuttuu vielä oikeaksi plussaksi, vai onko tuo vain värikertymää? Hox. On siis roskiskamaa...
 

Yhteistyössä