Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Puoli tuntia testiajan umpeutumisen jälkeen tuli tällainen:

Fe4LIs - Image - Aijaa.com

Sitä ennen ei näkynyt mitään. Onkohan testi virheellinen, kun noiden kahden viivan välissä on pieni painauma.

Nyt vasta dpo 9.
Noissa liuskatesteissä pakkaa olemaan välillä kovastikkin pauinaumia/lommoja.(ärsyttäviä kyllä:kieh:)
Uskoisin tuon olevan ihan plussa!=):heart:

((muoks))tuo olikin puikko(vai onko?)mutta on niissäkin välistä lommoja, tosin vähemmän.
..mikä testi kyseessä?
 
Viimeksi muokattu:
Neiti Näpsän äiti: eikös ne siittiöt "säily" odottamassa munasolua max noin 5vrk,että ihan hyvin voi hedelmöitys tapahtua!? :)

Oli pakko käyttää tänään viiminen david-testi,tältä näyttää: Testi_kp30/29 - Image - Aijaa.com, miltä näyttää..??
tänään siis kp30/29, mikäli menkat ei ala niin haen huomenna apteekin oman testin..
Jotain iiiihan haaleaa viivanpaikalla kyllä näkyy - sille kovasti vahvistumista!:wave::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku-89
Noissa liuskatesteissä pakkaa olemaan välillä kovastikkin pauinaumia/lommoja.(ärsyttäviä kyllä:kieh:)
Uskoisin tuon olevan ihan plussa!=):heart:

((muoks))tuo olikin puikko(vai onko?)mutta on niissäkin välistä lommoja, tosin vähemmän.
..mikä testi kyseessä?
Se on liuskatesti, siitä lähti se sininen tarraosa vaan irti, kun niin kovasti sitä kääntelin valossa :D Sofi One Step on merkki.

Vähän usko hiipuu tuon painauman takia. Kun siihen tikkuun ilmestyi punaista väriä testiajan jälkeen 30 min päästä ja sitten se väri siirtyi pikkuhiljaa siihen testiviivan kohtaan.

Todella hämärää!
 
Mä olen kuullut vain niin päin, että herkkä LH-testi voi näyttää raskauden ennen R-testiä. Mutta sitä en ole kuullut, että R-testi näyttäis oviksen. Ovulaation voi myös käynnistää hCG-hormonilla ja silloin se näkyy LH-testissä. Hormonit on tosi lähellä toisiaan, joltain palstalta luin, että voisi verrata näin hCG = A ja LH = Ä, siksi LH-testi näyttäisi raskauden, muttei toisinpäin Heilanga, oletko varma ettei haamu R-testissä ois ihan oikea haamu?
Kyllä se R-testikin sen Lh-huipu voi näyttää - ja joskus hyvinkin selekällä punaviivalla.
Jos selailet nätä kuumeilupinoja(tätäkin)taitaa sieltä esimerkkejä löytyä.=)
..muistaakseni tästä tai siitä aiemmasta 1 pinosta löytyy..

Tässä yksi esimerkki tytyltä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2096796-voiko-r-testi-nayttaa-plussaa-oviksen-aikaan/

..ja täältä löytyy juttua lisää..
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2152486-voiko-raskaustesti-nayttaa-ovulaation-vai/

Itsellänikin siis omakohtaista kokemusta ja en 101% ole ollut silloin Kp12-14 raskaana;)
 
Viimeksi muokattu:
Luis - mikä kierronpäivä/dpo siulla nyt menossa?
..tietenkinhän tuo on ns. "roskisplussa"..mutta aika selkeä kyllä.

Dipaappa myöhemmin uusi, pidättele pisua useampi tunti ja älä juo nesteitä paljoa ennen sitä.=)
Dpo 9 on nyt. Tein jo toisenkin testin, tosin vain 1h pidätystä, mutta ei siihen mitään tullut puolenkaan tunnin jälkeen. Hitto vaan noita viallisia testejä!

:mad:
 
Luis, voi surku:hug:
..oliko eka dippauksessa ollut pisu rakossa kuinka pitkään?..siulla kuitenkin pienet nuo dpo:t..toivotaan kuitenkin vielä punaviivasen vahvistuvan.:):heart:
Ei se aiempikaan ollut kuin 1h pidättelystä, tosin se oli aikaisin aamulla ja saattoi olla vielä yön jäämiä :D

Kyllä niin harmittaa tollaiset testit, vähän ehti jo innostua.

Kiitos mur-mur!
 
Tänä aamuna näkynyt mitään. Johtukohan testistä :ashamed:
Kuitenkin kp 45/30-35, mutta tosiaan, viimme raskaudessa en saanu positiivista kuin vasta kun olin jo 12 viikolla raskaana suunnilleen :D
 
Viimeksi muokattu:



Heti dipatessa ei näkynyt mitään, vasta kun aikaa oli jonkin verran kulunut - kelloa en kyllä kattonut?..on siis roskiskamaa..mutta kumminhin kontrastia säädeltynä tuollainen iiiiihan haalea, olisko pikkasen punertavaa?
..taitaa vain olla ne R-lasit miulla silmillä taassiinsa..:LOL:



Nämä testit ovat Vauvalasta tilailtuja herkkyyttä 25mIU/ml ja miusta vaikuttivat aika hyviltä.
Napakka pahvinen testi, ei sellainen ohut pliuru, niin kuin Perhoset firman..ja virtsa imeytyi tosi nopsaan ja kontrolviivanen jäi hyvin tummaksi - hieman Precheckin olioinen mutta ei niin leveä.


No, eihän tuossa mitään väriä näy - oikiasti..ja nyt max. olis dpo5..kattellaan, sano silmälääkäri:popcorn:

Tässä vielä toinen kuva, samaan aikaan otettu..

..miusta ihmeen selkeästi näkyy punaista jos todella on vasta dpo3..:confused:

..ovatkohan ihan surkeita testejä sillä tapaa, että näyttävät sel-ke-äs-ti punaviivasta tulkitsemisajan jälkeen?..:|


Ps..ja meitin Sylvikin karvanenhin päässyt poseeraamaan tuonne vasempaan alakulmaan..:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
Okami Voi harmitus..No mutta, aikaa on niin kauan kun ei tätiä näy eikä kuulu! :)

jozzuuh Eipä mee paremmin mullakaan..Mutta kyllä minäkin näen tossa sun testissä arastavaa punaväriä!

mur-murillakin näkyy ainaskin viivanpaikka! Mun mielestä ylä- ja alareunassa näkyy punaväriäkin. :rolleyes:

Tässäpä mun dpo 8 testaus..Kylläpä taas hiipii päähän ajatus ettei tässäkään kierrossa..:'(


*muoks* Nyt katoin testiä uudestaan..noin 1/2 tuntia dippauksesta kulunut. Ja nyt oon näkevinäni toisenki viivan. Mutta liekö kuitenki vain viivanpaikka?! :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Dippasinpa vielä saman firman(Vauvala)testin mutta herkkyyttä 10mIU/ml..ja ei siinä näkynyt kuin vaalea viivan paikka tuoreeltaan, kuivuttuun aaaaavistuksen enää..

:attn:Onko kukaan muuten tilaillut tuolta testejä - kokemuksia kaipailisin jos on?:wave:
https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/

Firmalla ei ole postareita ja nyt saa kaikkiin tilauksiin 2kpl herkkiä liuskatestejä kaupan päälle.=)
 
Viimeksi muokattu:
äiskä sullapa on komia viivanen!
minalo kyllä mä näen ihanan haamusen! :heart:
Omanapa: oon testannut taas tänään pariin otteeseen, kun näköjään se mun aamupisu ei nyt kovin hyvin mitään näytä. Jotain haamulaisia näkyi jokaisessa testissä. Noh, nämä on sitten testattu nyt illalla parin tunnin pidätyksen jälkeen. :) eli..zdPlr3 - Image - Aijaa.com
Davidissä ihan selkeästi mun mielestä jotain... Pregcheck tod. Haalea jos ollenkaan, mutta hetkeä myöhemmin pregcheck tällänen...zZei6F - Image - Aijaa.com
Mitäs neidot ootte mieltä? Dpo:sta ei siis hajuakaan...
 
NiQ
Neiti Näpsän äidille vain tulin huikkimaan tsemppiä tuleviin testailuihin! :hug: Kyllä tuo minun silmään ainakin näyttää just siltä :) Mullaha tässä raskaudessa juurikin PC:n testillä ei dpo 14 tullut testiajalla yhtikäs mitään mutta sitten testin kuivuttua näyttikin värillistä viivaa. Ja siitä se sitten tummui vain :) Toivon kovasti helmikuun vauvaa! :heart:

NiQ 7+6
 

Yhteistyössä