Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

MiNalo Taitaa olla nyt kp 26 ja dpo 12 taitaa olla nyt menossa... Eli kyllä luulis että hiukan enemmän näkyisi :confused: Oireettomuus vaivaa kaikkiin suuntiin, ei ole täti tulossa olo eikä kyllä raskausolokaan... Senkin vuoksi päässyt vähän "ohi" menemään nämä päivät tässä kun ei edes tissit tullut kipeäksi kuin vasta eilen alkoi hiukan aristella ja pahaa oloa ollut nyt sitten hiukan tänään, mutta se johtui ihan tuosta kahvista...Siis se oli erimerkkistä mitä meillä yleensä juodaan, mutta huomasin liian myöhään että kahvi loppui ja mies laittoi tuosta presidentin lahjakahvista aamukahvin :x
 
carolina30+ kyllä miekin oon jotain pientä alkua sulla näkevinäni.. Ollaan muuten aikas samoissa päivissä sun kaa.. Mulla kp 25 ja dpo 11

Tein töiden jälkeen taas yhden testin ei vieläkään kamalaa muutosta - Image - Aijaa.com jotain mä siinäkin näen.. Harmittaa vaan niin vietävästi ku ei vahvistu, vaikka oireita olisi vaikka muille jakaa.. Eilen illallakin lämpö nousi 37.0 ja töiden jälkeen ihan kamala kuvotus tuli..
 
jozzuuh Ei se hcg joka päivä lisäänny..Parin päivän päästä pitäisi sit näkyä jo selvemmin! :) Tiiän kyllä tasan miten malttamaton sitä onkaan..itekin haluaisi aina ne vahvat viivat heti tässä ja nyt! :D

Pitihän se munkin dipata tälle päivää..Eikä taida näkyä yhtikäs mitään..vieläkään. :( Noh, aikaa on, mä tiiän! Tänään vasta dpo 7. :p
SIBuFf - Image - Aijaa.com

Minä muuten aina nään omissa tikuissani viivan! :D Kait se siitä johtuu, kun osaa tuijjottaa sitä oikeeta kohtaa ja sitten mieleikuvitus tekee tepposet! :ashamed:
 
Mitäs asiantuntija mur-mur sanois tosta minun (edellisen sivun ekana) testistä?


huomasinpa muuten että noissa PC.n testeissäkin on eroja, toiset on valmiiks jo sellasia "pahvisen" näkäsiä kun toisissa se testikenttä on sellanen muovisen näkönen.
 
neiti näpsän äiti hieno viivanen se siellä pilkistää. :heart:
Minalo Minusta siellä jotain näkyisi. :)
Mun mies sais kyllä tulla jo töistä kotiin. On meinaan tylsää ja mä tääl vaan testailen, kun ei oo muutakaan tekemist. :D dUbi2G - Image - Aijaa.com
Tuommoinen mulla tänään...ihan kuin jotain olis...mutta vain aavistus. :)
mur-mur Kuinka vahvasti sulla r-testi reagoi silloin ovikseen? Sain meinaan vahvimman viivan ovistestiin tänään kuin aikaisemmin tässä kierrossa. Ja mietinkin,että siksikö r-testi haamuili?
 
"Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä!" :D :D Taitaa päteä tähän testailuunkin! ;) Mutta minkäs se hätäpöksyinen itelleen mahtaa. Tein siis tälle iltaa vielä PC:n ja Davidin liuskan. Jotain tooooosi toooosi haaleeta punerrusta oon näkevinäni..Tissejä ja mahaa vihloo ja lämmöt oli 36.9! :O Mun lämpö on normaalisti maximissaan 36. Äh,miksei päivät vois kulua nopeemmin!!
Tässä kuva Pc:stä (kuva otettu n. 15 min kohdalla):
iQfb1E - Image - Aijaa.com
Ja tässä David:
oE4eGZ - Image - Aijaa.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28564107:
Hahaa, sainkos minäkin nyt sen viivanpaikan jota oon niin kehunu etten oo koskaan PC testillä saanu. ja kuinka ollakaan niin eihän sitä saa kameran kyytiin kovinkaan helpolla. Testi on jo kuiva mutta samalta se märkänäkin näytti. Dpo:sta ei mitään hajua mutta maximissaan 7. en edes tiedä miks testin tein kun enhän edes ovuloi (lääkäreiden mukaan), kauheita limoja kyllä tuli viikko sitten. joku joka osaa noita muokkailla niin voi näppäränä kattoo näänkö näkyjä. kiitos jo etukäteen :)
Tuo kuva on eiliseltä iltapäivältä/illalta ja tänään piti sit käydä kaupassa hakemassa viivanpaikkoja :D



osasinpas itekin jotain tehdä, oonpas näpsä



mutta sitten, kuinka kauan kemiallinen voi näkyä? näkyykö enää mekkojen jälkeen? niistäkin nyt kuitenkin on reilu kaks viikkoo ellei kolme (ei jaksa kalenteria ettiä)
Kyllä viivan paikka ainahin näkyy, punertavaa en omalla näytölläni ihan näe - vielä..:)
..jospa se päivien saatossa alkaisi punertamaan.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
neiti näpsän äiti hieno viivanen se siellä pilkistää. :heart:
Minalo Minusta siellä jotain näkyisi. :)
Mun mies sais kyllä tulla jo töistä kotiin. On meinaan tylsää ja mä tääl vaan testailen, kun ei oo muutakaan tekemist. :D dUbi2G - Image - Aijaa.com
Tuommoinen mulla tänään...ihan kuin jotain olis...mutta vain aavistus. :)
mur-mur Kuinka vahvasti sulla r-testi reagoi silloin ovikseen? Sain meinaan vahvimman viivan ovistestiin tänään kuin aikaisemmin tässä kierrossa. Ja mietinkin,että siksikö r-testi haamuili?

Dippasin tosiaan aikoinani kokeilumielessä muistaakseni David liuskan ja siihen tuli sellainen puolikas punaviiva - alaosa puuttui.
..silloin oli tosi vahva viiva O-testissä.

Olen tuon jälkeen dipannut lisääkin ja hailukkaa punaista on saattanut näyttää silloinhin..ei kuitenkaan hyvin s e l k e ä ä punaviivaa.

Toisilla naisilla on näissähin pinoissa ollut niinhin että R-testissä aika vahva viiva LH huipun tietämillä.

Siulla on tosiaan saattanut olla kyllä oviskin=)..itselläni oli nyt Kp21(mutta mie olenhin jo vanha kananen ja ovuloiminen alkaa jo viipyillä..)
 
Viimeksi muokattu:
Nega / viivanpaikka aamum testissä. Eli olisi siis ollut liian hyvää ollakseen totta :/


Muoks. Kuivana näkyy värillistä viivaa.. no eipä se mitään merkkaa. Jiten mun testaukset loppui tästä kierrosta tähän eipä se tosta enää muutu.




Muoks 2.

Rupesin tuossa miettimään että voiko pissa vaikuttaa testiin kun tuo eilinen haamu testattu päivällä. Ja eilen aamuinen oli suurinpiirtein samanlainen kuin tämän asmuinen ellei hippasen hailakampi. Pitäisikö mun kumminkin langeta ja hakea lisää testejä :whistle:
Ihan vain tarkkailun kannalta :LOL:

Ei mulla mitään oireita ole ns.raskauteen viittaavaa. Lähinnä pitkään kestäneet Menkkajuilinnat ja lämmöt iltaisin 37.3 enemmän.. sekä turvotusta
Ekan hymynaaman bongasin 21.5 seuraavana päivänä pc-ovistesti oli tasa vahvat.

Valitsetettavasti tuota ovista ei hyödynnetty. Vaan seksiä oli ollut 20.5.

Eli nyt elellään kai laskujen mukaan dpo 14-15 kp 29/28-32

Voisiko vaan olla että ukolla on kyseessä jotain super siittiöitä jotkaonkin ollut pidempään hengissä ja mahdollisesti sen takia ei vielä hyvin käy jos tuo kiinittyminen olisi tapahtunut myöhemmin..

Aah.. eikö olekkin kivat teoriat ja johdattelut.. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen kuullut vain niin päin, että herkkä LH-testi voi näyttää raskauden ennen R-testiä. Mutta sitä en ole kuullut, että R-testi näyttäis oviksen. Ovulaation voi myös käynnistää hCG-hormonilla ja silloin se näkyy LH-testissä. Hormonit on tosi lähellä toisiaan, joltain palstalta luin, että voisi verrata näin hCG = A ja LH = Ä, siksi LH-testi näyttäisi raskauden, muttei toisinpäin Heilanga, oletko varma ettei haamu R-testissä ois ihan oikea haamu?
 
"Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä!" :D :D Taitaa päteä tähän testailuunkin! ;) Mutta minkäs se hätäpöksyinen itelleen mahtaa. Tein siis tälle iltaa vielä PC:n ja Davidin liuskan. Jotain tooooosi toooosi haaleeta punerrusta oon näkevinäni..Tissejä ja mahaa vihloo ja lämmöt oli 36.9! :O Mun lämpö on normaalisti maximissaan 36. Äh,miksei päivät vois kulua nopeemmin!!
Tässä kuva Pc:stä (kuva otettu n. 15 min kohdalla):
iQfb1E - Image - Aijaa.com
Ja tässä David:
oE4eGZ - Image - Aijaa.com
Nuista davidin testeistä, tein sillon viikko sitte semmosen mikä oli herkkyydeltä 10 ja sen digin niin digi näyttä raskaana mutta davidiin ei tullu viivaan ollenkaan. . ja monella kaverilla käyny kans samoin, yks oli testannu davidilla pitkään ja oli antanu negaa kunnes oli testannu cb:llä ku oli oireita niin ihan selvä plussa.
 
Tulin kurkkimaan miten himotestaajilla on käynyt. Monella plussa! Onnea!! Plussatuulia muille :)

(.) En muistanut käydä päivittämässä tilannetta tänne. Mullahan aiemmin niin tarkka kierto meni viime kuussa sekaisin. Menkat alkoivat lopulta 2 viikkoa myöhässä. Nyt menossa kp 13/28. Onko muilla kokemusta miten hyvin kierto tasoittuu tuollaisen härön jälkeen? :)
 

Yhteistyössä