Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mur-mur: Oi ihanaa! en siis oo aivan seinähullu näiden tikkujeni kanssa :D Toivon niin kovaa että nyt tärppäis.. No, huomenna katsotaan uudestaan ja toivotaan, että viiva vähän vahvempi tai jos ei ihan huomenna niin edes ylihuomenna tai vaikka viikon päästä, kunhan nyt ei vaan alkais menkat :D
 
mli
Onko kukaan saanut Apteekin omalla testillä roskishaamua? Testasin eilen dpo 11 ja olin näkevinäni hailakan viivan, mutta päättelin mielikuvituksen tuotteeksi ja siirsin testin sivuun... Unohdin eilen kiireessä testin pöydälle odottelemaan ja tänään testin kuivuttua satuin vilkaisemaan ja siinähän olikin ihan selkeä haalea viiva!

Onko tuo Apteekin testille ominaista (viivoja syöksyy testiin testien kuivuttua) vai voiko olla mahdollista että näin jo alunperin oikein???
 
mli - tosille Apteekin oma antaa ns. "roskisplussia", ei kaikille.
..itselläni tullut kerran 1h dippauksesta: selkeä punainen viiva(palkkimainen, paksu viiva)ja uskonhin silloin olleen yritystä raskautua.

Joskus se "roskishaamu/plussa" voi olla sellainen ohkainen, siitä ei kannata välittää testi voi juuri tuollaisen viivan antaa tulkitsemisajan jälkeen.


Plussatuulosia!:wave::heart:
 
Kysymys FirstSingal ovistestistä. Tein viime päivinä en oo saanut sillä kuin tyylipuhtaita negoja - tänään sitten plussan. Mutta tässä tulee se mutta, kaapissa oli myös ClearBlue digi ja tein sillä sitten mielenkiinnon/mielenrauhanvuoksi ja sitä en saavuttanut: Nega. Myös purettuna testi oli nega = toinen viiva heikompi. Että mitä, molemmat testattu samasta pissasta? Kuinka luotettava tuo FS on? Kumpi valehtelee? Olisi ihan kiva tietää se oikea ajoitus erinäisistä syistä...
 
Kovasti onnea plussanneille ja plussatuulia sitä odottaville!:flower:

Täällä heitetty paljon toiveita ilmaan. Nyt Dpo 7 menossa ja erittäin herkkään 10mlU/ml testiin tuli tänään aamulla erittäin selkeä haamunen <3
 
Morjensta pöytään! täähän on niin mun ketju! :D minä hätähousu testasin kun ilokseni löysin kaapista 4 kpl Alice-merkkisiä susitestejä, joilla tosin plussasin edelliskierrossa (meni kesken heti alussa) ja taukokierron jälkeen eikun uutta yritystä. Enivei, tänään siis kaikki dpo 10 ja testasin mutta mä luulen että se on viivanpaikka. jotain näkyi kun testi oli märkä mutta kuivuttuaan väri oli jotenkin hämärästi levinnyt alareunasta ja testiviivassa molemmat reunat hämärästi näkyvissä? onko se se surullisen kuuluisa viivanpaikka?

Muoks. kuva ja testi on siis tehty päiväpissasta, ollut rakossa ehkä vajaan tunnin, kun käytän Lugeja ja ne pissattaa kaiken aikaa. tuossa alareunassa, missä on tuo värileviämä tai jokin muu lätäkkö, sen korkeimmassa kohdassa on tuon viivasen oikea reuna..
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas.
Superisti plussailuja täällä.. ihanata.
Mulla on nyt ekaa kertaa ovistestit käytössä ja kysyn kokeneemmilta, että kun olen nyt kp 10, 11, 12 testannut hyyyyvin epäsäännöllisillä kierroillani, ja ne testiviivat vahvistuu joka päivä, onko ovis kohta tulossa vai mistä johtuu? Voiko ne viivat temppuilla noin muuten vaan, vai onko se ihan oikeesti sitäitseään? Olis aivan hullua, että ovis olisi tulossa näillä kp:llä.

Antakaas nyt murmur ja muut kokeneet kunnon infopaketti noista ovistesteistä, kuis ne nyt pelittää?

Jännittäääää!
 
heippa, kysyisin täällä semmosta mitkä R-testit ovat herkimpiä/ luotettavia? Ja saako niitä ihan kaupasta/apteekista vai tulisiko tilata netistä?

Taustaa sen verran että itselläni kp27/29 ja ovis laskurin mukaan, ei testejä, niin kuumeisesti haluaisin pian testailla niin mietin mikä ois hyvä, pari davidin testiä löytyy kaapista.. Mites pregcheck tai apteekik omat?! :)
 
Moikka kaikki ihanat hätäpöksyiset! :D Onnea plussanneille! :heart:

napetin Kyllä mä noissa molemmissa haaleen haaleet viivat nään..Hankala sanoa et onko niissä väriä, kun testit on jo kuivuneet! Toivottavasti luonnossa näkyy väriäkin ja vahvistuvat plussiksi asti! :) Mikä kp/dpo sullon menossa? Minä oon noilla testeillä saanut semmosia haaleita, livenä hyvinkin näkyviä viivasia loppukierrosta, mutta menkat on sitten alkaneet ihan ajallaan. Tiedä sit että onko ollu yritystä vai onko vaan olleet viivanpaikkoja..

Adell Valitettavasti minä en näe tuossa mitään..Lienee kyllä se RFSU:n ei niin herkkä testi, joten voisit kokeilla testata jollain herkemmällä kuten pregcheck. Plussatuulia! +++++:whistle: :)

Fujin Et kai sä oikeesti meinaa pitää meitä hulluja jännityksessä??! :D ;) Dippaa jo!! Minäkin nimittäin nään tossa haaleen haamuisen! :heart:

puuromarjalle kans plussaa toivon lähipäivinä! :heart: Mielenvikaisia taidetaan olla tässä ketjussa kaikki! :LOL: Että et ole kuule mitenkään poikkeus! :p

hiulu Et kertonut viestissäsi et mikä kp sullon menossa? Voisiko sulla olla kyseessä siis ihan vaan ovulaatio? Äkkii vaan peittoja heiluttamaan! ;) Jos on loppukierto meneillään niin eihän se toinen ovis samassa kierrossa mitenkään kauheen poikkeavaa ole..:)

Minnu07 Ihanaa! Haamu! Kuvaa kiitos! :D olikos minkä merkkinen testi kyseessä?

Hipsunpöpsy Tuossa tosiaan näkyy tollainen "värikertymä" testin alareunassa..MUTTA minä nään tasapaksun viivan testiviivan kohdalla..Punaväriä en ainakaan kuvassa näe. Toivotaan, että saisit punaviivasta jo huomenna tai ylihuomenna! :heart: Dpo 10 ei läheskään kaikilla vielä näy mitään..Ja tollainen "viivanpaikkahan" saattaa joskus herkillä testeillä enteillä hyvää. :rolleyes:

Lillilotta Hmm..Toihan taitaa selvitä vain jatkamalla tikuttamista! :) Mulla menee niin, että ovistestiin tulee aina, olipa mikä kp tahansa, niin melko selkee viiva. Ei siis tarvitse tihrustaa sitä mitenkään. Sitten ovisplussa tulee TOSI vahvana kyseisenä päivänä, vaikka edellispäivänä olis ollukin reippaasti haaleempi. Ja kyllähän viivojen vahvistuminen päivä päivältä viittaisi ovulaatioajan lähestymiseen. Tohon miten pitkä kierto vaikuttaa, en osaa vasta, itsellä kun on melko säännöllinen 28 pv:n kierto. Ja hei muuten, se Lh-hormoonin pitoisuushan voi vaihdella aaltomaisesti eli vaikka nyt näyttäisikin vahvistuvilta viivat niin voi olla ettei ovisplussaa kumminkaan vielä tule..vaan viiva haalistuu taasen kunnes sitten jälleen vahvistuu! Onnea oviksen metsästykseen!

Sitten vähän omaa napaa. :saint: Elikkäs nyt on dpo 5. Ja tein testin. Kyllä! Mielenvikaisuutta löytyy siis täältäkin..varmaan joku tilapäinen mielenhäiriö täytyy olla kyseessä! :LOL: Testiin ei sinänsä tullut edes mitään toista viivaa (ei tietenkään! Haloo, dpo 5!) Mutta kyseessä pc:n liuska ja se kontrolliviiva tuli ihan hassusti tonne oikeaan reunaan. Oon tehnyt niitä kymmeniä (lue: satoja :D) ja koskaan ei ole kontrolli tullu noin lähelle tota sinistä muoviosaa tossa testissä. MIetin vaan et jos kontrolli tulee tohon kohtaan niin mihin sen testiviivan tulisi sitten piirtyä? Tietääköhän kukaan? Onko se ns. vakio se kontrolliviivan ja testiviivan väli!? Laitanpa kuvasenkin tähän vielä:


Huh, mikä romaani tästä tuli, mutta ajattelin kerrankin vastata teille enkä vaan omanapailla. :) :ashamed:
 
Ansku-89 Pregcheckiton hyväks todettuja ja edullisia. Luotettavia mun mielestä ovat myös! Testiajanjälkeisiä viivanpaikkoja tosin oon saanut, mutta eipä niitä pitäisikään silloin enää lurkkia. ;) Apteekin oma on myös hyvä! Pregcheckin puikkotesti on saman valmistajan testi, mutta Apteekin omaa halvempi. Clearbluen digitaaliset testit toki ihan huippuja, etenkin viikkonäytöllinen. Mutta ovat sieltä tyyriimmästä päästä. Davideista sanoisin et ovat ihan surkeita! Näyttävät hädin tuskin haamua, kun muut testit jo selkeetä plussaa. Testaatpa sitten millä testillä tahansa niin peukutan plussan puolesta! :) Niin ja jos netistä tilaamista mietit niin itse olen tykästynyt halpa-testin testeihin. Luotettavia on nekin mun mielestä!
 
MiNalo kiitosta kokemuksistasi! :) Ja loppupeleissähän pääasia on se että kun on kuukautiset myöhäs ja r-testi näyttää selvää plussaa niin se o siinä :D mutta kun jos alkaa aikasessa vaiheessa jo testailee niin täytynee vähä kokeillä sieltä sun täältä.. Joo tota pregcheckiä oon pari kertaa testannu, aiemmin.. mutta toivotaan parasta ja plussa onnea kaikille!
 
Hahaa, sainkos minäkin nyt sen viivanpaikan jota oon niin kehunu etten oo koskaan PC testillä saanu. ja kuinka ollakaan niin eihän sitä saa kameran kyytiin kovinkaan helpolla. Testi on jo kuiva mutta samalta se märkänäkin näytti. Dpo:sta ei mitään hajua mutta maximissaan 7. en edes tiedä miks testin tein kun enhän edes ovuloi (lääkäreiden mukaan), kauheita limoja kyllä tuli viikko sitten. joku joka osaa noita muokkailla niin voi näppäränä kattoo näänkö näkyjä. kiitos jo etukäteen :)
Tuo kuva on eiliseltä iltapäivältä/illalta ja tänään piti sit käydä kaupassa hakemassa viivanpaikkoja :D



osasinpas itekin jotain tehdä, oonpas näpsä



mutta sitten, kuinka kauan kemiallinen voi näkyä? näkyykö enää mekkojen jälkeen? niistäkin nyt kuitenkin on reilu kaks viikkoo ellei kolme (ei jaksa kalenteria ettiä)
 
Viimeksi muokattu:
Tähtitomu: Ok, kiitti mielipiteestä :) Ehkä mä itsekin jonkun viivanpaikan nään tossa sun kuvassa, tai sitten mulla on hyvä mielikuvitus! Mutta alhaset DPO:t vielä sulla :)
Täällä on tosiaan kp28/29 ja aattelin torstaina tikuttaa seuraavaks (ehkä huomenna :D) kun sillon pitäs sit menkat jo alkaa..
On tää ihan hullun hommaa,.. mutta lisää mielipiteitä kaipaan :D
 
Ansku Kyllä minäkin nään tossa sun testissä haaleen toisenkin viivan! Seuraavalla kerralla aukaise se puikko niin saat paremman kuvan kun ei häikäise toi muovi-ikkuna! ;) Ja puhelimellakin saa tarkkoja kuvia kun laittaa tarkennuksen makro-asetukselle. Puhkun vahvempaa viivaa seuraavaan testiin! ++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku-89

Yhteistyössä