Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Oli pakko tänään testata, ja se jäi lojumaan sitten pöydälle ja katoin sen tuloksen ku tulin kotiin.. siinä oli ihan selvä viivanpaikka. piti tehä sitte toinen testi, ja siihen tuli ihan punanen haamu! ja testiajan sisällä.. semmonen että en varmasti kuvitellu, ja sai sydämen hakkaamaan :D yritin ottaa kuvaa mutta on niin hailurainen että ei oikein näy kameran läpi.. PFvmiY - Image - Aijaa.com tuskin näätte tossa mittään, mutta siinä oli ihan oikiasti viiva, ja on siis edelleen kuivuttuaankin :confused: ...tai sitte oon tullu hulluksi ja kuvittelen kaiken :D

Toinen kuva NGlFUS - Image - Aijaa.com voisko joku muokkaa? ihan varmasti on viiva, luojan kiitos mies ei oo näkemässä tätä mun touhua nyt :D
 
Viimeksi muokattu:
aikani lueskeltua tätä ketjua päätin laittaa oman kyselyn kun en tullut viisaammaksi yhtään.

Davidin testit ei vissiin ole kovin hyvää suosiota saaneet?

Aloitin aikaisin testaamisen.. liian aikaisin. se on jännä vaikka kuinka vannoo että tässä kierrossa maltan olla testaamatta dpo14 asti ja niin vain minä tein ensimmäisen testin dpo8.
Käytössä nyt siis Davidin testit.
DPO 9, puhdas nega, ei edes viivanpaikkaa
DPO 10 puhdas nega eikä viivanpaikkaa
tänään DPO 11 (tai 10 en ole täysin varma) ja hailakka haamu tai viivanpaikaksi muualla osa sanoi.

Jotenkin tuntuisi hassulta että yhtäkkiä saisinkin viivanpaikan (ja se ei trakottaisi mitään) vaikka edelliset testit ei näyttäneet mitään vaikka päällään ois seissyt. Voiko testi reagoida eri ihmisillä eri tavalla? Toiset saa viivanpaikkoja toiset ei?

Voisko olla kyseessä vain hailakka haamu ja voisi olla kyse mahdollisesta raskaudesta?

Se on jännä homma miten aina vannoo että tässä kierrossa en testaa liian aikaisin ja aina käy samalla tavalla. :D

Saisko tähän mielipiteitä?


Davideja on vielä 3 kaapissa ja 2 pregcheckiä pitäis huomenna tulla.
Kannattaako pregcheckit tehdä aamupissasta va uskaltaisko jo päivällä testailla?
 
No voi kääk. Oon seurannut tätä ketjua ja odottanut, että itsekin pääsee testaamaan. Testasin tänään negan, mutta kikkakolmosena päätin tarkastella kuvaa vielä koneella ;) Tässä muokattuna, oisko tuossa joku viivanpaikka vai mikä? Vai hämääkö nuo taustapaperin läpi kuultavat pystyviivat vain silmää?
Siis mullahan on vasta kp 21 menossa ja oviksesta ei varmaa tietoa, mutta veikkaisin että dpo 6-8 eli ei kyllä kauheasti mitään vois näkyäkään vielä...



Testi on siis Pregcheck.

Tässä vielä supermuokattu. Antoiko tää niitä viivanpaikkoja kuin helposti?

Näihin viitaten, että EHKÄ ne kuitenkin jotain ennusti ;)
Tän illan testi

Alkoi olla sellaset menkkakivut ilman vuotoa, mitä esikoisestakin oli, että aavistus heräsi :) Nyt siis kp 27/27(?).
 
Anteeksi ja iltaa vielä :wave:

Tein vielä yhen.. :D tässä se näkyy ehkä parhaiten, tikkua ei tarvi väännellä näin livenä mutta kuvaan on hankala silti saada sUnwet - Image - Aijaa.com

aamunen: RsxPAN - Image - Aijaa.com tosi hankala saaha viivoja kuviin mutta kyllä ne siellä on :confused:

Tää on nyt sinänsä aika isoki yllätys jos oikiasti nyt raskaana olen, nimittäin oon sitte ovuloinu sen terokuurin jälkeen. Eli mun kroppa on ilmeisesti joku luonnonoikku :D o-testiin sain sen plussan 19.5 mutta en ottanu sitä mitenkään tosissaan, ku terot oli loppunu 4 päivää aikasemmin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
Onnea missy ja pippuri!! :heart: :flower: :heart: :flower:

Nythän me päästään jo perustamaan oma helmivauvojen pino, otetaan zannukka ja muut mukaan, tuttu poppoo jo koossa! :heart:

IHANAAAAAAAAAA ELÄMÄÄÄ!!!!! Aurinko porottaa ja tällaisia uutisia!!!
 
hienoja uutisia täällä :D onnea kaikille :D kannati käydä edelliselle sivulle mun puhaltelee teille niitä plussa tuulia ;P ei siit ainakaan haittaa ollut,ihanaa että rupee helmikuisia tulemaan,itse aion kyllä pysyä vaikka väkisin tammikuisissa koska tää ipanaa saa luvan pysyä mukana :D

vielä yx puhallus siit nyt et lähtee oikein kunnolla plussat putoilee kaikille ..plop.plos :D
 

Yhteistyössä