miss_piggy
Haamuviivojen haamuviiva tullu testiin, tai jotain olen ainakin näkevinäni, mutta koska oli tooooooosi haalea, niin en saanut kuvaa otettua opcorn:
Valtavasti onnea! <3:flower:
No voi kääk. Oon seurannut tätä ketjua ja odottanut, että itsekin pääsee testaamaan. Testasin tänään negan, mutta kikkakolmosena päätin tarkastella kuvaa vielä koneella Tässä muokattuna, oisko tuossa joku viivanpaikka vai mikä? Vai hämääkö nuo taustapaperin läpi kuultavat pystyviivat vain silmää?
Siis mullahan on vasta kp 21 menossa ja oviksesta ei varmaa tietoa, mutta veikkaisin että dpo 6-8 eli ei kyllä kauheasti mitään vois näkyäkään vielä...
Testi on siis Pregcheck.
Tässä vielä supermuokattu. Antoiko tää niitä viivanpaikkoja kuin helposti?
Ylemmässä on ainaki kunnon viiva :heart: oon huomannu että nuissa testeissä on niiiiiiiiin paljo eroa että jos toinen antaa plussan niin toinen antaa negan. Mutta tuo on kyllä selvä peli, onnea :flower:FhE4d5 - Image - Aijaa.com
2 eri testiä, ylempi Pregcheck ja alempi One step... Onko nuo one stepit ihan susia? Vai mitä tää nyt meinaa....
Jossainhan on ollu että kesällä tärppäilee paremmin kun ihmiset on yleensä paremmalla fiiliksellä kun talvella. Ja varinkin nyt kun on ollu niin hien o alkukesätäällähän plussailee nyt kaikki