Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tähtitomu Tuossa ylemmässä nään juuri ja juuri jotain toooosi haaleeta..Mut tossa muokatussa näkyy kyllä selvemmin. Oisko tuo sit viivanpaikka..? Väriä en oikein erota kyllä..En usko et voi enää johtua siitä kemiallisesta. Ne hormoonit taitaa häipyä melko nopeesti menkkojen alun jälkeen. Mutta kuten sanottu, sullon vielä monta päivää aikaa saada se plussa! Ja senhän sä tuut saamaankin eikös?! ;) :heart:

Hipsunpöpsy Tohon on paha mennä sanomaan kyllä..Ei kaikilla välttämättä näy vielä dpo 11! Se kun on tosi yksilöllistä et millon alkaa näkymään. Todella toivon et vielä sen ihanan plussaviivan saisit!! :heart:

Minä hätäpöksyinen testailen ihan entiseen tapaan..eli aivan liian varhain! :D Mutta jotenkin tähän on niin pirun tottunu et sieltä ne menkat tulee kuitenkin, vaikka miten haamuilis ja punavärin kanssakin vielä! Joten menköön nyt tälläkin kertaa tuttua kaavaa..ensin nostetaan toiveet kattoon pikkuhaamuilla dpo 7-10 ja sitten tiputaan kovaa ja korkeelta! :headwall: Tässäpä tän aamuinen dpo 6 tyylinäyte:
SEQahk - Image - Aijaa.com

Itse tietenkin oon näkeväni tuossa jotain punertavaa testiviivasen kohdalla..mut niinhän minä nään joka testissä minkä teen! :LOL: Nyt on kyllä nippaillut ja nappaillut ja tuikkinut tuolta oikean munasarjan paikkeilta eilisaamusta alkaen, joten tottakait sitä heti kuvittelee kaikenlaista..On tämäkin taas niin tätä, huoh! :ashamed:
 
minä näen teidän kaikkien testeissä haamulaisia onkohan mulla jotkut punalasit päässä? :D
Oletteko muuten huomannut, että noilla Usalaisilla sivuilla tyypit testailee kotona verellä? :LOL: kyllä menee himotestailukin jo ihan uusiin ulottuvuuksiin. Testaavat siis ihan perus liuskatesteillä. Helvatti mitä touhua. Sit jos mä sille linjalle lähden niin valkotakit saa ihan oikeasti tulla mut hakemaan. :wave:
Itse testasin davidillä ihan vaan huvikseni, kun ovistestit on vaan kokoajan lähes yhtä tummia. Olen näkeväni siinä jotain, mutta koska mä näen nykyään viivoja jokapaikassa en näkemääni luota.9upqVh - Image - Aijaa.com
Ei tuossa kyllä mitään vissiin näy. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Heilanga Siis miten ihmeessä ne voi verestä mittailla perus liuskatesteillä!!?? :O No amerikkalaisethan on tunnetusti hulluja!! :D
Tuossa sun testissä en valitettavasti nää mitään...mutta noi davidit on ihan huonoja testejä kyllä! Itsekin testasin sellasenkin tänään mut ei mullakaan tullut siihen yhtikäs mitään! 65a3Ur - Image - Aijaa.com
 

Yhteistyössä