Kyllä kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että se R-testi voi reagoida vahvaan LH-piikkiinhin.(se kun nousee usealla loppukiertoa kohden)=)Minnu07 ovistestihän ei tunnista, että onko LH koholla vai hcg. Eli reagoi usein myös hcg:n. R-testi taas tunnistaa kumpi on kyseessä eikä siksi reagoi LH:ta.
Miss piggy Pidän sulle niin peukkuja!
jjennaa Onnea plussasta! :heart:
Joo tää on noita prisman halpoja testejä. Tosiaa ekana tuli ihan täysin kirkas väritön viiva ja kuivuessaan muuttu selkeeks punaseks. ja nyt viiva kadonnu kokonaa. Ei pitäis kattella ollenkaa noita testejä ku on se aika menny umpeen. Onks sulla kuva jossain?ikikuume!! mä nyt työnnän tänne vastaamaa vaikken ketjuss aolekaa mukana, mut itselläni on lähes samanlainen tulos testissä ja näyttäs myö solevan sama testi pähkään samaa kun sinä, tosin ite en eroa sun kuvista sitä viivaa, mut en erota kyllä omista kuvistakaa vaikka paljaalle silmälle näkyy ( kaveri kävi vahvistamassa asian vielä xD ) aijemmi oon tällä samalla testillä testannu iha tyyli puhtaat negat, ei mitää viivoja ja nyt pärähti haalea viiva?? :O
mulla se pikku hiljaa siitä hävis Hitto ku olis niin paljon pitkä jänteisyyttä et testailis sitten vasta ku menkat myöhässä. Ei tarttis miettii ja pähkäillä noita viivoja. Mä oon kyl ihan sata varma et noi testit mua vaan huijaa ja täti kurvaa paikalle torstaina! Onks sulla muuten mitkä Dpot:t?ei ole kuvaa ku en vihti mitää laittaa ku en saa kameraa näkyy,mulle kyllä jäi se viiva nyt monen tunnin jälkeeki siihen testiin?