Voih... Tämä hätähousu teki uuden ClearBluen tänään... Kuvaa en nyt saanut otettua, mutta viiva oli yhtä vahva, kuin edellisessäkin testissä, ilmestyi ruutuun välittömästi, ja oli ihan kunnon leveä viiva, eikä pelkkä viivan reuna. Nyt mua kuitenkin huolettaa toi vahvistumattomuus... Voisko olla vaan, että jos (kun?) nyt oon raskaana, niin se on tosiaan vielä niin alussa (nyt dpo11, laskin uudestaan) ettei välttämättä sitä hormonia erity joka pissiin niin paljoa tai jotain. Mä niin kovasti toivoisin, että nuo tuosta vahvistuis...Mies on niin ihanan toiveikas, ja naureskellen kutsuu mua paksuksi, etten millään haluais tuottaa hälle pettymystä...
Olot on kyllä ihan niinkuin aiemmissakin raskauksissa (monta keskenmenoa takana, ei yhtään lasta): paleltaa, kiukuttaa, itkettää, rintoja juilii jne... Ennen menkkoja mulla ei oo ollu juurikaan mitään oireita koskaan. Noh, ei kai se auta, kuin maanantaina testata ennenku lähetään appivanhempien mökille, ja jos sillonkaan ei oo vahvistunu, niin luovutan, ja kiskon anopin kanssa tonkan viiniä sitten v*tutukseeni!
Olot on kyllä ihan niinkuin aiemmissakin raskauksissa (monta keskenmenoa takana, ei yhtään lasta): paleltaa, kiukuttaa, itkettää, rintoja juilii jne... Ennen menkkoja mulla ei oo ollu juurikaan mitään oireita koskaan. Noh, ei kai se auta, kuin maanantaina testata ennenku lähetään appivanhempien mökille, ja jos sillonkaan ei oo vahvistunu, niin luovutan, ja kiskon anopin kanssa tonkan viiniä sitten v*tutukseeni!
Viimeksi muokattu: