Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Cisu - miekin näen aivan haalean punaviivasen - vahvistumista sille!:wave::heart:
..on ainahin pikkinen yrittänyt tarrata:heart:..koska tuo viiva on leveä, ei sellainen ohkainen mitä tuo Apteekin oma saattaa antaa tulkitsemisajan jälkeen.


Kontrasteja säädelty..

..ja punertava viivanen siellä näkyy..kunpa vahvistuisi d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Auttakaa epätoivoista piinailijaa!!!! :wave:

Mulla menossa pas-hoito ja tänään oli virallinen testipäivä eli pp14. Alkio oli siirrettäessä 5pvän ikäinen.
Tein aamulla apteekin oman raskaustestin ja negaahan se näytti. Kuitenkin testiajan jälkeen kuvittelin jonkun haamujen haamun tai viivanpaikan näkevinäni ja nyt olen epätietoinen tuloksesta..



KkzEnW - Image - Aijaa.com

Kehtasin nyt huonon kännykuvan mun kuvitellusta haamuviivasta tai mikä liekään laittaa tänne teidän tulkittavaksi??!! Negahan se eikö vain??? Sunnuntaina pp12 tein myös rfsu:n testin ja testiajan jälkeen tuli tuotakin haaleampi haamunen, ehkä kuviteltu sekin....
Plussahan tuo on selkeesti vaikkakin vielä haalea. puuuuuuuhhhh..Vahvistukoon.:)
 
Kiitos tulkinta-avusta, olipas ihanan toivoaherätteleviä kommentteja tähän epätietoiseen tilanteeseen... Yritin tänään soittaa lapsettomuuspolille että olisin päässy veritestiin, mutta en saanut ketään kiinni. Teen sitten huomenna aamulla uuden testin ja toivon että joku selvyys tähän tilanteeseen tulisi. Inhottavaa tää epävarmuus!
Itse jotenkin uskon ja pelkään että ei tuo plussaksi muutu, että luulisi raskauden näkyneen testissä jo eilen... No vi ses!
 
Tulehan sitten tänne kertomaan minkä tuloksen sait.

Marilyn1: Onnea plussasta ! <3



.....
Omaa napaa
Menkat alkoi aika rajuina 8pv myöhässä vaikka aikasemmin ovat olleet todella kipeet niin nyt ei juurikaan mitään kipuja ollut mutta herttinen sitä veren määrää. Epäilen oisko siellä joku sit ollut kuitenkin matkassa mut ei tarrannutkaan tarpeeksi lujaa kiinni :( Vuotokin kesti 8päivää: / Mikä myös pistää miettimään. Mulla ollut kuitenkin synnytyksen jälkeen jo 6normaalit menkat ei ole tullut myöhään vaan todella kellontarkasti kp 25.
Viikko sitten alkoi menkat mutta mikä hassua olivat todella kivuttomat. Raskausoireita sensijaan on aikalailla. Mut testit näyttää kytllä tyylipuhdasta negaa. Ottaa kyllä päähän. :(
 
Viimeksi muokattu:
täällä on ilmeisesti saatu "jonkinlainen viivanpaikka" :eek: hyvin haaleanan näkyy ainakin testissä, mutta näkyy kuitenkin.. ja tosiaan kuva on otettu reilusti kuivumisajan jälkeen :D tällä testillä en ole raskautta varsinaisesti testannut vaan halusin nähdä tuleeko näihin testeihin viivanpaikka :D jos raskaana olisin ei se edes vielä näkyisi testissä :)
kp25 - Image - Aijaa.com
 
murmur en kyllä tarkkaa järjestystä muista, mutta sen muistan että ne alimmat on molemmat tehty myöhään yöllä monen tunnin pidätyksen jälkeen ja osa ylemmistä tehty hätäpäissään muutaman tunnin pidätyksestä. Mä näen niissä kans jotain, mutta en tiedä mitä.. argh! Päätin et odotan viikon menkkoja ja ellei kuulu ni sit testaan ja jos on vielä viivanpaikkoja ni soitan testivalmistajalle ja haukun pystyyn:LOL:
 
Täs on se eilinen apteekin oma, eilen kuvattu ja unohdettu raivopäissään;) eli on siinäki jotain, mut veikkaan et n.30min pissaamisen jälkeen kuvattu. Taitaa olla niin epäpuhdasta pissaa, et testit näyttää kaikki jotain.

Saa muokata ja tutkia;)


Muoks. Viivanpaikkahan se on, mut miten ku eihän näihin kellekkään koskaan mitään viivanpaikkoja tuu.. luota kyl mihinkään testeihin enää.. murrrr!
 
Viimeksi muokattu:
LilliLotta kyl mää ainakin tosa apteekin omas jottai väriäkin nään, kun oikein tarkkaan katon. :)
jjennaa mikä testi toi on? Jos david, niin antaa joka kerta ton pirun viivanpaikan siihen testiin. Oon muuten kehittänyt ( toimii ainakin davidin testeillä) tavan millä tarkistaa onko viivanpaikka vai onko jotain väriäkin. (Joo olen hullu ja mulla ei oo elämää) Kastaa sen testi alueen ihan vedellä ja katsoo valoa vasten. Viivanpaikka näkyy sellaisena vähän kuin läpinäkyvänä viivana. Enks ookin nero!? :LOL:
Oon näköjään jämähtänyt tuijottelemaan teiän muiden testejä, kun ei omaa vielä voi tuijottaa. Oon vieläkin vakaasti sitä mieltä, että en testaa tässä kierrossa liian aikaisin. Mä en halua toista kertaa saada toivon kipinää ja sitten murtua täysin. Parempi kun en tiiä onko yritystä ollutkaan.
Plussa täyteisiä päivän jatkoja leidit. :)
 
heilanga sä oot kyl yhtä hassu, ku minä.. millainen lasernäkö oikein onkaan:))
Jotain siinä kyllä näen itsekkin, eikä apteekin omat ole näyttänyt koskaan mitään viivanpaikkoja, siksi ehkä vähän toivoa vielä yllä.

mä päätin nyt odottaa ja odottaa.. ja jos ei menkkojen ois jo pitäny alkaa ni viikonloppuna viimeistään, sit on pakko testata ja jääköön sit viimeiseksi testiksi se.

Esikoisesta testasin vasta 6+? Oireita oli ollut n.viikon.. tosin silloin aikaisemmin en tutkiskellut ollenkaan oloani, kun en voinut uskoa raskauden mahdollisuuteen ja silloin testatessa paniikissa muistelen, ettei viiva ollut edes mikään kirkuva, vaikkakin selvä plussa.. jospa mulla ne hormonit nousis tosiaan hitaasti.. toivossa on hyvä elää, tai noh, vähän stressaavaakin.

Tissit turvoksissa, menkkajuilimista, kummaa nippailua ja kuumakuumakuuma.

Plussapuhureita paaaaljon jok'ikiselle, tai toivoville nyt ainakin <3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä yks himotestaaja esittäytyy. Olen saattanut johonkin vanhaan ketjuun joskus aikoja sitten kirjottaa, tai sitten en. Yritystä takana edellisessä suhteessani vuosia, tuloksena 6 kesken päättynyttä raskautta (kohdunulkosia ja keskenmenoja,yksi kkm.kin mahtui mukaan). Edellinen suhde päättyi aikoja sitten, ja nyt on uudessa parisuhteessa päästy siihen vaiheeseen, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen...

Noo, minä ja purkkiinpissimispakkomielteeni...:D ovistestit oli heti tässä ekassa yrityskierrossa käytössä, ja oviksen bongasinkin. Nyt dpo 10 sain yhtäkkiä päähäni, että täytyy tehdä raskaustesti, oli vaan sellanen olo. Ja tadaaaaa, haalea, mutta täyslevyinen (ei sellanen pelkkä viivan reuna, mitä clearbluessa usein...) ja ihan selkeästi sininen viiva siihen tikkuun ilmestyi. Voiko noi näyttää jo näin aikasessa vaiheessa raskautta? Ja oonko ihan ääliö, jos jo huomenna testaan uudestaan...
Parhaillaan on vähän sellanen olo, että here we go again......:D
 
ONNEA kantrinen ja muut plussanneet ja tsemppiä meille plussasta haaveileville!

Oi te tarkkasilmäiset kanssahätähousuiset himotestaajakollegani. Minä kuvittelen kenties jo omiani, sillä luulisin näkeväni tässä jonkinlaista haamuntynkää. Kp23/28. Mitä olette mieltä? HJÄLP!!!
 
miwwi Oi joi, kyllä siellä pikkaisen punaista viivasta pilkistää! :rolleyes: Toivon tosi tosi tosi paljon että tällä kertaa vahvistuisi oikein plussien plussaksi! :heart:

_kenguru_ Näkyy siinä jotain..ja mun silmään ois vielä sellanen leveä ja tasapaksu haamulainen. Väriä on vähän hankala nähdä tosta kuvasta kun toi tausta on kuviollinen. Toivotaan, toivotaan että saisit punaista siihen vaikkapa heti huomenna! :heart: Alhaiset on kp:t vielä! :)
 
En mä vielä uskalla uskoa, että ois ihan oikeaoikea plussa. Pessimisti, kun ei pety :D Voin huomenissa laittaa kuvaa tuosta testistä... miwwi kyllä mäkin näen tossa hailukan punasta haamua. Voi miten kovasti pidän kaikille peukkuja :heart:

P.S. Tänään tuli koirien kanssa iltalenkillä itkupotkuparkuraivari, kun eivät käyttäytyneet, ja kun ei päästykään aitaukseen juoksemaan just heti sillä hetkellä... Hmm...:headwall:
 
kantrinen Olisko sulla testistä kuvaa? :) Plussatuulia sinne ;) Täälä kanssa eilen sain jonku ihme hermokohtauksen, ja on kyllä pinna sen verran kireellä, että huh huh :D

_Kenguru_ Mä nään kyllä vaaleanpunaista haamua sielä :) Vahvistumista sinne! :)

MiNalo Katsotaan miten käy, ettei vaan samalla lailla kun edellisessä, kun mä tosiaan oon näin hätähousu testaaja :|
 
Jestas kun on suttunen tuo kuva... Puhelimessa näyttää paljon selkeämmältä nuo viivat :confused: Jotenkin mulla on vaan sellanen olo, että en kuitenkaan oo... FirstSignalin hätäpäissäni tein eilen illalla, mutta siihen ei kyllä tullut mitään viivaa, ei edes roskishaamua... Kai se pitäis malttaa edes tuonne sunnuntaille asti, ennen ku testaa uudestaan...
 
Joo, näkyy siinä, mutta nyt ahistaa, kun tein sen firstsignalin, ja siinä ei näy tosiaan sitten ei yhtään mitään :confused: eikös sen pitäis olla kuitenkin yhtä herkkä, kuin cb? Siitä on niin paljon aikaa, kun näitä vauvantekotouhuja on "harrastanut", että sitä ehti ihan jo unohtaa, miten piinaavaa tää onkaan. Välillä on sellanen olo, että luotan nyt tohon eiliseen plussantapaiseen, ja että ei näin varhasessa vaiheessa välttämättä kaikissa testeissä vielä näy positiivinen tulos, ja välillä taas sellanen olo, että nuo testit on ihan penaalista, enkä tee enää ikinä yhtä ainoaa :D
 

Yhteistyössä