Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

kantrinen Ai se olikin noin selkee viiva ja mä sanoin sulle plussatuuli kun pitäis sanoo onnea plussasta ja vahvistumista :D sulla noin vähän dpo ja noin selkeen sait! :)

Mä en kyllä luota noihin testien herkkyyksiin, david testi pitäis olla paljonkin herkempi kuin pc, mutta tänään kun tein vaihteeks david testin niin ei siihen tullu testiajalla mitään. Mutta eilen taas pc näytti testiajalla tuota toooosi haaleeta viivaa.
 
Viimeksi muokattu:
nyt viedään pässia narussa ja pahasti.. joko joku on laittanu mulle TODELLA punaiset lasit päähän ja olen näkevinäni todella haalean toisen viivan, yritin kameralla ottaa kuvaa vaan ei siinä vielä oikein näkynyt.. nooh.. odotellaan :)
 
Minä ilmottelen, että mun roskishaamunhämy käänty negaksi ja se siitä! Pp16 testasin puhtaan negan ja lopetin tukilääkkeet. Nyt odotellaan vuotoa ja sitten koko kierros alusta :)

Plussatuulia ja onnea matkaan muille!
 
jjennaa kyl mä siin väriä hitusen nään. Teeppä kuule se vesitesti. Jos siihen ilmestyy sellainen "läpinäkyvä" viiva niin sit se on vaan viivanpaikka. Kyllä mä aik hullu olen, kun kaik hölmöilyni täällä kerron. :D
 
JJennaa toi on Davidin testiin jo ihan hyvä viiva! Mä kun sain tollaset davidiin niin apteekin omaankin tuli jo ihan tihrustamatta nähtävä! PC testiin tulis jo varmaan ihan kunnon viivat! :whistle:
toista testiä kehiin! Noi Davidin testit on ihan hanurista!!
 
jjennaa siis vesitestin mä olen tehnyt testiin jossa oon jotain viivaa luullut näkeväni. Eli..kastaa sen testialueen vedellä vaikka hanasta niin siihen tulee "uudestaan" ne viivat. Valoa vasten kun katsoo niin näkee onko väriä vai onko vain "harmaa viiva". :D tiedän olen hieman hullu. :p
 
No voi kääk. Oon seurannut tätä ketjua ja odottanut, että itsekin pääsee testaamaan. Testasin tänään negan, mutta kikkakolmosena päätin tarkastella kuvaa vielä koneella ;) Tässä muokattuna, oisko tuossa joku viivanpaikka vai mikä? Vai hämääkö nuo taustapaperin läpi kuultavat pystyviivat vain silmää?
Siis mullahan on vasta kp 21 menossa ja oviksesta ei varmaa tietoa, mutta veikkaisin että dpo 6-8 eli ei kyllä kauheasti mitään vois näkyäkään vielä...





Testi on siis Pregcheck.

Tässä vielä supermuokattu. Antoiko tää niitä viivanpaikkoja kuin helposti?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä