Tunteiden täyteinen viikonloppu takana. Tein lauantaina illalla digin, ja se näytti "raskaana 2-3".. En antanut itseni iloita, ja onneksi näin, nimittäin sunnuntai-iltapäivällä mahaa kouraisi niin kovin, että jalat eivät kantaneet. Konttasin pesuhuoneeseen ja oksensin. Niin kova oli viiltävä kipu mikä tuntui. Olin varma että tämä oli tässä, mutta kun se meni ohi, niin ei tullut verta eikä mitään.. Pienen hetken jo luulin, että ehkä tämä oli vain joku kovemman luokan repäisykipu, mutta illalla saunassa nautin löylyistä, ja makasin lauteilla rentona, kun yhen äkin, kuului kamala lorahdus. En tajunnut heti mitä se oli, vasta sitten kun nousin istumaan. Saunan lattia oli ihan veressä, ja muutenkin on niin alhaiset verenpaineet, niin tajuhan siinä meinas lähteä. Kaiken kukkuraksi olin yksin kotona. No, ei muutakuin pitkälleen hetkeksi, ja sitten ryömin suihkun alle, ja voi että sitä verenmäärää.. Vesihän saa näyttämään määrän moninkertaiseksi. Onneksi pääsin ylös, ja huimaus lakkasi. Verta tulee vieläkin valtoimenaan, että sidettä pitää vaihtaa tunnin välein, mutta kipuja ei enää ole. Terkassa kävin aamulla ultrassa, ja Jihuuhuuto tähän väliin, kohdun suulla oli verta, eli tämä alkio oli ollut kohtuun kiinnittyneenä.
Olen siitä kovin iloinen, ja nokka pystyssä mennään, ja toiveet käännetty ensi kiertoon, ja toivon vuodotonta plussausta :heart:
Onnea muille plussauksesta, ja toivon niiitä kovasti kesän kunniaksi. Myös itselleni! :heart:
Olen siitä kovin iloinen, ja nokka pystyssä mennään, ja toiveet käännetty ensi kiertoon, ja toivon vuodotonta plussausta :heart:
Onnea muille plussauksesta, ja toivon niiitä kovasti kesän kunniaksi. Myös itselleni! :heart: