Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tunteiden täyteinen viikonloppu takana. Tein lauantaina illalla digin, ja se näytti "raskaana 2-3".. En antanut itseni iloita, ja onneksi näin, nimittäin sunnuntai-iltapäivällä mahaa kouraisi niin kovin, että jalat eivät kantaneet. Konttasin pesuhuoneeseen ja oksensin. Niin kova oli viiltävä kipu mikä tuntui. Olin varma että tämä oli tässä, mutta kun se meni ohi, niin ei tullut verta eikä mitään.. Pienen hetken jo luulin, että ehkä tämä oli vain joku kovemman luokan repäisykipu, mutta illalla saunassa nautin löylyistä, ja makasin lauteilla rentona, kun yhen äkin, kuului kamala lorahdus. En tajunnut heti mitä se oli, vasta sitten kun nousin istumaan. Saunan lattia oli ihan veressä, ja muutenkin on niin alhaiset verenpaineet, niin tajuhan siinä meinas lähteä. Kaiken kukkuraksi olin yksin kotona. No, ei muutakuin pitkälleen hetkeksi, ja sitten ryömin suihkun alle, ja voi että sitä verenmäärää.. Vesihän saa näyttämään määrän moninkertaiseksi. Onneksi pääsin ylös, ja huimaus lakkasi. Verta tulee vieläkin valtoimenaan, että sidettä pitää vaihtaa tunnin välein, mutta kipuja ei enää ole. Terkassa kävin aamulla ultrassa, ja Jihuuhuuto tähän väliin, kohdun suulla oli verta, eli tämä alkio oli ollut kohtuun kiinnittyneenä.
Olen siitä kovin iloinen, ja nokka pystyssä mennään, ja toiveet käännetty ensi kiertoon, ja toivon vuodotonta plussausta :heart:

Onnea muille plussauksesta, ja toivon niiitä kovasti kesän kunniaksi. Myös itselleni! :heart:
 
Minnah88 kuulostaa aika rajulta:(Nyt alko itseäkin pelottaa jos on sama kohtalo edessä..

Laskurin mukaan tänään pitäisi olla rv4+4, välillä tulee edelleen ruskeaa tuhruvuotoa. Sit hermoilen näiden testejen kanssa, että missä vaiheessa nuo viivat vahvistuu?! Eikö noiden pitäisi jo olla vahvempia?

Ylempi joku herkkä testi ja alempi Davidin 25. Tää on niin ärsyttävää kun ei pysty keskittymään mihinkään :(



 
Hei!

Kokemuksia kaipaisin! Näyttääkö Pregcheck liuskat viivanpaikkaa? Testasin dpo 11 (päivällä...niinn-niin...jooo-o...tiedän...) näytti hyvin hyvin haaleaa viivaa, jonka minä kyllä näin, mutta mies ei. Silmissä kun tuppaa heittämään, niin siitä en ihan varma ole oliko väriä vai ei vai toiveajattelua vai... No testasin uudelleen tänä aamuna dpo 13, sama tulos - viiva kyllä, mutta väriä? en tiedä :/

Esikoinen näkyi testissä vasta 5+ , mutta olikin sitten kai kiinnittynyt myöhemmin. Mulla on 28-32 kierto, mutta tässä kierrossa tiedän tuon ovulaation tarkalleen (ultrattu). Eikö pitäisi jo haamua antaa jos on antaakseen? Vai odottelenko vaan kiltisti siihen asti, että on dpo 16 kuten ultraaja suositteli...Vai kuten esikoisen kohdalla, 5vk kuukautisista?! Tai siis ei kai tässä muuta voi odotella tätiä tai sitten testailla jos tätiä ei tule.
 
Marilyn kyllä tuo aiempi ihan plussaviivalta näyttää.. Joskus tuo paperi on jäänyt liian pitkäksi, ja se peittää hieman tuota testikenttää. Sen takia viiva näyttää olevan niin reunassa, mutta epäilempä, että kun raotat sitä paperin päätä, niin huomaat että paperi on vaan liian pitkä, ja viiva on ihan oikeassa kohdassa. Näin miulla ollut muutaman kerran..
 
tinker_, kannattais tehdä testit samanmerkkisillä eikä vertailla keskenään erimerkkisiä erivahvuisia testejä. Siitä ei saa kun harmaita hiuksia je hermoromahduksen. Ja noi herkät testit harvoin kuulemma edes antaa kunnon vahvaa viivaa. (HEnk.koht. en ymmärrä miks niitä edees valmistetaan kun niillä saadaan niin paljon vääriä plussia ja pahaa mieltä)
eikös sulla oo jo aikaa kun sen digin teit, joko voisit tehdä toisen samanmoisen, se ainakin kertois vähän paremmin onko mitään tapahtunu.
Muttta näin kun noita viivoja kattelee niin hienon vahvoilta ne näyttää :heart:
 
snforever Just mietin että ihanaa kun täällä on kohtalontoveri. Hienoa, että täti tuli kylään. Osaa arvostaa niitä kuukautisiakin kun joutuu miettiin että miksei ne tule.. Onnea uuteen kiertoon! :)

(.) Mulla ei edelleenkään kuulu menkkoja :( Ajattelin tänään käydä töiden jälkeen ostaan viimeisen testin ja huomenna heti aamusta testailla. Jos punaista ei näy testissäkään soittelen lääkäriin. Viimeiset menkat siis alkaneet 15.4 ja nyt menossa jo kp 36/28 kun normaalisti menkat alkaa max. päivän myöhässä :(
Toivotaan, että sullakin tulee pian joku päätös kiertoon! Tietysti toivoisin, että siellä olisi salamatkustaja. :heart: Tiedän kuinka turhauttavaa on, kun testit negoja ja tätiä ei näy.. Tsemppiä!
 
Onnea kaikille hätähousuille, joiden testeihin on piirtynyt toivotut viivat ja iso pahoittelu kaikille joilla sitä ei ole.

Mä olen aivan super raivona ja raivona ja raivona, vihaannäitä liuskoja ja itteeni ja kaikkea.. miksi, oi miksi siihen ei voi piirtyä sitä viivaa jota toivon *itkupotkuraivari*

Kattokaa nyt ja sanookaa mulle jotain..

 
LilliLotta en kyllä valitettavasti nää noissa mitään. Mikä dpo sulla on?

Hävettää itteekin jo niin pirusti tää testailu, mut ololleni en voi mitään.
RmH4rx - Image - Aijaa.com
Tälläinen tuli tänään, nyt olis jo dpo16/17 "Menkat" tuli dpo12. Mitä hittondaalia?
Tuleeko näihin perhoset testeihin aina tollainen? Tässä vielä kuva kuivuneesta bboE1Z - Image - Aijaa.com
Apu tulkintaan olis kyllä nyt tarpeeseen....:ashamed:
 
Nii, no must ei ole apua viivojen tulkinnassa, kun näen niitä siellä mis niit ei oo ja toisinpäin.. tänään on ihan super ärsyttävä päivä.. mä olen niin pettyny noihin hiton tikkuihin.. meinasin kirjoittaa, et ei se vika tietty tikuissa ole, mut on se.. miks ne ei vaan voi olla negoja tai sitten plussia, eeeiii... ku jotain ihme viivanpaikkaa ja värikertymää ja haamua.

Dbo:sta ei hajuakaan.. veikkaan, et 14-17 ja toivon olevani se pieni joukko jolla se hormoni erittyy hitaasti:'(
 
Heilanga -nuo Perhosen testit ei todellakaan mitä parhaimpia dipattavia..
..m u t t a..

Itse sain niillä vielä punaviivaista Kp2..sitten Kp4ei niin mitään muuta kuin 1 kontrollivanen..ei edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka olisin tiirannut ja kuviakin ottanut - blanco, mikä blanco.

Yritystä uskon olleen: kovat tuntemukset, huimauksineen dpo4-5..en muista tarkkaan enää dpo päiviä, milloin se viivanen näkyi..olisko ollunna dpo6-7 lähtein?(PC:n testissähin hiukkasen punersi, olikohan dpo9?)löytyy kuvat kyllä täältä pinosta.

Nyt menossa Kp7 ja vielähin pikkasen rusehtavaa vuotelee.
Alkuun limaista vaaleanpunaista, muuttuen h y v i n runsaaaksi helakanpunaiseksi hyytymien kera.

Siis..kyllä ne Perhosen testit kuitenkin herkästi h y v i n pieneenhin HCG määrään pisussa reagoi..viiva vain alhaisilla dpo päivillä..outo..saattaa olla läntti/läiskä, ei takkarajainen palkkimainen..mutta jos raskaus jatkuisi ja HCG nousisi normaalisti loppukiertoa kohden, viivakin olisi selkeä.(omassa 40+ pinossahin sellaisesta dippauksesta kuvia)

Heilanga - eikö siullahin nyt Kp2-3?

Elli jos tärppi käynyt mutta ei kestänyt, saattaa pikkuisen vielä elinmistössä(pissa)olla R-hormonia johon tuo herkkä testi - vaikka onkin 25mIU/ml reagoi.

Reagoihan PC:n testikin hyvin pikku määrään, vaikka ei olekaan ns. herkkä testi(10mIU/ml)
Samoin on CB:n digin kanssa, ei tarvitse olla kovin kummoinen haamuinen testiliuskassa kun reagoi antamalla positiivisen("raskaana"/"raskaana 1-2")


Lopuksi..jos todella haluaa viivasia t i i r a i l la ja niitä a r v u u t e l l a - Perhosen testeillä onnistuu..mutta onko sitten järkeä..jaa jaa;)

..mutta m e h ä n ollaan täällä hätäpöksyisiä, eikä järki silloin päätä pakota kun dippaushulluus iskee..:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Toivon Heilanga jotain selvyyksiä kiertoosi:)

Aina ollut kovin sekalaiset kierrot, epäilenkin et vois olla jotain pco-tyyppistä (vaimikäsenytoli?)
Me ei olla varsinaisesti yrittämällä yritetty, ilman ehkäisyä oltu silti toooosi kauan, tai no joku 2v.. ehkä ois tutkimukset tai ainakin oviksen tikuttelut jo paikallaan.

Mä luovutan tältä erää, kyllästyin niin noihin viivanpaikkoihin, seuraavaks testaan vasta, kun alkaa synnytyssupistukset, ni ei pitäis sitten olla epäselvyyksiä:D

Monissa kierroissa olen tuijottanut ihan täysin puhtaita, kirkuvan negatiivisia testejä, miten helvetissä nyt niissä kaikissa on jotain?!? Tehnyt siis PC:n liuskoja ja yhden apteekin oman.. ja jotain on siis aivan muuta kun positiivinen.

*alkaispa menkat.. eipäs alkais.. sattuuks tissit.. mis ne viikon vanhat tikut on, onks ne vahvistunu.. on tos viiva, no eihän oo, on siinä ihan selvästi, no ei taida ollakkaan, pimppi jomottaa, janottaa* noihin tunnelmiin.. taidan tulla hulluks, loppuis kierto ni vois jo lopettaa:D
 
Hei vaan!

Unohtakaa kyselyni nosita PC haamuista :( Haluan uskoa, että olivat haamuja - että jotain edes tapahtui, mutta täti tuli tänään kylään kp26/28-32. Että se siitä sitten tältä erää. Viime kierto siis 25pv...plääh...onko silloin osuttava sitten lyhyt kierto kun toivoo näkevänsä viivoja? Jos muuten ei ikinä, ikinä oli jäänyt lyhyeksi :( :( Ehkä tää oli sitten varhainen keskenmeno? Täti on nyt normaalia äkäisempikin, yleensä aika hissuksiin pistäytyy.

En tainnut itseäni sen kummemmin eilen esitelläkään eli kakkosta täällä toivotaan, tämä on nyt ehkä toinen kerta kun yritetään. Talvella oli jo toiveissa, mutta siihen tuli kaikkea muuta niin siirtyi vähän nämä suunnitelmat.
 
Huomenta kaikille :wave:

Minnah88 Pahoittelut tapahtuneesta :hug:

Marilynille ja tinkerille kovasti onnea plussista!! =) :flower:

Täällä on kp nyt vissiin 40, 6 päivää ku söin viimesen teron ja ei oo edes menkka tuntemuksia. Kyllä tympäsee, o-testitkin näyttää mitä sattuu ja viimeksi sain o-testiin plussan olikohan sunnuntaina, ja se viiva todellakin hyppäs silmille mutta enpä usko että oli mikään "oikia ovis" ku terotkin lopetin siitä 4 päivää aikasemmin. Kroppa tekee näköjään mitä haluaa. R-testin dippasin aamulla mutta eipä se näyttäny ku ehkä viivanpaikkaa :'(

muoks. o-testiin oon saanu plussat 11.5 ja 19.5, siis ihan selvät plussat. Eka plussa oli herkkyydeltään 40miU ja toinen oli precheckin testi, onko siinä herkkyys se 25miU.
 
Viimeksi muokattu:
Minna88 Hui, hurjan kuuloinen tapahtuma! :hug: Jaksat kuitenkin olla positiivinen =)
Onnea plussista Marilyn sekä tinker! Tarrasukkia mukaan!!

Tietysti myös plussatuulia piinailijoille!!

Omaa napaa: kävin tänään tth:ssä, käskivät viikon vielä odottaa ja testailla uusiksi ja sitten soitella aikaa lääkärille. Tuntui omituiselta ohjeelta, mutta näillä mennään.
Kp huitelee jo 37/28. :kieh:
 
mur-mur Mulla on kp8 menossa ja luulen kyllä, että noi perhoset saa lentää mun puolesta pellolla. :D Niissä kun toi viivanpaikka on tooooosi selkeä. Mullahan olis nyt sit jo joku dpo16/17 eli tarttis olla todella selkeämpi viiva.
Noh, oli kiva testata kun sain niitä ilmaiseksi, niiden virheellisten tilalle. :D Hah. :) Rupesin jo miettimään, että oliko niissä testeissä ennen menkkojakaan mitään, mutta kyllä ne ainakin hieman enemmän punersi ja sain sen haamun siihen apteekin omaankin. :)
 
LilliLotta: Nään viivapaikan noissa sun testeissä.
Minnah88: Positiivisuus palkitaan. Voimia kuitenkin:hug:
Heilanga : Itselläni ei ole kokemusta perhosista mutta lukenut ja monet kaveritkin sanoneet ettei sitä testiä kannata käyttää.
Onnea plussanneille <3
 
Joo nii mäki näen ja aamuiseen apteekin omaan sain jonkun roskis viivanpaikan, et tää saldo ei nyt kyllä ollut se paras mahdollinen:D

Eniten ketuttaa se, ettei niissä ole ennen ollut mitään viivanpaikkoja ja miten niin monet väittää, ettei niihin tulekkaan.. toooosi ärsyttävää.

Mut onnea kaikille nyt ja jatkossa.. mä taustailen ja tuskailen ja mietin, et olisinko sittenki laskenu väärin ja nyt olis dpo13-14 tosin silti pitäis jonkun testin näyttää jo jotain muuta ku viiiiiiiivanpaikkaaaaaa!
 
Auttakaa epätoivoista piinailijaa!!!! :wave:

Mulla menossa pas-hoito ja tänään oli virallinen testipäivä eli pp14. Alkio oli siirrettäessä 5pvän ikäinen.
Tein aamulla apteekin oman raskaustestin ja negaahan se näytti. Kuitenkin testiajan jälkeen kuvittelin jonkun haamujen haamun tai viivanpaikan näkevinäni ja nyt olen epätietoinen tuloksesta..



KkzEnW - Image - Aijaa.com

Kehtasin nyt huonon kännykuvan mun kuvitellusta haamuviivasta tai mikä liekään laittaa tänne teidän tulkittavaksi??!! Negahan se eikö vain??? Sunnuntaina pp12 tein myös rfsu:n testin ja testiajan jälkeen tuli tuotakin haaleampi haamunen, ehkä kuviteltu sekin....
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille hätähousuille, joiden testeihin on piirtynyt toivotut viivat ja iso pahoittelu kaikille joilla sitä ei ole.

Mä olen aivan super raivona ja raivona ja raivona, vihaannäitä liuskoja ja itteeni ja kaikkea.. miksi, oi miksi siihen ei voi piirtyä sitä viivaa jota toivon *itkupotkuraivari*

Kattokaa nyt ja sanookaa mulle jotain..

Kuvasi kontrastia säätelin..ja viivasen alkuahan noissa osassa kyllä näkyy:)
..missä järjestyksessä dippaukset ovat..onko tuorein alhaalla, vaiko ylhäällä?
 

Yhteistyössä