Moikka kaikki ihanat hätäpöksyiset!
Onnea plussanneille! :heart:
napetin Kyllä mä noissa molemmissa haaleen haaleet viivat nään..Hankala sanoa et onko niissä väriä, kun testit on jo kuivuneet! Toivottavasti luonnossa näkyy väriäkin ja vahvistuvat plussiksi asti!
Mikä kp/dpo sullon menossa? Minä oon noilla testeillä saanut semmosia haaleita, livenä hyvinkin näkyviä viivasia loppukierrosta, mutta menkat on sitten alkaneet ihan ajallaan. Tiedä sit että onko ollu yritystä vai onko vaan olleet viivanpaikkoja..
Adell Valitettavasti minä en näe tuossa mitään..Lienee kyllä se RFSU:n ei niin herkkä testi, joten voisit kokeilla testata jollain herkemmällä kuten pregcheck. Plussatuulia! +++++
Fujin Et kai sä oikeesti meinaa pitää meitä hulluja jännityksessä??!
Dippaa jo!! Minäkin nimittäin nään tossa haaleen haamuisen! :heart:
puuromarjalle kans plussaa toivon lähipäivinä! :heart: Mielenvikaisia taidetaan olla tässä ketjussa kaikki!
Että et ole kuule mitenkään poikkeus!
hiulu Et kertonut viestissäsi et mikä kp sullon menossa? Voisiko sulla olla kyseessä siis ihan vaan ovulaatio? Äkkii vaan peittoja heiluttamaan!
Jos on loppukierto meneillään niin eihän se toinen ovis samassa kierrossa mitenkään kauheen poikkeavaa ole..
Minnu07 Ihanaa! Haamu! Kuvaa kiitos!
olikos minkä merkkinen testi kyseessä?
Hipsunpöpsy Tuossa tosiaan näkyy tollainen "värikertymä" testin alareunassa..MUTTA minä nään tasapaksun viivan testiviivan kohdalla..Punaväriä en ainakaan kuvassa näe. Toivotaan, että saisit punaviivasta jo huomenna tai ylihuomenna! :heart: Dpo 10 ei läheskään kaikilla vielä näy mitään..Ja tollainen "viivanpaikkahan" saattaa joskus herkillä testeillä enteillä hyvää.
Lillilotta Hmm..Toihan taitaa selvitä vain jatkamalla tikuttamista!
Mulla menee niin, että ovistestiin tulee aina, olipa mikä kp tahansa, niin melko selkee viiva. Ei siis tarvitse tihrustaa sitä mitenkään. Sitten ovisplussa tulee TOSI vahvana kyseisenä päivänä, vaikka edellispäivänä olis ollukin reippaasti haaleempi. Ja kyllähän viivojen vahvistuminen päivä päivältä viittaisi ovulaatioajan lähestymiseen. Tohon miten pitkä kierto vaikuttaa, en osaa vasta, itsellä kun on melko säännöllinen 28 pv:n kierto. Ja hei muuten, se Lh-hormoonin pitoisuushan voi vaihdella aaltomaisesti eli vaikka nyt näyttäisikin vahvistuvilta viivat niin voi olla ettei ovisplussaa kumminkaan vielä tule..vaan viiva haalistuu taasen kunnes sitten jälleen vahvistuu! Onnea oviksen metsästykseen!
Sitten vähän omaa napaa. :saint: Elikkäs nyt on dpo 5. Ja tein testin. Kyllä! Mielenvikaisuutta löytyy siis täältäkin..varmaan joku tilapäinen mielenhäiriö täytyy olla kyseessä!
Testiin ei sinänsä tullut edes mitään toista viivaa (ei tietenkään! Haloo, dpo 5!) Mutta kyseessä pc:n liuska ja se kontrolliviiva tuli ihan hassusti tonne oikeaan reunaan. Oon tehnyt niitä kymmeniä (lue: satoja
) ja koskaan ei ole kontrolli tullu noin lähelle tota sinistä muoviosaa tossa testissä. MIetin vaan et jos kontrolli tulee tohon kohtaan niin mihin sen testiviivan tulisi sitten piirtyä? Tietääköhän kukaan? Onko se ns. vakio se kontrolliviivan ja testiviivan väli!? Laitanpa kuvasenkin tähän vielä:
Huh, mikä romaani tästä tuli, mutta ajattelin kerrankin vastata teille enkä vaan omanapailla.
:ashamed: