Selkee haamulainen näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Neiti Näpsän äiti;28569271:
Ai että näkeekö! Hieno haamuhan siellä pilkistää!! :heart: :heart: Oonko ymmärtänyt oikein et olette yrittäneet pikkuista jo pidemmän aikaa? Sitäkin enemmän toivon, että viivanen vahvistuu! :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Näpsän äiti;28569271:
Kyllä viivan paikka ainahin näkyy, punertavaa en omalla näytölläni ihan näe - vielä..Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28564107:Hahaa, sainkos minäkin nyt sen viivanpaikan jota oon niin kehunu etten oo koskaan PC testillä saanu. ja kuinka ollakaan niin eihän sitä saa kameran kyytiin kovinkaan helpolla. Testi on jo kuiva mutta samalta se märkänäkin näytti. Dpo:sta ei mitään hajua mutta maximissaan 7. en edes tiedä miks testin tein kun enhän edes ovuloi (lääkäreiden mukaan), kauheita limoja kyllä tuli viikko sitten. joku joka osaa noita muokkailla niin voi näppäränä kattoo näänkö näkyjä. kiitos jo etukäteen
Tuo kuva on eiliseltä iltapäivältä/illalta ja tänään piti sit käydä kaupassa hakemassa viivanpaikkoja
osasinpas itekin jotain tehdä, oonpas näpsä
mutta sitten, kuinka kauan kemiallinen voi näkyä? näkyykö enää mekkojen jälkeen? niistäkin nyt kuitenkin on reilu kaks viikkoo ellei kolme (ei jaksa kalenteria ettiä)
neiti näpsän äiti hieno viivanen se siellä pilkistää. :heart:
Minalo Minusta siellä jotain näkyisi.
Mun mies sais kyllä tulla jo töistä kotiin. On meinaan tylsää ja mä tääl vaan testailen, kun ei oo muutakaan tekemist. dUbi2G - Image - Aijaa.com
Tuommoinen mulla tänään...ihan kuin jotain olis...mutta vain aavistus.
mur-mur Kuinka vahvasti sulla r-testi reagoi silloin ovikseen? Sain meinaan vahvimman viivan ovistestiin tänään kuin aikaisemmin tässä kierrossa. Ja mietinkin,että siksikö r-testi haamuili?
Nuista davidin testeistä, tein sillon viikko sitte semmosen mikä oli herkkyydeltä 10 ja sen digin niin digi näyttä raskaana mutta davidiin ei tullu viivaan ollenkaan. . ja monella kaverilla käyny kans samoin, yks oli testannu davidilla pitkään ja oli antanu negaa kunnes oli testannu cb:llä ku oli oireita niin ihan selvä plussa."Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä!" Taitaa päteä tähän testailuunkin! Mutta minkäs se hätäpöksyinen itelleen mahtaa. Tein siis tälle iltaa vielä PC:n ja Davidin liuskan. Jotain tooooosi toooosi haaleeta punerrusta oon näkevinäni..Tissejä ja mahaa vihloo ja lämmöt oli 36.9! :O Mun lämpö on normaalisti maximissaan 36. Äh,miksei päivät vois kulua nopeemmin!!
Tässä kuva Pc:stä (kuva otettu n. 15 min kohdalla):
iQfb1E - Image - Aijaa.com
Ja tässä David:
oE4eGZ - Image - Aijaa.com