Tänään tehty aamupisusta ja päiväpisusta testit, ei näy mithän. : / Nyt illasta tuli huono olo ja mahaakin vihloo. Huomenna pitäis tädin tulla..saas nährä.
Mä nään hiukan punertavaa kun tietsikan näyttöä kääntää viistoon.Illalla oli hiukan menkkajuilintaa mahassa ja pyyhkiessä tuli pari punaista viirua paperiin. Yöllä kylkeä kääntäessä alavatsalla vasemmalla tuntui repäisykipua. Tänään tädin pitäisi tulla, mutta ei oo oloja siihen suuntaan muuta kun tosiaan tuo eilisiltainen juilinta.. Aamupisusta testi tässä 8Gzeu6 - Image - Aijaa.com
...ja kuivuneena eRxHnz - Image - Aijaa.com
Heti tuli haaleahko punainen viiva testialueelle, mutta nyt kuivuneena sitä ei näe enää niin hyvin. Näettekö te mitään?
Mä nään kans väriä hiukanbluebaby näkkyyhän tuossa.
mur-mur Luojan kiitos olin jo syönyt aamu palani. Kauhioi kuvei! :x
Mulla on menossa nyt kp29/28-31 jos ovis olis ollu sillon kun luulin niin nyt olis jo dpo12.. Eli tosiaan niinkuin sanoit tarvittis olla jo sitä punaväriäkin siellä eikä vaan viivanpaikan pirulaisia. Livenä ne ei oo ihan harmaita ja hiukan kun kääntää niin väriä näkyy...mutta ei esim. Niinkuin bluebabyllä. ( lue, olen kade)
tänään aamulla ei ollu testejä. Hurraa! Jos täti ei päivällä ala,illlalla haen apteekin oman ja jään sitten niitä jännäileen. Tässä nyt kuitenkin kuva eilisistä kuivuneista testeistä.....eihän mun nyt sovi päivää ilman kuvaa jättää. 2gC5HW - Image - Aijaa.com
Jääkö noihin oikeasti noin selvät viivanpaikat aina?
Selvä plussa. Onnea <3
Joko testasit uudestaan?Alkuperäinen kirjoittaja Pölö-;28590508:Ansku: Nyt olis 27/26-28 ja dpo 14.. Yleensä täti tulee dpo 13 paikkeil..
Kurkatkaas tuota - näkyykö teidän näytöillä 1, vaiko 2 viivasta?
..kovasti kontrasteja säädin kun olin livenä näkevinäni jotahin..
Testinä taisi olla herkkä 10mIU/ml(dippasin myös 25mIU/ml:n ja en muista kumpi tuo on?)
Kuvattu n. 20-25min. kohdilla dippauksesta.
..miulla vaan on niiiiin täti olo ja lämmöthin alhaalla jo..
Pöh, eihän tuossa ole mitään muuta kuin viivanpaikka(jos sitäkään)..nyt melko varmasti dpo8