Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

tinker kyllähän tuossa jo selvä viiva näkyy!!! Voiskohan olla, et sulla ovis ollukin vähän myöhemmin? Toivotaan, et viiva alkaa vahvistuu!
Itselläni tuli aina iltapäivisin vahvemmat plussat esikoista ootellessa, aamuisin sai aina tihrustaa niitä ;)
Haaveilija toivotaan et se roskishaamulainen muuttuisi ihan oikeeksi haamuksi !!
 
Haaveilija-88 :(

Minnah88 onko sulla siis ihan selvää vuotoa jo? Onko nuo testit vahvistunut päivä päivältä silti?

Tänään on ollut ekaa kertaa olojen puolesta sellainen, että voisi olla jopa raskaana.. Laskeskelin tuossa laskurilla LA:ta viimeisten kuukautisten mukaan ja raskausviikot olisi tänään 4+1, joten ehkä tässä voi vielä toivoa, että plussa vahvistuu? Ruskea vuoto on loppunut melkein tyystin, enään pyyhkiessä tulee ja sitäkin saa ihan silmillä tiristää kun on niin limansekaista.. Toivon todella, että tämä olisi totta ja pysyisi matkassa. Jotenkin en vaan usko millään..
 
Tinker_ ihan selkeet kuukautiset miun mielestä nää ollu. Kipuineen kaikkineen. Ehkä hieman niukat, mutta kun ekat tuon KU:n jälkeen, niin en tiedä kuuluuko niiden tällaiset ollakkin.. Miulla haamuillu testi dpo6:sta asti, välillä negaa ja välillä selvempää. Nyt kuitenki huvikseni testasin parin päivän tauon jälkeen, ja tollanen tuli..
Toivottavasti siulla olis tuo tuhru harmitonta, ja viivat vahvistuis.. Itte en tähän tärppiin usko ollenkaan, vaan jotain muuta ón "vialla".. Tuollanen pikku tuhruhan on ihan normaalia ihan alussa.. Varsinkaan jos ei kipuja ole sen kummemmin..
 
Kaikille haamuilijoille kovasti onnentoivotuksia! Toivotaan, että haamut vahvistuis!
ON: Täällä koko perheen mahataudin kaatamana meni eilinen päivä, nyt jo parempi olo. Eilen jäi onneks siis testaamatta mutta tänäaamuna taas oli pakko. Negahan se oli ihan puhtaasti edelleen ja nyt jo vähän tiputtelee pienesti. Eli taitaapa menkat alkaa kunnolla huomenna viimeistään. Jotenki niin masentaa, kun taas on pitkä kuukausi odotella tärppääkö. Kun osaiski vain ajatella, että tulee jos on tullakseen...
 
miss_piggy
..kisään vielä että 3kk sitten todettiin rv 10 ultrassa keskeytynyt keskenmeno joka oli tapahtunut 8+4..siitä asti uudelleen raskautuminen on ollut suorastaan pakkomielle!!
Täällä samoin, eli 22.2.13 todettiin nt-ultrassa 11+1 alkion menehtyneen noin rv 8, ja oishan se kiva raskautua uudelleen, mutta mitään pakkomiellettä en tuosta aio ottaa. Pitää antaa kropalle aikaa toipua, ja rennompi meininki voi tuoda paremman tuloksen :) Mulla tosin nyt vielä apuna clomit kun kierto on aina ollu mitä on ja yritystä nyt takana yli vuosi. Jos ei tärppää syksyyn mennessä niin jatkotutkimuksiin. Täällä on nyt siis dpo 0 joten jännäilyt alkakoot :D
 
Tinkerillekovasti vauvaliimaa, toivotaan plussan vahvistuvan. Täällä edelleen ruskeaa tuhrua mutta ei kunnollista vuotoa. Outoa:confused: Onko nyt siis kuitenkin toiveita plussata tässä kierrossa vaikka eilen viimeks kp 25 testi puhdas nega?
 
Anteeksi omanapainen viesti. Täällä testattu jälleen nega aamupissasta. En ymmärrä mikä nyt voi sekoittaa kropan näin. Tämmöisät ei oo tapahtunut ennen ja oon ihan ymmyrkäisenä :( Kp 33/28 jo menossa. Missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin?
:( Tiedän tunteen. Nim. 18.3 viimeeksi ollut menkat. Ei pysty käsittää mikä on mun niin säännöllisen kierron näin yhtäkkiä sekoittanut tyystin. Monen monta testiä takana, osassa ollut erittäin selkeät viivanpaikat, mutta tän aamunen taas oli vesiselvä nega.
Mietin ihan samaa, että koskahan pitäs lääkärii mennä :(
 
Mulla kesti ruskeaa tuhrua kaksi päivää, alkoi just sillon kun menkat olisi pitänyt alkaa. Nyt ei tule enään, paitsi pyyhittäessä liman seassa todella vähän välillä.

Mun tämän aamun testailut:

Pregcheck:

Apteekin oma:

ClearBluen digi:

Jokohan uskaltaisi sanoa, että on plussannut? Epätodellinen olo!! :)
Hei nämä viivat näin toisaallakin.. ONNEA! :heart:
 
Mitäs mieltä olette tästä??
Taitaa olla vaan värikertymää kun on nuin sivussa eikä tarkkarajainen.. En kyllä ikinä ole vastaavaa testeihin saanut!! :O Ihan on viivat olleet oikeilla paikoilla tai sitten niitä ei ole ollut ollenkaan.
 
Tinker_ Onnea! Kyllä tuota voi kutsua jo plussanneeksi. :)

Marilyn1 Näyttää värikertymältä...eikö se ole liian lähellä reunaakin?

omanapa eli juoksin sinne apteekkiin kun sain liikkeen kiinni. Tyhmänä ostin niitä clearblue plus testejä ja sain siihen omasta mielestä jo heti aluksi jotain. Noh, sitten tein vielä apteekin oman kun kerran se sillon viimeksi antoi jo viivaa. Tässä tulos. F9ra5j - Image - Aijaa.com en nyt tiedä näkyykö mitään...livenä näkyy paremmin, mutta siis haalistunut on toi apteekin oma melkein olemattomiin. Kai se on hyvä. Kuuluisko haalistua nopeammin? Mitä jos sinne on jäänyt jotain totkoa?
Muoks. Tässä kuva vielä kuivuneesta apteekin omasta. Hiukan tummakuva,mut... DqU5Cp - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Oi että, onnea isosti plussanneille! Hyvännäköisiä viivoja teidän testeissänne!

Kaikkien hätähousujen kruunaamaton kuningatar ilmoittautuu täällä. Pahinta piinailua, mitä maa päällään kantaa. Nyt kp19 ja tunteet ailahtelevat ihan taatusti on tärpännyt -fiiliksistä en varmaan ole raskaana -tunnelmiin. Ja koska olen hätähousu himotestaaja, :ashamed:, tätä asiaahan on toki tutkittu hartaasti myös raskaustestien voimin. Mitä sanotte näistä?

KP18:


KP19:


Molemmista testeistä haalistuivat (kuvitellut) haamuviivat/väriläiskät kunnolla kuivuttuaan. Taidan olla vain pimahtamassa?! Ääh, mä en kestä. 9-10pv kuukautisten alkuun (tai siis toivottavasti eivät ala, mokomat), mitä mä edes testailen vielä. SILTI sitä haluaisi jo nähdä näissä testeissä jotain, pientä toivon kipinää tärpistä ja vauvasta :heart:.
 
Kiitos vastauksestasi Tinker, viivanpaikaksi epäilin kanssa! Tein toissapäivänä saman testin ja siihen ei moista tullut, joten toiveet on ehkä hitusen heräilemässä :0

Huomenna pitänee kipaista taas matketin kautta ja rapistellä ;)
 
Heissuli, vihdoinkin aikaa vähän lukea näitä teidänkin viestejä eikä vain törkeästi omanapailla.

Puutatuuti, olen näkevinäni haalean haamulaisen?

snforever, onnea uuteen kiertoon ja yritykseen!

haaveilija, toivottavasti olisi plussanen!

tinker, ONNEA! Selvät plussat, ihanaa! :heart:

Minnah, olisitko sittenkin, kuitenkin, raskaana? Eihän vuoto kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään! Olen monta tarinaa lukenut aivan tavallisista kuukautisista, ja sitten ollaankin oltu raskaana! Joka tapauksessa varmaankin syytä varmistuttaa lääkärillä tilanne?

Hätähousu :hug: Tsemppiä! Niin tiedän tunteen, nimim. yk 15...

Heilanga, eikö tuossa Apteekin omassa ole haalea haamu? :O Miten tuota toista testiä kuuluisi tulkita?

Marilyn, mielestäni tuo on PLUSSA! Testiviiva voi olla eri kohdassa, vaihtelee sen mukaan, mihin kohtaan on reaktanttia on törkätty. Tee jollain toisella testillä ja ryntää sitten heti kertomaan tänne tulokset :D

ON: tuijottelen noita testituloksia uudelleen ja uudelleen. Voiko olla, ei voi olla, kuvittelen, olen vain höyrypää, ajattele jos sittenkin... Voi ääh.
 
snforever Just mietin että ihanaa kun täällä on kohtalontoveri. Hienoa, että täti tuli kylään. Osaa arvostaa niitä kuukautisiakin kun joutuu miettiin että miksei ne tule.. Onnea uuteen kiertoon! :)

(.) Mulla ei edelleenkään kuulu menkkoja :( Ajattelin tänään käydä töiden jälkeen ostaan viimeisen testin ja huomenna heti aamusta testailla. Jos punaista ei näy testissäkään soittelen lääkäriin. Viimeiset menkat siis alkaneet 15.4 ja nyt menossa jo kp 36/28 kun normaalisti menkat alkaa max. päivän myöhässä :(
 

Yhteistyössä