Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Karkki osta apteekin oma. Se on varmin näistä kaikista. Ikinä en itse siihen ole saanut turhia viivanpaikkoja taikka vääriä haamusia.. Prismasta yms isoista kaupoista saa myös PregCheck nimisiä liuskoja. Ne on kans aikas varmoja.. Ja halpoja 2kpl/2,07€ täällä meillä päin.
 
Itsekin suosittelen noita kauppojen PC-liuskoja (pregcheck), ovat halpoja ja minusta hyvinkin luotettavia! Itse sain hailakan, mutta selvästi erottuvan haamun jo 3+1 :) Dpoista ei niinkään tietoa kun oli niin pitkä kierto. Tsemppiä testailijoille!!

terv, entinen hätähousu....
 
Tää on ihan mun ketju :D :D Tungen siis tänne. Eilen ja tänäaamuna testattu nega, kp tosin vasta 23/24-26 (yk1), mutta muistelen kakkosesta testanneeni selvän plussan jo 3+4 viikolla. Noh, ootellaan huomiseen. enää 1 testi jälellä.. maltankohan huomisen katsoa ja sit pe vasta testata uudestaan jollei menkkoja kuulu?
Pitääköhän mun kokeilla kans noita PregCheck-liuskoja seuraavaks.
 
Huoh, huomenna pitäis vuoto alkaa mutta ei kuulu eikä näy. Yleensä tiputtelu alkaa jo paria päivää ennen, mutta nyt ei tapahdu mitään. Testailin huvikseni nyt päivällä, mutta eipä tuossa taida mitään näkyä? :/







Ei mitään menkkajomotuksia edes ole. Tissit on kipeenä ja välillä vihloo mahaa, mutta muuten täysin normaali olo :O Mikä on tosi outoa, koska yleensä ennen vuotoa mulla sattuu tosi paljon mahaan..
 
En ole testannut ovista, epäilen sen olleen 27-28.4. Mulla on ehkä kaksi, max. 3 kertaa elämäni aikana olleet menkat 1-2 päivää myöhässä joten siksi ihmetyttää. Mietin jo, että missä vaiheessa mennä lääkäriin. :D Ai miten niin malttamaton tyyppi? ;)
 
Täällä ollaan isosti back in business. Itselleni tänne antamani porttikielto on pitänyt niin tiukasti, että luen vasta kohtsillään teidän viestejänne. Onnea kaikille plussanneille ja halitsempit kaikille muille. Törkeästi hyppään suoraan omanapailuun. Täällä kp15 ja koska ovistestejä ei ole ollut tässä kierrossa käytössä, hyppäsin tyylikkäästi suoraan viime kierrosta ylijääneeseen raskaustestiin :D ja muruset, mitäs tästä sanotte??

Tokihan se värikasauma tuosta häipyi, kun testi kuivui, mutta tästä on hyvä jatkaa! Olen ihan varma, että olen raskaana :) (Ja hei kaikki, rt kp15/28-29 on varmasti hätähousujen maailmanennätys?? :D )
 
Täällä vuoto alkoihin tiistaina tänään(keskv.) enempi sitten - limaista ja paljon hyytymiä:O

Keskiviikona dpo15(Kp2) dippasin vielä päivällä 25mIU/ml liuskan..
Kuvattu 15min sisään dippauksesta.(näissä max.tulkitsemisaika 10min. mutta punersi jo silloinhin) ..ja kun aloin enempihin kuvia napsimaan - viivanen hävisi..
Katsoin testiä heti kun dippasin, että missäs kohden se testiviiva sijaitseekaan - näissähän näkyy se testiviivanpaikka oikein hyvin kun hieman testiä kallistelee määrätyssä valossa..ja tuo näkyvämpi, keskellä oleva punerrus sattuu juuri testiviivasen kohdille.

Vuotoakaan ei ollut siinä dippaus materiaalissa kun pepunhin pesaisin, sekinhän saattaisi vaikuttaa.

Mutta näinhän se kemiallisessa kuuluuhin olla että viivanen ei kestä kun oli vain mitä ilmeisemmin pikku hipaisu.

Pluusatuulosia muille!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään pitäisi olla kp1, yleensä ihan tulee kunnolla jo veristä vuotoa. Aamulla tuli vähän limansekaista ruskeaa, eli eiköhön se vuoto kohta ala :( Testasin vielä aamusta ja ei taida olla kun se viivanpaikka korkeintaan?





 
Mä taas oma napailen, mutta hajoo pää kun ei ymmärrä näitä testejä :D Testasin nyt päivällä vielä samalla testillä, parin tunnin pidätyksellä ja näkyi vielä selvemmin "jotain". Puhelimen kameralla vaikea tallentaa, mutta näettekö mitään?





 
Outoa tässä on se, että tänään pitäisi olla kp1. Kuitenkin vaan ruskeaa, limaista vuotoa... Mutta oon ihan varma, että menkat alkaa. Miksihän tuo testi kuitenkin näyttää jotain? Ovulaatiosta ei ole varmaa tietoa kyllä, ihan fiilis pohjalta arvelin sen olevan puolessa välissä kiertoa. Tilasin vielä noita pregceheckejä lisää jos viikonloppuna testaisi niillä..
 
No niin, nyt en laita enään yhtään kuvaa tänään :D Oli pakko käydä vielä roskiksessa kurkkimassa testiä, n.20min testin ottamisesta nämä kuvat. Vaikka eihän nuo roskisplussat mitään kyllä meinaan, mutta laitan nyt kuitenkin. Jos vaikka joskus joku on samassa tilanteessa ja näistä olisi jotain apua :)





Livenä nuo on vielä selkeämmät kun taas kuvissa haaleampia..
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki81
Mä en kyllä uskalla vielä noihin haaleisiin haamuihin luottaa, varsinkin kun tätä niukkaa vuotoa.. :/ Pitää seurata tilannetta.

Karkki81 ootko varma millon ovulaatio on ollut? Eihän kaikilla heti näy testeissä nuo tulokset, etenkin jos se ovulaatio on ollut myöhään :)
 
No kaikki merkit viittasivat siihen että O olisi ollut 27-28.4. Enkä usko että kovin myöhäseen se olisi voinut mennä ainakaan niin että olisi tärpännyt sillä pupuilua tässä kierrossa oli vain 25.4. Eikait ne siimahännät ihan tolkuttoman pitkään elä? ;)

No, hermoja raastavaa tämä kuitenkin on. Alkaisivat jo ettei tarvitse koko ajan kulkea siteet mukana ja miettiä missä on lähin vessa tarvittaessa sitten kun hanat aukeaa.
 
Viimeksi muokattu:


Dpo 8 taitaa olla :D

Näätteks te kokeneemmat testaajat tässä mitään lupaavaa? Testiviivankohdalla alaosa hiukan tummentunut?!

Aloin katsella tota tarkemmin vasta parin tunnin päästä testaamisest kun anoppi oli kylässä ;) Alkuvaikutelma on kyllä puhdas nega.
 

Yhteistyössä