Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kertokaas nyt kun laskujen mukaan nyt ois 4+6 digiin tuli 1-2, okei, tuon vielä hyväksyn. PC:n liuska oli hailakampi kun mitä tummin viiva on. En tiedä enää mistään enkä mitään.
Mikä päivä kantsis tehdä toi toinen digi että ois muuttunu ylös tai alas jos on muuttuakseen?

Kuvakin vielä. Selvasti pp11 ja 13 on tummimmat :(
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Yasmina:Kyllä voit hyvinkin olla raskaana, ja jos se on vasta tosi alussa, niin ihan normaalia, että ultrassa ei tuon kummempaa näy :)
Odottele pari päivää ja tee uus testi. Noita lääkkeitä ei missään nimessä kannata nyt vielä alkaa napsimaan. Ei edes teroluteja. Mun käsitys on muutenki että jos vaikka kesken terokuurin huomaisi olevansa raskaana, niin ne pitäis sitten lopettaa. Vaikka ei niistä varmaan mitään vaaraa oo.
 
Heissan. Täällä mennään tunteiden vuoristoradassa. Välillä olen ihan fine asian kanssa, mutta sitten hetken päästä olen täynnä raivoa tai sitten itken ihan hervottomasti. Täytyy myöntää, että ajatuskin seksistä ällöttää enkä haluaisi edes harrastaa seksiä enää ikinä. Kai tää olo menee pois?? Tässä on muuten tän aamun testi jonka kerkesin tekemään. Tässä se on siis kuivunut... Jotain siinä vaan on vieläkin.... BPjTi0 - Image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Tähtitomu ei kyl ole kokemusta testailusta, mutta lievästi olis haalistunut niinkuin itsekin epäilit tai ainakaan ei ole vahvistunut. Mutta kertooko se oikeasti jotain varmaksi?? onko tollaset tikkutestit niin luotettavia ku vaikuttaa esim. rakkoaika, juomisen määrä, suolan määrä ym. virtsan konsentraatioon vaikuttavat asiat. Aika vahvoja viivoja noin niinku pp 11. En kyllä vielä luovuttais. Eihän sul mitn vuotojakaan o ollu? Yritä saada se veritesti. Pitäis vaikka päivän taukoa tikuttelusta. Ettei pää hajoa. Itse asiassa mun mielestä on aivan käsittämätöntä ettei todella raskaiden ja kalliiden hoitojen päälle yhtä veritestiä tehdä! whaaaaat?
milloin sulla oli punktio ja siirto?
:hug:
 
Tähtitomu En halua pelotella (tiedän että teen niin kuitenkin :( ) Mutta mulla meni viime marraskuussa just niin et testien viivat jäi tietylle tasolle. Ei vahvistuneetkaan yhtäkkiä enää ollenkaan..hieman haalistuivatkin. Digiin sain 2-3, mutta se ei noussut 3+:aan missään vaiheessa. Vuoto alkoikin sitten, kun viikkoja oli 6+2. Toivon kyllä täydestä sydämestäni ettei sulla ole kysymys varhaisesta keskenmenosta! :hug: Kuvia mun testeistä löytyy vanhasta hätähousujen pinosta..pvm:t oli marraskuussa 2012.
 
Tähtitomu Mulla lieveni kaikki oireet siinä paikkeilla kun rv tuli 5 täyteen..Kävin ultrassakin rv 6+1 (juuri ennen vuodon alkamista siis) ja silloin ei näkynyt muuta kuin pienen pieni piste,joka ehkä oli raskauspussi. Tiesin jo ultraan mennessä 100-prosenttisen varmasti, mikä se tilanne on. Jotenkin tällaiset jutut vain aistii. Ja sittenn vuoto alkoikin ultrasta seuraavana päivänä.
 
Meneepäs aika samalla kaavalla. Maullakin oireet alkanu hävitä tai no oireet ja oireet, pelkkiä repäsyjä nyt olluki ja hampaita pestessä äklötys mutta nekin on enää aika vähäsiä. Tissit on kyllä kipeet ja tänään on erilaiset hajut saanu äklötyksen mutta ei siinäpä ne.
 
Tähtitomu Oikein paljon voimia sulle! :hug: Tiedän, kuinka kamala tunne se on..Ensin annetaan suuri ilo ja toivo :heart:..sitten tilalle tulee pelko siitä, että se riistetään pois. Toivotaan kuitenkin, että tällä kertaa se pelko olisi turha! Minustakin sinun kannattaisi nyt yrittää olla testaamatta muutaman päivän ja katsoa mitä tapahtuu..Vaikka sekin on tosi vaikeeta, tiedän. Minä testasin joka päivä monta kertaa..välillä toivo kasvoi, kun viiva näytti hitusen vahvistuneen..ja sitten taas lähes sammui, kun viiva ei parin kolmen pivän välein ollut vahvistunut yhtään. Se on sydäntä raastavaa. Koita jaksaa! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Kiitos MiNalo :hug:
juu ei tässä muuta voi. onneks näitä pettymyksiä on tottunu ottamaan vastaan. Nämä on vielä pieni vaikka onkin suuria pettymyksiä siihen verrattuna kun pienet lapset otetaan pois rv18+ .. ei muuta kun nokka lumessa eteenpäin
 
Noniiiin, tehdääs tännekin tällainen arvoitus (kopioitu tuolta toisesta keskustelusta):

3 päivää ennen oletettuja menkkoja alko ruskeaa tuhruttelua, sitten 2 päivää ennen oletettua menkkapäivää tuli aika mojovat menkat kipujen kera. Kun kunnon vuoto alkoi oli myös se seuraava yö tosi kivulias. Tämän jälkeen ei vuotoa juuri ollut, pelkkää tuhruttelua. Eli siis menkat alko tuhrutellen, sitten yhden päivän vuoti aika reilusti ja sitten taas pelkkää tuhruttelua.

Jotain outoa tunnetta oli tapahtuneesta ja menin sitten eilen tekeen PC:n testin. Ja se näytti haamua. Ja tänään aamulla halusin testata uudelleen, niin taas testiajan jälkeen, mutta kuitenkin max. 30 min testiajan jälkeen näin testissä taas haamun, ehkä vähän paremman kuin eilisessä. Ja olin jo ekana tuhrupäivänä saanut yhden hyvin hailukan roskishaamun. Outoa! Aina ennen kun PC:n testejä oon käyttäny, niin negatiivinen on todella ollut negatiivinen vaikka miten sitä testiä tutkisit (käännellen, väännellen ja odotellen pitkiäkin aikoja...)

Siis tuhru alkoi keskiviikkona ja perjantaina vuoti kunnolla. Lauantaina tuli vaan tuhrua ja sen jälkeen ei taas mitään.. ja nyt tänään tuli selkeempi haamu kuin eilen.

Seuraavaksi kuvat testeistä (ylempi testi oletettavasti DPO 10 ja alempi KP 5, eli menkkojen jälkeen). Ylempi linkki muokkaamaton, alempi muokattu. Mitäs mieltä olette?:

ZCq661 - Image - Aijaa.com

MGK6vb - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Tää on outoaaa... Sain kp 31/30 testiin haamun mutta sen jälkeen ei ole testeissä näkynyt yhtikäs mitään. Noh, eilen alkoi vuoto (kierto kesti 43 päivää). Ja ikinä, ei I-K-I-N-Ä ole ollut näin runsasta vuotoa! :eek: Yöllä heräsin viiden aikaan kauheaan pissahätään ja nousin vessaan ja samalla vaihdoin tamponin. Sitten heräsin yhdeksän aikoihin ja TAAS armoton vessahätä ja tamponi melkein tulvii :| Nyt on sitten päivällä parin tunnin välein saanut sen vaihtaa. Sitten kauheet alavatsakivut! Tiiättehän kun on rakko toooosi täynnä ja se sitten sattuu (ainaki mulla). Nii semmonen kipu! Kaupassa piti ihan pysähtyä kun niiiin juili tonne. :confused: Niinniin... Tuli vaan mieleen että oisko tuolla sittenki ollut elämää ja meni sitten kesken...tai jotain. :(

..ja anteeksi sekava teksti.
 
Heilanga miulla oli aamulla ihan silminnähtävä viiva apteekin omassa, joka kuivuttuaan jäi punaiseksi testiin. Harmi kun en sitä kuvannut, vaan poltin kaikki testit kun vuoto alkoi. Kerkesin jo hieman iloita, että viiva lähtikin vahvistumaan..
Tosi niukkaa ja melko kivutonta tämä vuoto on, mutta uskon silti, että tämä oli tässä, ja keskityn uuteen kiertoon.
 
karkki81 tuo testi antaa helposti viivanpaikkoja ja haamuja. Kokeile jollain toisella testillä.
Minnah88 jospa sulla oliskin vaan valemenkat? Testaa vaikka huomenna varoiks. Jos on ollut kemiallinen niin hcg häviää nopeasti kehosta. Siis luin tuolta toiselta palstalta....itsekin elättelin hetken toiveita, et jos tää oiskin jotain "pientä" vuotoa, mutta kyllä tää on normaalia runsaampaa ja kivuliampaa. Ruokakaan ei maistu. Oksettaa sen verran ja kaik hajut ottaa ihan hirveesti nenään...aikas outoa.
 
KU taas kummittelee. Silloin tosin ei ennen "kuukautisia" tullut viivoja tikkuun, mutta dpo21 (kp7) plussasin, joka olikin sitten KU. Nyt pelottaa kans kun näin hitaasti viivat vahvistunu, että jos taas onki KU. Siks toivon kovin, että aamulla viiva olis hävinny, ja ei tarvis sitä pelätä enää, ja ens kierrosta plussaisin ihan kunnon viivat, niin ei jäis epäselvyyksiä..
 
Noniiiin, tehdääs tännekin tällainen arvoitus (kopioitu tuolta toisesta keskustelusta):

3 päivää ennen oletettuja menkkoja alko ruskeaa tuhruttelua, sitten 2 päivää ennen oletettua menkkapäivää tuli aika mojovat menkat kipujen kera. Kun kunnon vuoto alkoi oli myös se seuraava yö tosi kivulias. Tämän jälkeen ei vuotoa juuri ollut, pelkkää tuhruttelua. Eli siis menkat alko tuhrutellen, sitten yhden päivän vuoti aika reilusti ja sitten taas pelkkää tuhruttelua.

Jotain outoa tunnetta oli tapahtuneesta ja menin sitten eilen tekeen PC:n testin. Ja se näytti haamua. Ja tänään aamulla halusin testata uudelleen, niin taas testiajan jälkeen, mutta kuitenkin max. 30 min testiajan jälkeen näin testissä taas haamun, ehkä vähän paremman kuin eilisessä. Ja olin jo ekana tuhrupäivänä saanut yhden hyvin hailukan roskishaamun. Outoa! Aina ennen kun PC:n testejä oon käyttäny, niin negatiivinen on todella ollut negatiivinen vaikka miten sitä testiä tutkisit (käännellen, väännellen ja odotellen pitkiäkin aikoja...)

Siis tuhru alkoi keskiviikkona ja perjantaina vuoti kunnolla. Lauantaina tuli vaan tuhrua ja sen jälkeen ei taas mitään.. ja nyt tänään tuli selkeempi haamu kuin eilen.

Seuraavaksi kuvat testeistä (ylempi testi oletettavasti DPO 10 ja alempi KP 5, eli menkkojen jälkeen). Ylempi linkki muokkaamaton, alempi muokattu. Mitäs mieltä olette?:

ZCq661 - Image - Aijaa.com

MGK6vb - Image - Aijaa.com
Mie en tiirailemallakaan näe noissa muuta kuin korkeintaan viivanpaikan en kyllä haamuista:|
 
Mä oon kyllä yks pöljä näiden testien kanssa :stick: Piti odottaa aamuun mutta en sitten malttanut. Onko tuossa joku varjo vai kuvittelenko vain että siinä näkyy jotain? Näettekö te mitään kuvissa??

Tänään kp 29/27-28.


1pTa8E - Image - Aijaa.com

QVF2fC - Image - Aijaa.com
Pakko kommentoida tosta testistä että on kyllä ihan susi :( Mie sain selvästi punertavan viiva sillä pitkittyneessä kierrossa, vaikka en ollut vielä raskaana. Haamun sain pc:llä kaksi viikkoa myöhemmin ja hedelmöittymisen ajankohta varmistuikin ultrassa. Joten tuota testiä en osta kyllä koskaan enään...
 
Tänään dpo 9 ja huomasin että oli jäänyt yksi ovistesti kaappiin joten päätin sen tehdä pois häiritsemästä. Tunti edellisestä wc käynnistä ja viiva oli tummumaan päin. Josko kuitenkin... jos sitä malttais odottaa rtestin kanssa :whistle:

Aamulla oli jotain tuntemuksia alaselässä ja alavatsalla, kihelmöintiä voisko sanoa.
 
Minix Kiitos kokemuksesta, pitääpä unohtaa jatkossa ko. testi.

(.) Ei tietoa kuukautisista, eikä jaksaisi enää testaillakaan. Luulisi että olisi plussa jo pärähtänyt testiin jos olisi tullakseen. Tänään kp 30/27-28.
 

Yhteistyössä