Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voi mur-mur :hug: kirjoitinkin tänne jo aikasemmin, mutta sitä ei jostain syystä näy nyt missään. Siis piti kysymäni, että onko sulla mur-mur useinkin ollut kemiallista? Itse tein kans eilen eli kp2 first response testin ja sain siihen ihan haalean pinkin viivan. Kauankohan se haamuilee? En kyllä enää tietty testaa, mutta miettisin vaan. Aikaisemmin en ole havainnut jos kemiallinen ollut, kun en oo ennen ihan näin innokkaasti testaillut. Olen kerran kärsinyt ihan samanlaiset menkat kuin nyt. Vuotoa ihan hirveästi ja kivut mielettömät. Tässä kierrossa en kyllä testaa ennen kuin menkat on myöhässä..yeah right. Ketä mä yritän huijata. Testaan kuitenkin. :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Vaan eipä se sitten tainnutkaan olla sitä itteään.. Hcg verestä nega.
Itkusta ei meinaa tulla loppua.. :'( Noh, josko noista primoluteista olis edes apua, mutta nehän voi estää ovuloinnin? Se tästä vielä puuttuis.. Määrättiin siis mulla ne pitkiin ja epäsäänöllisiin kiertoihin..
 
Heilanga - onhan miulla todistetusti kemiallisia ollut 3(HCG määrityksessä käyty) ja 1 pidemmälle mennyt rv8+2(keskeytynyt km/lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa)
Tästä pidemmälle menneestä raskaudesta 3 ultraa, joista toisessa näin jo pikkisen sykkeenhin..kolmannessa en enää.

Kemialliset päättyneet välillä rv5+4-6+6
Nuo 4 ensimmäistä raskautta olivat 1.8v sisään.

..ja sitten mielestäni 2 tärppiä vielä, joissa testit haamuilleet hyyyyvin pienesti, vuodostahan mie kemiallisen aina tunnistanhin.
 







Negatiiviseksi kääntämällä näkyy punertava haamulainen. Himmeä tosin vielä on.. Mutta ei se muokkauskaan aina kerro totuutta, jos kuvaan ei viivaa oo saatu vangittua..

Mutta jotaki siellä pilkistää. Toivottavasti vahvistuu ;)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tosiaan olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutta ainoastaan tätä ruskeaa niukkaa tiputtelua. Testasin nyt heti aamusta ja tuli selkeämpi viiva kyllä kun koskaan. Harmi vaan, että koneelle kun siirtää kuvat niin ei näy yhtä hyvin :/ Pitäs olla joku ohjelma jolla sais liikaa kirkautta pois niin sitten vastaisi sitä mitä livenäkin.. Nämä tulokset tuli ihan 3-5min sisällä testin teosta:









Jos kyseessä olisi keskenmeno tai kemiallinen niin antaisiko se päivä päivältä vahvempaa viivaa? Alkuviikostahan mä testasin täysin selvää negaa, koskaan en ole edes roskis haamuja saanut? :D

Kiitos avusta ja mielipiteistä kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Joo mietin kyllä verikoetta, sillä on niin erikoinen tilanne tämä. Mulla on siis kaksi lasta jo ennestään, eikä tämmöstä ole ollut.. Mietin jo jos tänään olisi soittanut sitä verikoetta, mutta en tiedä onko perjantai tuolla miten kiireinen. Että oisko sama odottaa maanantaihin? En ole ikinä tuollaisessa verikokeessa käynyt, saako neuvolasta lähetteen ja tuleeko tulos miten nopeaa?
 
Anteeksi omanapainen viesti. Täällä testattu jälleen nega aamupissasta. En ymmärrä mikä nyt voi sekoittaa kropan näin. Tämmöisät ei oo tapahtunut ennen ja oon ihan ymmyrkäisenä :( Kp 33/28 jo menossa. Missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin?
 
Kiitos minnah88 jotain selvästi siinä illan testissä näkyy, mutta..
Tän aamun testi ei näytä mitään.. eilinen oli joko susi tai mun aamupissa on laihaalirua.
Täällä ollut puhetta, että monella illan lirut näyttäis vahvempaa viivaa? Ja myös siitä, että rtesti näyttäisi kierron lopussa haaleaa plussaa, ennen menkkojen alkua? Jos haamuinen johtui siitä, niin koskas ne menkat alkaa? Masennuin totaalisesti. Kierroista ja dpo:sta ei tietoa kun kierrot ihan sotkussa. Mulla testit aina ennen näyttänyt max.viivanpaikkaa kun en ole ollut raskaana, siksi eilinen testi sai hetkeksi uskomaan.. yhyy.
 
Täällä ilmottautuis uus himotestaaja:)! (Alotin testaamisen jo varmaan dpo 4 :)Nyt ois menossa noin.dpo 13 eilen testattu mammaksi herkällä enkä saanut edes haamun haamua :( paitsi ovistestiin saan kaks lähes samanvahvuista viivaa?!raskausoireitakin löytyy mutta mieli varmaan tekee kepposet!:(
 
Haaveilija toivotaan, että plussa tulisi! Mulla on tänään menkat vasta päivän myöhässä ja saan vaan haaleita viivoja, tosin oviksesta ei ole varmuutta. Mutta kai tuo hormonin nousu on hyvin ihmisestä kiinni, toisilla näkyy aikaisin ja toisilla vasta myöhemmin!

Omaa napaa taas. Tänään tuli pregcheckit postissa ja testasin parin tunnin pidätyksellä:





Jännä, että päivisin näyttäisi olevan tummempia kun aamuisin :O Ja livenä tosiaan vielä selvempiä.. Mutta en jotenkin usko yhtään, että tämä on ja pysyy. Ruskeaa vuotoa on yhä, mutta tänään lähinnä vaan vessassa käydessä eikä tarvii sidettä tms.

*muoks testitulokset 3min sisällä tulleita, nyt tunti testin jälkeen näkyy todella selvä plussa. Mutta sitähän ei lasketa :D
 
Toivotaan!tinkersulla näkyy jo hienosti <3 toivotaan parasta ja paaaljon vauvaliimaa!!:) äsken tein itsekkin pc:n ja ihankun näkisin siinä jotain tooodella hailakkaa,viivanpaikka on ainakin ihan selvä?!miten malttaa taas odottaa huomiseen :O?
 

Yhteistyössä