Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mur-mur ON SIELLÄ ja se on selkeä haamu se on plussa mä pääni pantiksi pistän että on. Tuollaisia mulla ei ainakaan ole tullut koskaan noihin. Nyt vasta näin tuon pyynnön jos muokkaan sun kuvaa.. laitan tähän sen eilisen muokatun ja muokkaan vaikka tuota tämän iltasta vielä sulle:).


tässä sun eilinen
Aijaa.com - 11894551

tämänpäivänen

Aijaa.com - 11894557
Kiitos ihuna..mutta en itse näe noissa sellaista sel-ke-ää värillistä viivaa/palkkia..taitaa ihan olla vain värikertymät..olisi se ollut näin naistenpäivänä ihuna asia - se plussa..edes haamuinen.
 
Kiitos teille:heart:..en vain skeptisenä(ja hetken asiaa mietiskelleenä)enää usko plussaan..näin mie varmaan ittiäni suojelen siltä, mikä tuleman pitää..minä TYHMÄ..kun aloinkaan tähän:headwall:..nyt saan kärsiä..:ashamed:

Puuhkun teidän muiden testiöihin paaaljoooon++++++++:whistle::heart::heart::heart:
 
Löysin eräästä toisesta pinosta Ella-83:n plussakuvat..

Ylin ovistesti..mutta alin Sofi One Step..ja dpo13..eli ei kuitenkaan kovin herkästi anna vahvaa viivaa alkupäivinä..miisuliisa - siulla vielä päiviä aikaa saada punaviivanen:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hävettää tämä oma "hulluuteni"..tässä vielä viimonen tälle päivälle, olikohan se neljäs..:ashamed:
..olen vielä kuuhulluhin..:D

Punaväriä näkyy, mutta aivan väärän mallinen alue - ei viiva/palkki.

..läikkiä vaan..napattu kuvata vajaa 30min dippaamisesta.

Tumman sävyinen kuva kun ilman salamaa yritin vangita sitä "jotahin"

KOvasti napsin kuvia, yli 15min ajan..ja se punaväri vaan lisääntyi koko ajan testissä - testiajallahin näkyi hieman..jos olisi oikia haamuinen, pitäisi viivasen olla..viiva..eikä epämääräinen läntti, pöh!:headwall:
..testiä pidin kuitenhin koko ajan vaakatasossa, ettei vain väri sen tähden alkaisi jotenhin leviämään.

Miulla on One Stepin liuskoista kokemusta(25mIU/ml)tilailin Englannista..ja niissä ei värit mitenkään levahtaneet, näkyi viivanpaikka kuitenkin välillä..nämä Kotitestiltä tilailtu 10mIU/ml herkkyyttä.

Juuuh, taidan pienen lasin hakea punkkua ja käpertyä haukun viekkuun soffalle - pähkäilemään syyyyntyjä syviä..näe varmaan painajaisia epämääräisistä, punaisista länteistä R-testissä!!!!|O..nih..:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Välli
Aamulla olin taas kärppänä pystyssä ja testailemassa! Joku haalea viiva siinä on ja nyt meni hermo. heti klo 9 huristelin kylille ja ostin apteekin oman testin. Sen teen sitten illalla.

Aijaa.com - 11896583 eikös tossa alimmassa jotain näy?

tässä vielä kuva testistä aamulla kun oli märkä eikä kuivanut vielä ollenkaan noin alle 5min sisään kuvattu.
Aijaa.com - 11896590


ja vielä muokattuna :LOL:

Aijaa.com - 11896607
 
Viimeksi muokattu:
Täällä Pregcheck haamuili vielä aamulla, mutta vuotoa on jonkunverran. Eli kyllä se taisi kemiallinen olla. Minkälainen vuoto on sitten "valekuukautisissa"? Mutta toisaalta jos näin olisi niin kyllä testi olisi lähtenyt tummenemaan jo dpo 15 mitä tässä nyt mennään.
*mur-mur* kyllä siellä vaan kauniisti punertaa. :heart::rolleyes:
 
miisuliisa Minulla tuollainen apteekin oma raskaustesti tulos (eli aikalailla yhtä haalea) nyt juoksentelee jo 6.v:nä tuossa :D itsellä se oli 4.s lapsi ja soitin vielä kaverille että voiko tuollainen olla plussa :LOL: No kyllä tuo on plussa eli ONNEA:heart:
 
miisuliisa..taitaa kuule siulla pieni yrittää pesää rakentaa..iiiiihunaa!!!:rolleyes::heart:

..jään jännittyneenä odottelemaan dippaustasi.=)

..ja miisuliisalla taitaa ola samat dpo:t kuin miullahin - dpo11

ON..omassa dippauksessai selvä harmaa viiva kosteana..joka alkuun haaleni pois poikkeen n. 25 min sisään dippaamisesta..mutta kun kurkkasin testiä nyt, vajaa 1h dippaamisesta - viivanen näkyy nytkin paljaalla silmällä, ilman kameran optiikkaa..mutta kun kuvaa yritin saada, pikkasen viiva punertaa, ei muuta.

Jäljellä 2 testiä ja kamppailen itteni kera - dippaanko vielä tänään..vaiko sitten su ja ma..maanantaina onhin jo dpo13..ei tartteis lisää enää hakea..lähikaupassa vain niitä surkeita RFSU:n liuskatestejä..hullun hommaa tämä omalla kohden:O..kameran akkujahin saapi olla lataamassa koko ajan..

Meillä oli mieheni kera yli 2kk tauko lemmiskelyissä..ja ihme olisi jos nyt tästä yhdestä kerrasta olisi tärppi käynyt(ihmeitähän sattuu)..vaan, onhan miulla kahdesti aiemminhin niin käynyt..mutta..mutta kun..jne..jne..:|

Välli - pahoitteluni:hug:..jaksuja:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28171094:
Aijaa.com - 11897014 tässä on mun aamunen testi. Testinä Pregcheck 25mIU..
Näkyy kyllä luonnossa paremmin mutta kyllä kuvassakin vähän näkyy. Onko PC:ssä sitten viivanpaikka? Kunhan ei mikään kohdun ulkonen olis : / Antakaa anteeks mun epätoivo. Mutta ihmetyttää kovasti.. :O
Välli..mie näe viivanpaikan, omalla näytölläni en näe punaväriä...PC:n testiin osa dippaajista saa näkyviin viivanpaikanhin - osa taas ei.

Mikä kierronpäivä siulla nyt on - ovatko menkat myöhässä?
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* kp31/30 dpo 15. En tiedä kun pientä tuhrua tullut eilisestä asti.. : /
Sen takia viivanpaikkakin ihmetyttää kun en ole monienmonien PC:n tehneenä ikinä ennen saanut. Ja nyt näkyy paremmin kun eilen vielä PC:ssä. Voi pylly tätä näin suoraan sanottuna :headwall:
 
Tässä vielä se aamuinen dippaukseni..


..jotain hyyyvin haaleaa siellä näkyy..mutta onko sitä itteään?..siinäpä se: /

Tiedän, että iltapäiväpisusta saattaisi tulla tummempi "se "jokin"..ehkä..;)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28171162:
*mur-mur* kp31/30 dpo 15. En tiedä kun pientä tuhrua tullut eilisestä asti.. : /
Sen takia viivanpaikkakin ihmetyttää kun en ole monienmonien PC:n tehneenä ikinä ennen saanut. Ja nyt näkyy paremmin kun eilen vielä PC:ssä. Voi pylly tätä näin suoraan sanottuna :headwall:

Välli..mie uskoisin, että alkio hipaissut kohdun seinää, testit haamuilleet pienestä HCG-määrästä virtsassa..mutta ei vain pien kestänyt tällä kertaa kyydissä..ja vuoto alkaa hiljakseen kohta..suru juttu:':)hug:
 
Näkeeköhän tässä kukaan mitään? Dpo:ista ei hajua, kun alla pitkittynyt kkm vuoto.
Ainakin viivanpaikan näen..onko kuva otettu testiajan sisään?
Kuinka pitkä aika keskenmenostasi on..pahoitteluni siitä:hug:
..joskushan testit saattavat pitkäänkin "haamuilla"..kaikilla se hormooni ei laske nopsaan.
Muistan lukeneeni, että jollakin melkein 2kk näkyi testissä pientä viivan tynkää..

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä