Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tässä vielä 2h pisun pidätys ja kuva otettu reilu 1h dippaamisesta..

..ja toinen..

..ei taida miun viivanen tuosta vahvistua..

Olen illasta menossa kaupunkiin ja käväisen apteekissa..vaikka taitaa olla rahojen tuhlausta..sil-ti-kin, on se pakko varmistaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur odotan jännityksellä sun apteekin testin tulosta:) :heart:

nuo sofit on näköjään ihan humpuukia. Aion laittaa niistä valituksen menemään. Mainostetaan herkkänä ja sit ei edes näytä ku jotain ihme harmaita viiruja.
 
Kotiuduttu reissulta - käytiin poikasen kera esikon uutta kotopesää kattomassa, hamppareilla ja pehmikset päälle:)
..ja dippasin 2h pidätyksellä pelkän negan Apteekin omalla, tulkittu testiajalla, ei edes viivanpaikkaa..miun viivaset ei siis tienneet sitä samaa ihunaa, kuin miisuliisan..:(

Ihanainen juttu kumminhin, että siulla ne Sofi:n harmajat viivaset tiesi, kuin tiesikin +:heart::kiss:

..ihmettelen vain noita omia värikertymiä testiviivasen paikalla..oliko sitten yritystä kumminhin?
9 testiä dippasin ja noista viidessä näkyi punertavaa - neljässä ei mitään muuta, kuin kontrolviivaset.


Nyt kaffelle, vaikka masu pinkeellä huutaa herkutteluista:p..olen muuten ollut muutaman päivän niiiiin turvoksissa, en meinannut housuja millään saada kiinni kun ne jalkaani vedin:whistle:..:D
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista päivää!

miisuliisa - oletko tälle päivää dipannut uudemman kerran?
..vaikka se siun plussa oli kyllä niin selkeä - vahvenemista sille:heart:



ON..mie en aamusta dipannut..en tiedä, haluanko enää tänään..jos huomenna..
 
Mies kaupoilla ja poikanen kaverinsa kanssa pilkillä..ja mie dippaan vaan..:whistle:
..15min dippauksesta..




Mie itse näen noissa liuskoissa hailukkaa punaista, ei kovin tarkkarajaista(..ja tänne siirreltynä ei näy)..on haalistunut mennä päivien dippauksista kyllä..
Apteekin omassa jotain viivan tapaista, reunat ehkä hieman testiviivassa punertaa?..

Jos joku noheva olisi ihuna ja muokkaisi kuviani tänne näkyville..kiitos:heart:

Siinäpä ne..uskon olleen yritystä..eilen olin vielä niiiiin turvoksissakin ja huonoa oloista teki jos masu tyhjä(näin ollut muutamana päivänä)..ja nyt masu ihan löllö ja ei haittaa, vaikka syömisestä mennyt useampi tunteroinen..lämpödippi myös ales->36.5C..siitä pikkasen saattavat vielä nousta, mutta dpo12 miulla viimeistään laskenut lämmät jos vuoto alkamassa..ja vuotohan alkaa tiistaina-keskiviikkona.

Olipahan jännitystä hieman hiihtolomalla..voin sanoi - harmittaa ja kovasti, kieltää en voi:(..mutta pare varmaanhin näin..nyt vain niitä muita suunnitelmia jatketaan: tuleva leikkaus syksyllä(niin odotettu)ja työkuviot.:)

Mukavaista päivän jatkoa!:wave:


((muoks))..siinä liuskassa näkyy haaleaa punaista edelleen(kuvattuna)livenäkin viiva, mutta ei niin väriä....kuvaa en jaksa enää laitella kun siirrän Aijaasta, kuvan laatu huononee paljon - miksiköhän?..ei miun kamerakaan mikään hyvä, halppis vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur voin illalla muokkailla sun kuvia kun kerkiin.
nyt tulin vaan pikaseen kertoo omat kuulumiset:)

elikkäs tässä mun nyt kaikki testit yhdessä kuvassa.
ylin elen aamulla sofi one step dpo10 tai 11
seuraava apteekin oma eilen tehty kans 2½h pissin pidätyksestä

seuraava on tältä aamulta eli dpo 11 tai 12 ja sitä seuraava nyt päivällä 3h pissi ollu rakossa. tesit sofi one step 10 herkkyys.

Aijaa.com - 11904856
 
APUVA! Mä just päätin, että en testaa vielä, mutta kun oon hätä/himotestaaja niin meninpä kuitenkin testaamaan.:headwall: dpo 8 on meneillään. elikkäs testasin predictor early testillä. Olen testannut sillä ennenkin enkä oo kyllä moista nähnyt. Se kontrolliviiva oli ihan normi, mutta sitten kun se toinen viiva siihen pärähti niin se olikin vain ohut viiva! Siinä oli selvästi väriä eli harmaa se ei ollut. Se ilmesty siihen siinä 5-8min sisään. Lapussa luki että ei saa katsoa enää 15minuutin jälkeen. mur-mur mitäs mieltä sä olet?
 
Mur-mur voin illalla muokkailla sun kuvia kun kerkiin.
nyt tulin vaan pikaseen kertoo omat kuulumiset:)

elikkäs tässä mun nyt kaikki testit yhdessä kuvassa.
ylin elen aamulla sofi one step dpo10 tai 11
seuraava apteekin oma eilen tehty kans 2½h pissin pidätyksestä

seuraava on tältä aamulta eli dpo 11 tai 12 ja sitä seuraava nyt päivällä 3h pissi ollu rakossa. tesit sofi one step 10 herkkyys.

Aijaa.com - 11904856
Hyvin on tuo surkia Sofi One Step testikin alkanut vahvistumaan - ihanaa!:heart::kiss:

..ja kiitti jo jaksat muokata kuviani:heart:
 
APUVA! Mä just päätin, että en testaa vielä, mutta kun oon hätä/himotestaaja niin meninpä kuitenkin testaamaan.:headwall: dpo 8 on meneillään. elikkäs testasin predictor early testillä. Olen testannut sillä ennenkin enkä oo kyllä moista nähnyt. Se kontrolliviiva oli ihan normi, mutta sitten kun se toinen viiva siihen pärähti niin se olikin vain ohut viiva! Siinä oli selvästi väriä eli harmaa se ei ollut. Se ilmesty siihen siinä 5-8min sisään. Lapussa luki että ei saa katsoa enää 15minuutin jälkeen. mur-mur mitäs mieltä sä olet?
Koskaan en ole kyseistä testiä dipannut..vaikea siis sanoa juuta, tai jaata..mutta..
..toivon, että olisi plussan alku varsinkin jos testiajalla tullut:heart:
(tuosta Predictorista ei moni vaan ole tykännyt, koska näyttänyt mitä ilmeisemmin punaviivaa testiajalla ja siltikin ollut nega..)
..mutta jos siulla hyviä kokemuksia - ei antanut turha viivasia..tuo varmaanhin tietäis hywää:rolleyes:


 
Viimeksi muokattu:
Kiitos miisuliisa:)..eipä se tuon kummoisempi paljoa olekkaan, se "jokin"..

..ja miulle tulikin jo pikkasen tuhrua paperiin veskireissulla..niiiiiin tuttua hommaa..että on tarkkaa!:headwall:..aina välistä.
Tuhrupäiviä on yleensä max.3..eli ti tai ke kunnon vuoto sitten alkaapi.

Plussia kumminhin jään tännehin pinoon "tiirailemaan" - muiden.:heart:
 
APUVA! Mä just päätin, että en testaa vielä, mutta kun oon hätä/himotestaaja niin meninpä kuitenkin testaamaan.:headwall: dpo 8 on meneillään. elikkäs testasin predictor early testillä. Olen testannut sillä ennenkin enkä oo kyllä moista nähnyt. Se kontrolliviiva oli ihan normi, mutta sitten kun se toinen viiva siihen pärähti niin se olikin vain ohut viiva! Siinä oli selvästi väriä eli harmaa se ei ollut. Se ilmesty siihen siinä 5-8min sisään. Lapussa luki että ei saa katsoa enää 15minuutin jälkeen. mur-mur mitäs mieltä sä olet?
Pisti silmään että testasit predictor earlyllä. Mä luokittelen sen ihan susitestiksi (kuten moni muukin) Mä sain tämmösen joka oli nega:



DPO:sta ei hajua, tää oli noin 5kk sitten.... : / mä en nyt tosta kuvalaadusta tiedä mutta punainen toinenki viiva siellä "haamutteli". Muut testit oli täysin negoja.... Mutta toivotaan siis että sulla ois sitä oikeaa viivaa siellä :)
 
Oon kans nyt lukenut niistä paljon, moni on saanut haamuja jotka on ollutkin negoja. :/ mun testin viiva ei ollut mikään haamu, se oli ihan kunnon värillinen viiva. Mieskin kysyi että oonko tussilla sen siihen piirtänyt? ;) se oli vaan hyvin ohut....voipi olla että tääkin on vaan yks valeplussa muiden joukossa. Siksi en vielä suuresti hehkuta.
Kiitos teille kuitenkin kannustuksesta. :)
Teen uuden testin jollain muulla, kunhan apteekkiin kerkiän.
 
Tulin kertoon meidän tilannetta. Eli tuhruvuoto kesti kaksi päivää, oli todella niukkaa. Seassa jonkunverran hyytymiä.
Eilen tein sitten vielä PC:n testin ja viiva oli sitten hävinnyt kokonaan. Eli kemiallinen raskaus taisi olla täällä. Vaikuttaako tämä nyt seuraavaan kiertoon, eli voiko tulla seuraavasta kierrosta raskaaksi normaalisti? Onko jollain kokemuksia. :confused:
Mikäs *mur-mur* tilanne siellä on testien kanssa? =)
 
Evangelina - kiitos ihuna:heart:
..näin itsekin nyt uskon olleen..pienen pientä yritystä.

..kiitos siullehin Välli kysymästä=)

Ovis oli 26-27.2 yöllä ja niitä kovia masutuntemusia&mahtavaa turvotusta sitten n. dpo5-10..dpo12 masu ihan normi rellukka taas ja lämmöissä laskupiikki ales.

Olisko kiinnittyminen ollut sitten n. dpo5-7 kieppeillä..dpo 7 näkyi kyllä "jotahin"..ei kuitenkaan punaväriä..mutta sitten dpo9 näkyi sitähin..jotenhin näin..

Tällaista tällä kertaa..miulle terveydenhoitaja/kätilö sanoikin tässä joskus, että olen oikein hedelmällinen tämän ikäiseksi naiseksi..mutta samaan lauseeseen, jotta munasolut jo niin heikkolaatuisia/viallisia, että hedelmöittymisen jälkeen ei kiinnitys tahdo onnistua - näinhän se on.

Täällä jo veskireissulla paperissa vaal.punaista, siteessä vasta pikkanen tippa - nyt dpo13..huomiseksi odotan vuodon alkavan..en siis enää dippaile..1 testi jäi jemmaan..tiedä vaikka joskus taas hurahdan sen dippaamaan:p

Kiitos kovasti tsempeistänne, ne tuntuivat mukavalta:kiss:..tällainen vanha kananen kun herkesi kuumeileemaan..juuuuuh:whistle:..

Laitelkaahan kovasti tänne arvuuteltavaksi niitä viivasia, mie joudan ainahin nyt kotona ollessain niitä silmät sikkurallaan tsuumailemaan!
 
Viimeksi muokattu:
Heps kukkuu! Pitkästä aikaa itsekin täällä..Tätä ketjuu on kyllä mukava seurata! Onnittelut plussanneille! <3 Ja Vällille pahoittelut kemiallisesta..harmi ettei pikkinen jaksanu takertua kiinni. :( Seuraavasta kierrosta sitten! :)

mur-mur ihana se täällä aina jaksaa kaikkia kannustaa..Ja pahoittelut sinullekin ettei viivat jaksaneetkaan vahvistua tällä kertaa. <3

Sitä saa mitä tilaa..eli kuvaa ois nyt luvassa. Ja sitä todellakin saa tihrustella eikä oikein hyvällä mielikuvituksellakaan siinä mitään näy..mutta pistetään nyt tulemaan kummiskin, huvin ja urheilun vuoksi! ;) Tänään on kp 20/30-32. Mutta oviksen bongasin (tikutin) tässä kierrossa jo kp 11 eli ovis oli todennäköisimmin kp 12. Ja tällä laskutoimituksella päästään siihen et tänään olis dpo 8. :)

Aijaa.com - Näkyykö mitään??!

laitampa vielä kuvan nyt kun testi on kuivunu..

Aijaa.com - kuva kuivuneesta testistä dpo 8

muoks. VÄLLIlle tietysti tarkoitin pahoitteluni kemiallisesta...menee nimimerkit sekaisin mulla.
 
Viimeksi muokattu:
Vanhana hätähousuna oli pakko tulla kommentoimaan, että MiNalon testissä TISMALLEEN samanlainen haaleaksi haamu kuin minullakin oli varhaisimpia testipäivänä! :) Tsemppiä viivan vahvistumiselle!

-Pele rv 25+6
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
MiNalo - tuossa kuivahtaneessa testissä miun näytöllä(joka surkia)näkyy se harmaa palkki viivanen..ja tuossa kosteassahin punaväriä, ei kuitenkaan niin viivamainen..

:attn:Heiiiii, nyt kun kopsasin kuvan kansiooni..näkyikin ihan selvästi se viivanen - reunat oikein nätisti punertaa-Wauuuuu!=)

..mutta..nythän vasta dpo8..joten tiedät varmaan, että parin, kolmen päivän sisään voipi jo kunnon haamulainen kurkistaa..ihuna olis:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä