Hyvin on tuo surkia Sofi One Step testikin alkanut vahvistumaan - ihanaa!:heart::kiss:Mur-mur voin illalla muokkailla sun kuvia kun kerkiin.
nyt tulin vaan pikaseen kertoo omat kuulumiset
elikkäs tässä mun nyt kaikki testit yhdessä kuvassa.
ylin elen aamulla sofi one step dpo10 tai 11
seuraava apteekin oma eilen tehty kans 2½h pissin pidätyksestä
seuraava on tältä aamulta eli dpo 11 tai 12 ja sitä seuraava nyt päivällä 3h pissi ollu rakossa. tesit sofi one step 10 herkkyys.
Aijaa.com - 11904856
Koskaan en ole kyseistä testiä dipannut..vaikea siis sanoa juuta, tai jaata..mutta..APUVA! Mä just päätin, että en testaa vielä, mutta kun oon hätä/himotestaaja niin meninpä kuitenkin testaamaan.:headwall: dpo 8 on meneillään. elikkäs testasin predictor early testillä. Olen testannut sillä ennenkin enkä oo kyllä moista nähnyt. Se kontrolliviiva oli ihan normi, mutta sitten kun se toinen viiva siihen pärähti niin se olikin vain ohut viiva! Siinä oli selvästi väriä eli harmaa se ei ollut. Se ilmesty siihen siinä 5-8min sisään. Lapussa luki että ei saa katsoa enää 15minuutin jälkeen. mur-mur mitäs mieltä sä olet?
Pisti silmään että testasit predictor earlyllä. Mä luokittelen sen ihan susitestiksi (kuten moni muukin) Mä sain tämmösen joka oli nega:APUVA! Mä just päätin, että en testaa vielä, mutta kun oon hätä/himotestaaja niin meninpä kuitenkin testaamaan.:headwall: dpo 8 on meneillään. elikkäs testasin predictor early testillä. Olen testannut sillä ennenkin enkä oo kyllä moista nähnyt. Se kontrolliviiva oli ihan normi, mutta sitten kun se toinen viiva siihen pärähti niin se olikin vain ohut viiva! Siinä oli selvästi väriä eli harmaa se ei ollut. Se ilmesty siihen siinä 5-8min sisään. Lapussa luki että ei saa katsoa enää 15minuutin jälkeen. mur-mur mitäs mieltä sä olet?
..kovin aikainen hätähousu olenkin! Aina oon ollunna!Juu, minähän tihrustan kännykästä näitä kuvia. Ja kännyllä kuvaset on otettukin! mur-mur niimpä niin..kovin aikainen hätähousu olenkin! Aina oon ollunna!