Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28163419:
*mur-mur* Haamuilee, vahvistumisia sinne! :heart:

Mun on nyt sitten pakko laittaa taas kuvaa, testasin äsken haaleammasta iltapissasta PC 25mIU.
Luonnossa näkyy haamunen joka tuli 1 min testin teosta.. Eilisessä PC:ssä ei näkynyt pahemmin mitään eli vahvistunut on nyt vähän. Sanokaa mielipiteitä, vai ollaanko vaan miehen kanssa liian hulluja kuumeessamme! :whistle::stick: :(
Aijaa.com - 11889570
Voi kurjuus, on kyllä epäselvä kuva..: /..tuosta en kyllä erota kuin punaisen kontrolviivasen ja punertavan testin taustan..onko kuva otettu kuinka pian dippaamisesta?
..jotahin siellä saattaa eroittua kun katselen eri kulmista näyttöä - vahvistumisia sille.:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heitänpä minäkin tiirailtavaksi,
nyt olisi meneillään kp27 /28-32
Dposta ei hajua kun en tikuttanut, mutta järkky oviskivut oli 23,2 jolloin piti kaksin kerroinkin olla.
toista tässä on odoteltu ja yritetty jo tovin, saanut kakkonen jo luvan tulla kesästä 2009 muttei kuulu yksi km takana aikaisilla viikolla 2011 syksyllä, silloin tuli plussa kp32/28-32 ja seuraavana päivänä ei einään viivat tummunut vaan oli siinä se sitten :(

tässä olisi nyt näitä,

Aamuisen testin tuloksen näytin myös miehelle kun halusin kokeilla ukon aamu silmiä ja sanoi siinä jotain hailuraa näkevän.

ylempi aamuinen ja alempi eilen päivältä, kuva otettu kuivuneena mutta tuollaisia ne oli märkänäkin


ja samoin ylempi aamu alempi eilinen



eipä noissa taida mitään näin näkyä..


Oireita on järkyt menkkakivut jotka kokoajan päällä eikä ole ns aaltomaisia mitä normaalisti, väsyttää, pissattaa, pääkipua, ja turvotusta, aamuiset farkut missa oli silloin tilaa ei mennyt enään päivällä töistä lähtiessäni jalkaan vaan puristi vatsasta :(

tiirailkaa.. ja kertokaa tuomio :)
 
mur-mur keskimmäisessä testissä on kyllä väriä :) muokkasin sitä vielä koneella ja kyllä siinä selkeesti on!! Meillä on mur-mur samat dpo:t menossaa sun kanssa. Mun testit vaan on puhtaan valkosia:(
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihunat:kiss:

Keskimmäisessä minähin sitä haalea punertavaa näen..ei kuitenkaan mikään tark-ka-ra-jai-nen..mutta nythän vasta dpo9..aiemmin miulla plussat näkyneet dpo11..juu ja kerran harmahtava viivanen PC:n testissä dpo10 joka vahvistui plussaksi sitten dpo11..

On tämä niiiiin koukuttavaa puuhaa..en muistanutkaan..voih ja oih:O..:)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Neiti Näpsän äiti - ainahin tuossa tummemmassa kuvasessa näen viivanpaikan ylemmässä testissä - viivalle vahvistumisia!!!:wave::heart:

miisuliisa - kiitos siullehin "tiirailusta"..:attn:voisitko ihuna tänne pinoon miulle sen kuvasen muokata?..en osaa itte:(

Siun testiin puuhkun punaväriä myöskin..puuuuuuuh++++++:heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Älähän Välli ihuna vielä vaivu epätoivoon:hug::heart:
..siun laittamasi kuvaset ovat vain aika sameita ja vaikea sieltä eroittaa toista viivasta - senhän sie siellä varmasti mieheis kera näethin livenä hyvin.:)

Sillä mie kysinhin, että oletko kuvannut heti dippauksen jälkeen, tausta on niin punainen, että miun näytöllä(joka surkia)en vain saa sitä mahdollista testiviivaa esiin..:(


Mie(hurja, mikä hurja)kolmannen testin tälle päivää dippasin - ja siihen tuli NYT selvemmin heti testiajalla viivanen näkyviin..enempi sellainen harmaampi - mutta selvä viiva..en vain pääse sitä testiajalla kuvaamaan kun mies&poikanen tuossa pyörivät vieressä:O
..poikanenhin vielä valvoo kun on hiihtoloma, kattelee Duudsoneita.:D

Kävin googlettelemassa..ja tuolla Sofi-testillä haalea haamuinenhin saattaa näkyä vasta dpo12..muutaman dpo 11 löysin..ja nekin juuri alkuun sellaisia harmahtavia viivasia, sitten saaneet punaväriä dpo12-14

Nyt kysyisinhin: Olisiko jollahin laittaa omasta Sofi One Step dippauksestaan kuvaa/mikä dpo?

..mutta..kyllä pikkasen toiveet alkaa nousta..ei pitäis, ennen kuin testiajalla selvästi punaviiva näkyy..m u t t a..mie olenhin hätähousu - niin kuin tekin.:saint:


..kiitos:heart:

Miulla on täällä herkut: ihania lämppäreitä ja punkkua hieman kyytipojaksi, nam:p
..punkkuhan on hyvä jos kiinnittyminen tapahtunut, kohdun verenkiertoa vilkastuttaapi.:)


((muoks))..kurkkasin testiä ja se harmaa kadonnut näkyvistä, pöh:(..tälle päivää dippaukset riittää..saattaahan se olla vain tosiaan viivanpaikka, joka kosteana hetken näkyy selvästi - niin kuin varmaan onkin.
..eikä miulla ole y h t ä ä n raskautunut oloinenkaan..siitä kuitenhin jo kokemusta 7 kerran verran ja joka kerralla tisut olleet auts, auts kipiät!:x.


Tässä nyt vielä kuvanen siitä "ei mistään"..aikaa dippauksesta kulunut jo 2h..


No, näkyy siinä viivanpaikka.
..lämmöt kävi jo 37.4C..nyt koko päivän vaan 37C vaikka olen punkkuahin juonut ja posket hohkaa..tämä nyt tarkoittaa 99.9% tädin saapumista 12.3..
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur tässä mun sofilla testatut tänään dpo 9 tai 10 negaa näyttää.Aamulla jo luulin että haamu sieltä tulee näkyviin vaan eipäs tullu. negoja nuo on. Kun siihen päälle valottaa lampulla näkyy selkee valkoonen viiva jos paljaalla silmällä kattoo näkyy et jotain olis.

ylempi vielä märkä juuri testattu tikku ja alempi kuivanut ja aamulla testattu.

Aijaa.com - 11891988

tässä vielä kuva miltä näyttää kun lampulla valottaa tuota kuivunutta testiä.

Aijaa.com - 11892002


tässä vielä yksi kuva kun testi alkoi kuivumaan(lopulta tuo harmaa viiva häipyi)

Aijaa.com - 11892059



KÄÄÄÄK kävin kyylimässä uudelleen tuon tikun ja se näyttää eriltä kun tuo aamuinen! Testikohta ei ole valkonen kuten aamusessa vaan tollanen harmahtava! Voiskohan tuo merkitä sittenkin raskautta??

Aijaa.com - 11892132
 
Viimeksi muokattu:
KÄÄÄÄK tosiaan miisuliisa - tuossa viimeisen kuvan, ylimmässä dippauksessa on harmaata jo enempi ja se vaalea osa enää hyyyvin kapea viiva..voi kuuleppa tietää todellahinin sitä:heart:

Siun on PAKKO tänään vielä dipata uudemman kerran..eiköstä vaan?:D
..koeta pidätellä pisua ainahin 4h äläkä juo paljoa nesteitä sinä aikana
 
Viimeksi muokattu:
ON..ei tainnu miulla mitään olla tekeillä masussa:(..tämmöinen vain päiväpisusta..



Näkykö jonkun muunhin näytöllä toinenhin hyyyyvin kapea, aavistuksen punertava viiva jos tuota ylempää kuvaa EI suurenna??
..todellisuudessa siinä ei kumminkaan mitään ole..masua jomottele niiiin tätimäisesti..ja vi***taa!:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Mun näytöllä siinä alemmassa kuvassa näkyis viivanpaikka. En tosin tiiä kuinka häperöityneeksi oon tullu. :LOL:

Miisuliisa Munkin mielestä näyttää aika hyvältä! Jännitän sun puolesta! Vahvistumisia! :)

ON: Täällä elellään hyvin sekavissa tunnelmissa. En siis ikinä oo dippaillu ovista, vaan oon menny sen laskennan mukaan, mikä ei tietenkään välttämättä oo oikeassa. Tunsin kyllä nippailut ja selkeästi oikealta puolelta olis joku lähteny liikkeelle.

Dippailin siis viimeksi kaikki mun Sofi One Stepit kun tännekin kirjoitin. Päivää aiemmin olin tehnyt tilauksen ovistikuista, koska mulla kilpparin vajaatoiminta ja päätin katsoa, että ovuloinko edes oikeasti. No, tänään tulivat postista ja hulluhan tietysti halusin heti kokeilla ja sieltä tuli haalea positiivinen! Miten kauan teillä näyttää haaleaa oviksen jälkeen?

Tässä ovistikun kuva, joka ei ole kovin selkeä. Livenä ihan selvästi punainen raita tuli. Aijaa.com - ?

Lisäksi PC:hen haalea viivanpaikka. APUA!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mur-mur mä näen sun tikussa kyllä jotain! toivon että olis vahvistumista. Mua jomottelee myös mahaa menkkamaisesti.
Takulla vielä tänään testaan! 5 kpl testejä vielä kaapissa joten en pysty pitää näppejäni niistä erossa:) infoan illalla mitä näyttää. (valmistaudun pettymykseen jotta ei seuraavas tikus taas ole mitään!)

AdaIllusia: mulla näyttää koko kierron aina haaleeta plussaa ovistestit.
 
Viimeksi muokattu:
Miisuliisa Sullahan näyttää melkein kaikki testit jo nyt jotain. Varmasti vahvistuu! Pidän peukkuja ja odotan kuvia. =) Ja kiitos vastauksesta, luinkin täältä sitten jo tuosta samaisesta asiasta. Voih. Ja mä niin jo innostuin. :ashamed:
 
miisuliisa - kyllähän siinä alemmassa kuvassa ainahin selkeä viivanpaikka valaistuna näkyy..mutta jos siulla dpo9-10 niin harvemmin Sofin herkällä mitään silloin näkyykään.
..en miekään vielä odottais mitään..mutta kun oireettomuudesta tiedän nega kierron olleen..mahaa jyyyyystää jo kunnolla ja vi**tus kasvaa..:kieh:

Mie asiaa googlettelen ja tuolla pinossa: Plussa vai ei? - Odotus - Vauva.infon foorumi noilla Sofi:n testeillä näkynyt haamuinenhin vasta dpo11-12 lähtien - jopa myöhemminhin.
..siis siulla kerkeis vielä testi saada hyvin punaväriä..
..:heart:+++++++:heart:puuhkun täältä:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kai mun on nyt se jo itsellenikin myönnettävä että tänään taitaa olla minun kp1.
Vähän on tullut verta, rusehtavan ja punaisen sekoitusta. Menkkakivut on täällä joten kai se sitten näin on. Todella niukkana tosin. Aamulla PC:Stä haamu, ei viivanpaikka vaan haamu. Miks mua kiusattiin/kiusataan sitten noilla haamuilla. Ennen en ole koskaan vielä saanut haamua..
Voisin vajota maan alle, oon niin epäonnistunut taas kaikessa. Oloa ei yhtään helpota että porukoiden 1,5vuotias koira piti saattaa eilen koirien taivaaseen, jalassa oli irtopala joka leikattiin ja nyt sitten nivelrikko joka vaan paheni. Viimeseen asti se nuoli äidin kättä, ikäänkun olis tiennyt mitä tapahtuu. Äiti autto sen maailmaan ja taivaaseen, oli siis oma kasvatti..:':)':)'(Oon niin maassa...:':)':)|
Anteeks.. Piti avautua. : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28168312:
Kai mun on nyt se jo itsellenikin myönnettävä että tänään taitaa olla minun kp1.
Vähän on tullut verta, rusehtavan ja punaisen sekoitusta. Menkkakivut on täällä joten kai se sitten näin on. Todella niukkana tosin. Aamulla PC:Stä haamu, ei viivanpaikka vaan haamu. Miks mua kiusattiin/kiusataan sitten noilla haamuilla. Ennen en ole koskaan vielä saanut haamua..
Voisin vajota maan alle, oon niin epäonnistunut taas kaikessa. Oloa ei yhtään helpota että porukoiden 1,5vuotias koira piti saattaa eilen koirien taivaaseen, jalassa oli irtopala joka leikattiin ja nyt sitten nivelrikko joka vaan paheni. Viimeseen asti se nuoli äidin kättä, ikäänkun olis tiennyt mitä tapahtuu. Äiti autto sen maailmaan ja taivaaseen, oli siis oma kasvatti..:':)':)'(Oon niin maassa...:':)':)|
Anteeks.. Piti avautua. : /
Voi sinua ihuna, lämpöinen:hug:rutistus täältä miulta, siulle:heart:..

Ei se pieni vuoto ole vielä Kp1..kunnon vuoto vasta..jospa tuo olisikikin sellaista harmitonta alkuraskauden vuotoa?..monenako päivänä olet noita haamuja dipannut?
..jos monena päivänä ja saman vahvuisena, voi hyvinkin olla kyse kemiallisesta raskaudesta: alkio vain hetken hipaissut kohdun seinää, jonka johdosta virtsaan erittynyt hieman HCG-hormonia..raskaus ei kuitenkaan ole sitten jatkunut..

Lemmikin ennenaikainen menetys on hyvin suruinen asia, itselläni 2 koiraa kuollut hyvin nuorena - 9kk ja 1.8v..:'(
..täällä kotosalla miulla rakkaat karvakorvat: 7kk pennun hötkäle ja kohta 1.9v:heart:tyttösiä molemmat..meillä onhin akkavalta - tietenhin;)

 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* ihana oot kun jaksat aina kannustaa. :heart:
Kyllä tää taitaa kp1 olla.. Haamu oli aika samanlainen kokoajan, tiistaina tais vahventua vähän mutta muuten pysy samassa. :'(
Voi että tää elämä on joskus raskasta. Mutta onneks se vahvistaa vaan ihmistä. : /:ashamed:
Toivon kaikille sydämeni kyllyydestä vahvistumisia haamuille ja onnea! :heart: Kyllä meidänkin vuoro on vielä, tiedän sen kyllä! Tää vaatii vaan pientä nieleskelyä ja vähän suremista =) Tämä koiruuden menetys tietysti vaatii vähän kauemmin aikaa, hyviä muistoja paljon. :heart:
 
*mur-mur*: Oon käynyt tätä ja muutamia muita pinoja vilkuilemassa satunnaisesti ja täytyy sanoa, missään ei ole yhtä kannustavaa palstailijaa kuin sinä! Mistä ammennat kaiken lämmön, myötätunnon ja myönteisyyden? Toivottavasti elämä antaa sinulle kaunista ja hyvää! Ja Kaksplus voisi palkita sinut parhaimpana kaksplussalaisena! :)
 
*mur-mur*: Oon käynyt tätä ja muutamia muita pinoja vilkuilemassa satunnaisesti ja täytyy sanoa, missään ei ole yhtä kannustavaa palstailijaa kuin sinä! Mistä ammennat kaiken lämmön, myötätunnon ja myönteisyyden? Toivottavasti elämä antaa sinulle kaunista ja hyvää! Ja Kaksplus voisi palkita sinut parhaimpana kaksplussalaisena! :)
samaa mieltä! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
*mur-mur*: Oon käynyt tätä ja muutamia muita pinoja vilkuilemassa satunnaisesti ja täytyy sanoa, missään ei ole yhtä kannustavaa palstailijaa kuin sinä! Mistä ammennat kaiken lämmön, myötätunnon ja myönteisyyden? Toivottavasti elämä antaa sinulle kaunista ja hyvää! Ja Kaksplus voisi palkita sinut parhaimpana kaksplussalaisena! :)
Voi ihuna..olen aivan tavan tallaaja..ihan hämmennyn kirjoituksestasi..kiitos:kiss:
..koetan olla positiivnen(vaikiaa)ja empatiaa tunne nii-iin paljon muita kuumeilijoitahin kohtaan..osa sitä ensimmäistä pientään yrittänyt niin kauan, kauan..

 
Tiedättekö hätähoususet..miulta meni tässä saunaan lähdön kynnyksella aivan pasmat sekaisin..voisiko olla?(suurenna kuva)..

..testikin noin murjotun näköinen kun sitä salaa kuljettelein paikasta toiseen(miehen&poikasen silmiltä)jotta kuvattua saisin sen..sen..punaista näkyy ja selkeä palkki..voihan:)
Dippauksesta vain yli 1h..siis roskiskamaa oikiasti..


Onko viivanen nyt oikiass apaikkaa..tuo liuskan "kuori" on hieman irronnut ja häiritsevästi törröttää pystyssä tuossa..sen kun ales paikoilleen laittaa....sanokaa te - onko?!=)
(mie näen sen viivan nyt testistä ihan livenähin..en vain väriä..ennemminhin sellainen - selkeä, harmaa, tasarajainen palkki.)

Omassa kansiossani, tuo punaväri oikein HYPPÄÄ silmille..juuuuuh:rolleyes:..miksihän kuva aina huononee kun sen siirtää, vaikka tänne..
..oletteko huomanneet moisen?

..vaan, nyt sinne saunaan-Heips!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iseeyou
:heart: Ihana haamu siellä mur-mur, ihan selkeästi näkyy haaaalean punainen viiva!!!!!! Ja tuo testi ei kyllä minulle antanu mitään roskishaamuja!!! Voi minä niin toivon sulle viivan vahvistumista!!:heart:
Solene ja masukki 20+4
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*

Yhteistyössä