Ja Välli, kyllä mä alan jotain hailukkaa sielläkin nähdä. =) Toivotaan että vahvistuu!
Miusta haamuinen näkyy.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28158090:Hei vaan!
Ajattelin epätoivoisena tulla näyttämään tämän aamuisen testin. Vaikea on kuvaan saada, mutta luonnossa on hailu viiva.. Mutta pitäisi kai jo näillä dpoilla vahvistua. Nyt siis dpo 11-12.. Kp 28/30-33 : / Testinä Sofi one step 10..
Aijaa.com - 11883878
Tarkkaanhan ei koskaan voi sitä munasolun kiinnittymistä tietää..se tapahtuu välillä 3-8vrk..jos siulla kiinnittyminen tapahtunut nopsaan, siitä kiinnittymisestä 2vrk sisään, herkkä testi(10mIU/ml)hyvinkin voi bongata haamujen haamun.:heart:Hei kaikille!
Nyt viimeinkin tämäkin nainen uskaltautui rekisteröityä kaksplussaan. Ehkä tämä kuumeilu on nyt sitten virallista.
Oon kattelu teijän haamuviivoja ja ollut niin onnellinen teidän kaikkien puolesta. Nyt ehkä onnistaa minuakin, kunnollista kuvaa en vain saanut otettua.
Dpo7 meneillään ja viivanpaikka tai hailukan hailukka haamu tulee testiin. Tiedän että ihan liian aikaista ja siksi hätähousuihin tulinkin. Mies ei vauvaa haluaisi vielä, mutta minusta aika voisi olla hyvä. Valmistun keväällä ja sitten vaan töiden hakuun (tänään itseasiassa pistin jo useammankin hakemuksen menemään). Miehellä jo todella hyvä työ, hän vain ei halua yksinään elättää minua ja vauvaa (nyt elättää jo minua. Hups!).
Sofi One Step oli käytössä. Kahden päivän aikana olen käyttänyt seitsemän (?!?!?!) testiä. Kyllä se vaan taitaa selkeämmin vaan näkyä se kuviteltu tai olemassa oleva viiva. Ehkäisyrenkaan käyttö loppui syyskuussa päänsärkykierteen vuoksi ja kumi ollut käytössä siitä saakka. Mutta niin siinä vaan kävi että oviksen aikoihin olin tarpeeksi viettelevä tilanteessa jossa kumia ei ollut saatavilla, että mies lankesi. Varmaan olisi lopahtanut siihen jos oviksesta olisi tiennyt. Peruslogiikalla olisi kyllä itsekin tajunnut että taitaa olla juuri se aika meneillään, mutta eipä tuo minua haittaa. :kiss:
Voi toivontoivontoivon niin tuota "vahinkoa" (6-vuotiaasta asti vauvakuumeillut!) meille. :heart:
Plussa tuulia teille kaikille! Toivottavasti tännekin!
Viivanpaikan näen selkeästi..vielä en väriä - toivotaan sitä pian:heart:No pakko nyt oli laittaa, vaikka ihan nolottaa. Testi tehty dpo5 ja kukaan ei siinä kyllä varmaan mitään näe. :ashamed: Aijaa.com - Viivanpaikka?
Voi noita miehiä..helppo "ällyyttää"..välistäVälli Sofi One Stepit mullakin ja ne kahdessa päivässä jo kaikki dippailin. Viime kierrossa lopussa niin ihmeellisiä oireita, että tilasin kymmenen kympillä. Mies ei tykännyt hyvää ja nyt varmaan vielä pahempi kun sanoin tänään että tilasin parempia testejä, väitin että joku oli ollut 2kk raskaana kun Sofilla oli testannut. Ja mies uskoo kaiken. Voi ei. Mutta ihana kuulla, että joku muukin saattaisi nähdä siinä hailukoiden hailukan! Toivotaan että meidän testit on oikeessa. :heart:
Kyllä voi kuivuessaan vahvistua..vaikka ei oikiasti plussaksi luettaiskaan.AdaIllusia kyllä mäkin siinä jotain näen. On vaan aika aikasta testata. oon kyllä itsekkin himotestaajana aloittanut testailun ajoissa. Tuliko tuo testiajalla?
Itse testasin tänään davidilla. Lääkäri sai minut innostumaan jos olisinkin jo raskaana, sanoi että limakalvoni paksuus viittaisi siihen. Jos tämä pitäisi paikkaansa, niin olis dpo 11. Se mikä,nyt mietityttää on, että testiajalla näin jo häivähdyksen viivasta ja kun testi kuivui näin sen vieläkin. Se vaan että se vahvistui kun testiajasta oli kulunut jo puolisen tuntia... TIEDÄN, ÄLÄ LUOTA TESTIAJAN JÄLKEEN ENÄÄ TULOKSEEN! Eli ei tarvitse saarnata siitä. se vaan kun se oli haalea jo testiajalla. Mitäs mieltä ootte? Voiko se tummua vasta myöhemmin?
Toki voi dippailla ennen, kuin menkatkaan myöhässä..testit ovat nykyään niin herkkiä, että näyttävät tärpin parhaillaan jopa 7vrk ennen kierron loppua.Hei jollakulla teistä on varmaan kokemusta niistä Pregchekin liuskatesteistä? Mä ostin tänään paketin niitä kun halusin päästä halvalla Kyselisinkin, että onko niillä mitään toivoa testailla ennen kierron loppua vai onko parasta vaan odottaa sinne asti että menkat on myöhässä? Mulla tänään kp 25 ja eilen aamulla testattu se tännekin linkitetty haamu ja tänään pikkuisen vahvempi haamu taas aamupissasta. Olen vain niin hitsin malttamaton
Heilanga Mulla ainakin eilinen ja tän aamuset testit tummeni testiajan jälkeen kun testi oli kuivunut. Testiajalla piirtyi haalea haamu jotai ei tarvinnut käännellä sitä nähdäkseen ja kuivuttuaan tosiaan vieläkin selkeämpi Edelleen niitä käynyt kurkkimassa huvin vuoksi vaikka testauksesta kohta 12h xD