Heipä hei. Kirjoittelen tänne nyt ihan enskertaa ku alkoo aivan aharistamaan oma omituisuuteni
paljon näitä ketjuja tullu luettua ja pähkäiltyä... Enpä tiiä edes kuuluusko tää viesti tänne ryhmään
Ollaan nyt Heinä-Elokuusta asti yritetty ensimmäistä vauvelia, toistaiseksi lähes tuloksetta. Lokakuussa (huom. vain mun omaa ajattelua) tais olla jonkun sortin itu itämässä mutta tuli sit pois, kun menkat oli parisen viikkoa myöhässä. sen jälkeen sit oli menkat vähä epäsäännölliset , että alkoi hirveen heikkoina muutamia päiviä myöhässä ja voimakkaina.
Nyt sit ku alkoi vähä tasaantumaan oikeeseen rytmiin niin johan ne sitten olikin kolme päivää myöhässä ja sitten alkoi sellasta hyvin hyvin heikkoa samean-tummaa vuotoa tihkuttaa(nyt tihkuttanu kolmisen päivää), ja ei tunnu voimistuvan ollenkaan, eikä ollenkaan oo sellasta kirkasta ja runsasta vuotoa niinku yleensä. Voisko noi millää olla jotai kiinnittymis vuotoja? nii ja tavanomaanen kiertohan mulla on 28 päivää ja nyt olis sitte 33.(enkä tiiä sitte miten noi merkitään sillee hienosti niin ku te teette
)
Tuossa kun odottelin menkkojen alkamista niin ei ollu mitään tavanomaisia mahakipuja eikä nännien arkuutta niinku yleensä on siihen aikaan kuukaudesta, joten kyllähän mä elättelin sit toiveita kovastikki. Testejäki tullu taas tehtyä nii että matti huikkii kukkarossa. Eikä MITÄÄN!.
Tympääsöö tälläänen tietämättömyys ja ittensä kans painiminen
osaasittakohan te auttaa?
Älkää haukkuko mua ihan maanrakoon jos toi on vaan mun omaa hörhöilyä