Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei! Mitä mieltä te paljon testanneet ootte seuraavasta:

Tein Raskauskeijun herkän David liuskatestin, johon testiajalla tuli jotain vaaleanpunaista värikertymän oloista. Näytti hieman epätasaiselta viivalta. Testiajan jälkeen se selkeni suoraksi vaaleanpunertavaksi viivaksi, jonka selkeästi silmällä erottaa.



Mitä ihmettä tän pitäisi tarkoittaa? :O

Voisitkos laitella kuvaa meille "tiirailtavaksi"?..;)
..voihan se olla ihan SITÄ:heart:..se punartava viivanen..mikä kierron päivä siulla menossa/dpo?..
 
Viimeksi muokattu:
Tänään dpo9, mies toi testejä iltapäivällä, ja yllättäin en sitten odottanut aamuun, vaan tein jos tuossa alkuillasta toisen testeistä parin tunnin pidättämisen jälkeen. Pregcheck kyseessä, mä hyvällä mielikuvituksellani nään siinä väriä, minimaalisen vähän toki, mutta nään kuitenkin :) Näkeekö kukaan muu? Kuivuneena näkyi hivenen selvemmin. Toinen testi vielä kaapissa, katsotaan mitä se sanoo sitten aamulla..

Aijaa.com - dpo9
 
Tänään dpo9, mies toi testejä iltapäivällä, ja yllättäin en sitten odottanut aamuun, vaan tein jos tuossa alkuillasta toisen testeistä parin tunnin pidättämisen jälkeen. Pregcheck kyseessä, mä hyvällä mielikuvituksellani nään siinä väriä, minimaalisen vähän toki, mutta nään kuitenkin :) Näkeekö kukaan muu? Kuivuneena näkyi hivenen selvemmin. Toinen testi vielä kaapissa, katsotaan mitä se sanoo sitten aamulla..

Aijaa.com - dpo9
Mie kyllä veikkaisin tuota plussan aluksi - on viivanen, jonka reunat(kuin terävällä kynällä piirretyt)punertaa hieman.:heart::)
..juuri tuolla tapaa alkoi miullahin muinoin parikin plussaa Pregcheck-testillä piirtymään(vaikka eivät kestäneetkään)

 
Viimeksi muokattu:
Mulla on vaan huonoja kameroita, niin laatu on sitten mitä on! :D



ÄH, miten ton kuvan saisi näkymääN? :O
En saa kuvaa näkyviin: /..koetapa tuota kautta Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images..

..ja jos siulla menossa eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, voi oireita olla vaikka minkämoisia ja kierto etsii vielä paikkaansa, voi siis veeeeenyä..toivotaan kuitenhin sitä parempaa - PLUSSAA.:heart:
 
Pitihän se toinen kaapissa oleva testi tehdä nyt aamulla.. Hyvin hyvin hailakkaa on edelleen, mutta jotain mä siinä väitän näkeväni, joten lisää testejä kaupasta tänään hakemaan, ei kai se auta kun seurata joka aamu ja toivoa parasta!

Kuvassa ylempänä kuivuneena eilinen dpo9 illalla tehty testi, ja alempana tämän aamuinen ei vielä kuivuneena.
Aijaa.com - dpo10
 
AnnaQ mä sain davidin erittäin herkällä selkeän viivan siinä vaiheessa, kun ClearBluen digitaalinen näytti muistaakseni 3+. Kannattaa kokeilla jotain muuta testiä, esim. Pregcheck tai apteekin oma. Ne näytti mulla plussaa jo ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa.
 
Aijaa.com - 11834460

Uusi yritys! :)
Oonkin järjellä yrittänyt kaiken laittaa pillerien lopettamisen piikkiin, ja kun ennen niitäkin mulla oli todella pitkiä kiertoja välillä. Mutta sitten kun tulee näitä epämääräisiä testituloksia, niin kaikki toiveet herää... :)

hmmmm..saattaisi olla plussan alku/haamuinen:heart:..on vain niin samea kuvanen..
Mietin sellaistahin kun siulla pitkä tuo kierto jo..R-testihän voi reagoida myöskin LH-huippuun(ovikseen)
..mutta selvinnee ihan päivän-parin sisään varmasti jos pieni koettaa pesää rakentaa.:)
 
Pitihän se toinen kaapissa oleva testi tehdä nyt aamulla.. Hyvin hyvin hailakkaa on edelleen, mutta jotain mä siinä väitän näkeväni, joten lisää testejä kaupasta tänään hakemaan, ei kai se auta kun seurata joka aamu ja toivoa parasta!

Kuvassa ylempänä kuivuneena eilinen dpo9 illalla tehty testi, ja alempana tämän aamuinen ei vielä kuivuneena.
Aijaa.com - dpo10
Kyllä on tainnu niin käydä..että sie olet RASKAANA!!!!!:heart:..ONNEA!:kiss:
 
Onpa mahtavia plussia. :) Oon jonnii kuukauden päivät teitä salaa sivusta seurannut. Meillä yritystä takana nyt puoli vuotta, tammikuussa km. Meillä kaksi lasta ennestään, jotka ovat saaneet alkunsa helposti. Kuopus ensi yrittämällä, esikoista piti alkaa yrittämään kun täytän 21v. Mutta hän syntyi 2vko ennen mun synttäreitä.. :D Nyt sitten ei tunne tärppeevän, meinaa vähän usko loppua. :'(
 
Heipä hei. Kirjoittelen tänne nyt ihan enskertaa ku alkoo aivan aharistamaan oma omituisuuteni :) paljon näitä ketjuja tullu luettua ja pähkäiltyä... Enpä tiiä edes kuuluusko tää viesti tänne ryhmään :D

Ollaan nyt Heinä-Elokuusta asti yritetty ensimmäistä vauvelia, toistaiseksi lähes tuloksetta. Lokakuussa (huom. vain mun omaa ajattelua) tais olla jonkun sortin itu itämässä mutta tuli sit pois, kun menkat oli parisen viikkoa myöhässä. sen jälkeen sit oli menkat vähä epäsäännölliset , että alkoi hirveen heikkoina muutamia päiviä myöhässä ja voimakkaina.

Nyt sit ku alkoi vähä tasaantumaan oikeeseen rytmiin niin johan ne sitten olikin kolme päivää myöhässä ja sitten alkoi sellasta hyvin hyvin heikkoa samean-tummaa vuotoa tihkuttaa(nyt tihkuttanu kolmisen päivää), ja ei tunnu voimistuvan ollenkaan, eikä ollenkaan oo sellasta kirkasta ja runsasta vuotoa niinku yleensä. Voisko noi millää olla jotai kiinnittymis vuotoja? nii ja tavanomaanen kiertohan mulla on 28 päivää ja nyt olis sitte 33.(enkä tiiä sitte miten noi merkitään sillee hienosti niin ku te teette :D )

Tuossa kun odottelin menkkojen alkamista niin ei ollu mitään tavanomaisia mahakipuja eikä nännien arkuutta niinku yleensä on siihen aikaan kuukaudesta, joten kyllähän mä elättelin sit toiveita kovastikki. Testejäki tullu taas tehtyä nii että matti huikkii kukkarossa. Eikä MITÄÄN!.

Tympääsöö tälläänen tietämättömyys ja ittensä kans painiminen :) osaasittakohan te auttaa?

Älkää haukkuko mua ihan maanrakoon jos toi on vaan mun omaa hörhöilyä :D
 
Onpa mahtavia plussia. :) Oon jonnii kuukauden päivät teitä salaa sivusta seurannut. Meillä yritystä takana nyt puoli vuotta, tammikuussa km. Meillä kaksi lasta ennestään, jotka ovat saaneet alkunsa helposti. Kuopus ensi yrittämällä, esikoista piti alkaa yrittämään kun täytän 21v. Mutta hän syntyi 2vko ennen mun synttäreitä.. :D Nyt sitten ei tunne tärppeevän, meinaa vähän usko loppua. :'(
Voi ihuna, älä menetä toivoaisi:kiss:mie toivon kovin, että vielä tärppää ja pienen saisit kainaloiseen:heart:
..pahoitteluni keskeytyneestä raskaudestasi:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei. Kirjoittelen tänne nyt ihan enskertaa ku alkoo aivan aharistamaan oma omituisuuteni :) paljon näitä ketjuja tullu luettua ja pähkäiltyä... Enpä tiiä edes kuuluusko tää viesti tänne ryhmään :D

Ollaan nyt Heinä-Elokuusta asti yritetty ensimmäistä vauvelia, toistaiseksi lähes tuloksetta. Lokakuussa (huom. vain mun omaa ajattelua) tais olla jonkun sortin itu itämässä mutta tuli sit pois, kun menkat oli parisen viikkoa myöhässä. sen jälkeen sit oli menkat vähä epäsäännölliset , että alkoi hirveen heikkoina muutamia päiviä myöhässä ja voimakkaina.

Nyt sit ku alkoi vähä tasaantumaan oikeeseen rytmiin niin johan ne sitten olikin kolme päivää myöhässä ja sitten alkoi sellasta hyvin hyvin heikkoa samean-tummaa vuotoa tihkuttaa(nyt tihkuttanu kolmisen päivää), ja ei tunnu voimistuvan ollenkaan, eikä ollenkaan oo sellasta kirkasta ja runsasta vuotoa niinku yleensä. Voisko noi millää olla jotai kiinnittymis vuotoja? nii ja tavanomaanen kiertohan mulla on 28 päivää ja nyt olis sitte 33.(enkä tiiä sitte miten noi merkitään sillee hienosti niin ku te teette :D )

Tuossa kun odottelin menkkojen alkamista niin ei ollu mitään tavanomaisia mahakipuja eikä nännien arkuutta niinku yleensä on siihen aikaan kuukaudesta, joten kyllähän mä elättelin sit toiveita kovastikki. Testejäki tullu taas tehtyä nii että matti huikkii kukkarossa. Eikä MITÄÄN!.

Tympääsöö tälläänen tietämättömyys ja ittensä kans painiminen :) osaasittakohan te auttaa?

Älkää haukkuko mua ihan maanrakoon jos toi on vaan mun omaa hörhöilyä :D
:kiss:ei sinua kukaan hauku maanrakoon.
..nainen vain ei aina toimi niin kuin kello ja vuotokin voi viipyillä tai olla "omituista" monestakin syystä.

Mikäli olet testejä tehnyt ja ne näyttäneet negatiivista, et melko todennäköisesti ole raskaana..kiinnittymisyritystä on voinut olla jos vuoto on noin niukkaa - kun taas kiinnittymisvuotoa ei tuossa vaiheessa kiertoa varmaankaan enää niukka vuotosi ole.

Plussatuulia.:heart:
..teillähän ei vielä yitystä ole kovin pitkään ollut n. 7 kierron verran..kun 1v takana ja ei tulosta, kannattaa käydä gynellä ja ultrauttaa munasarjat/kohtu+otattaa labrakokeet(hormoni+kilppari)
Toivotaan parasta, kevätkin tulossa ja lämpökin tekee ihmeitä kropalle:)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä menkat alkoivat tänä aamuna. Luulin, että olisin hirmuisen pettynyt, mikäli näin käy, mutta oikeastaan aikamoinen helpotus, että kroppa toimii! :) Pillereitä ennen kun olin pari vuotta kokonaan ilman menkkoja! Nyt vaan uutta yritystä!
Kiitos mur-mur ihanista kommenteista! :)
 

Yhteistyössä