Anteeksi jo etukateen kirjoitusmuodosta, olen ulkomailla.
Tungen minakin lusikkani tahan soppaan
Oireita on ollut tammikuun puolivalista lahtien, ensimmaisena ihan reilusti vaan pahoinvointia joka ei lahde syomalla pois, lisaantynyt virtsaamisen tarve, menkkamaista jomotusta, alaselka ja vatsa, rinnat kipeet. Vatsan turvottelu alkoi, mielialan heittelyt ja finnit puhkesivat myoskin.
Tassa kuussa onkin tullut sitten jackpot, lisaantynyt pahoinvointi, napaan yltava viiva joka on sittemmin tummentunut, repaisevat kivut alapaassa ja pitkin alavatsaa, lisaantynyt karvankasvu... nakyvammat verisuonet. Ja sitten tuo maha joka ei vaan ikina pienene taysin vaikka olisi kuinka turvotus laskenut, tuntuu kuin olisi pallo valissa ja vatsan vetaminen sisaan on vahintaankin epamukavaa.
Mutta... Testit ovat nayttaneet negatiivista kunnes tuli tama
Aijaa.com - 11818107 6+4
Olin kaynyt edellisena paivana ultrassa terveyskeskuksessa eli 6+3 koska haluttiin varmistaa ettei ollu muusta kyse silla olin lahdossa tanne ulkomaille. Ei nakynyt mitaan.
Nyt olisi 7+5 ja jannityksella testailemme onko taaksepain kallistunut kohtu ja liian aikaiset viikot vaikuttaneet tulokseen vai vaivaako taalla joku muu hormonihairio : /