Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Viirup varmasti saat :) Ite en ees tiiä, mikä yk on, mutta yritetty on 6/11 lähtien. Nyt 2.clomifenkierto. Viime keväänä oli keskenmeno ja tällä ois päivälleen sama la kuin sillä viime keväänä keskeytyneellä :heart:
 
Helena mulla on clomit käytössä nyt toista kiertoa. Ennen clomeja kierrot olleet 38-56. Eka clomikierto oli tuon 36, mutta tässä clomikierrossa ovis+ tuli kp19.. eli kierto lyheni ennestään (mulla luteriaalivaihte 13 päivää, joten lauantaina laskennallisesti pitäs vasta alkaa lauantaina menkat ja tosi aikanen plussa siis)!! Juu oireita, lämmöt 37.5, jatkuva wc-hätä ja kurniva nälkä heti jos jokunen tunti syömättä.. nippailuja, arahkot rinnat. Mut ihan koemielessä aloin testaileen dpo9 ja heti tuli sillon haalea plussa testiajalla. Kiitos paljon <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Laala ja Helena2013
Miramei, vau miten sulla vahvistuu viivat! :D Oliskohan tuplat tulossa kun noin tummat jo? ;) Kävitkö folliultrassa tässä kierrossa, oliko yks vai kaks follia kypsymässä?
(mullahan näkyi kaks follia ultrassa, mut en usko, että tuplia ainakaan on, kun plussa alkoi näkyy vasta oikeesti kuukautisten alkupäivänä ja sittenki aika haaleana)
 
Hihii ^_^
Mut joo mä aina kadehdin ku joku saa noin vahvoja viivoja noin aikasin. :ashamed: Jotenkin se dpo14 haamu tuntuu huonommalta kuin dpo 11 plussa, vaikka kai niillä molemmilla voi homma hyvinkin päättyä. (Ei kai huomaa, että mä jännään täällä ens viikon varhaisultraa?)
 
Mä olen lokakuisissa, kun siihen lokakuun puolväliin osui toi laskettu aika. :) En jaksa niitä "teemoittain" ryhmiteltyjä odotusryhmiä (eli en oo missään plussanneissa clomittarissa), kun about samoissa menevistä tuntuu saavan eniten sitä vertaistukea. :)

Ja siis kyllä mun viivat itse asiassa ihan linjassa on mun ensimmäisen raskauden testien voimakkuuksien kanssa. Että dpo 12 sain ekan haalean haamun silloinkin, paitsi että silloin tein testillä, jonka herkkyys oli 10 ja nyt tein 25:lla.. Mulla ei vaan tule varhain kovin vahvoja viivoja.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Miramei plussasta :flower: :) ! Aikainen plussa ei aina välttämättä tarkoita kaksosia, sain kans suurin piirtein samoihin aikoihin ekan haamulaisen testiin kun sinä ja masussa kasvaa vain yksi ihme :). Tietysti, oishan se aika mukava ylläri jos siulla niitä olisikin kaksi :) ! Never know :) !

Niinu ja pikkumyy rv 17 <3
 
Niinu, yksikin kyllä riittäisi, mutta clomeilla on taipumusta herkästi saada enemmänkin aikaan ja tosiaan vielä se sukurasite. Kyllähän tuplat pikku shokki olis :D Otetaan ilolla vastaan se mitä annetaan <3
 
Anteeksi jo etukateen kirjoitusmuodosta, olen ulkomailla.

Tungen minakin lusikkani tahan soppaan :D Oireita on ollut tammikuun puolivalista lahtien, ensimmaisena ihan reilusti vaan pahoinvointia joka ei lahde syomalla pois, lisaantynyt virtsaamisen tarve, menkkamaista jomotusta, alaselka ja vatsa, rinnat kipeet. Vatsan turvottelu alkoi, mielialan heittelyt ja finnit puhkesivat myoskin.

Tassa kuussa onkin tullut sitten jackpot, lisaantynyt pahoinvointi, napaan yltava viiva joka on sittemmin tummentunut, repaisevat kivut alapaassa ja pitkin alavatsaa, lisaantynyt karvankasvu... nakyvammat verisuonet. Ja sitten tuo maha joka ei vaan ikina pienene taysin vaikka olisi kuinka turvotus laskenut, tuntuu kuin olisi pallo valissa ja vatsan vetaminen sisaan on vahintaankin epamukavaa.

Mutta... Testit ovat nayttaneet negatiivista kunnes tuli tama
Aijaa.com - 11818107 6+4

Olin kaynyt edellisena paivana ultrassa terveyskeskuksessa eli 6+3 koska haluttiin varmistaa ettei ollu muusta kyse silla olin lahdossa tanne ulkomaille. Ei nakynyt mitaan.

Nyt olisi 7+5 ja jannityksella testailemme onko taaksepain kallistunut kohtu ja liian aikaiset viikot vaikuttaneet tulokseen vai vaivaako taalla joku muu hormonihairio : /
 
ITEL TULEE vaa pahamieli ku tätä lukee..
Testaillu PALJON ja dpo jo 24 ja menkat 10pvä myöhässä mut testit näyttää negaa...
en tiiä mitä pitäs ajatella..ei mitää menkkatuntemuksia vielkää(pientä ollu 5pvä )et millon voin ees yrittää uudellee ku ei tuu menkat ni ei tuu ovistakaa?:(
Lapsi ois toivottu...
 
ITEL TULEE vaa pahamieli ku tätä lukee..
Testaillu PALJON ja dpo jo 24 ja menkat 10pvä myöhässä mut testit näyttää negaa...
en tiiä mitä pitäs ajatella..ei mitää menkkatuntemuksia vielkää(pientä ollu 5pvä )et millon voin ees yrittää uudellee ku ei tuu menkat ni ei tuu ovistakaa?:(
Lapsi ois toivottu...
Anteeksi nyt vaan, mutta tätä ketjua ei kannata lukea, jos tulee paha mieli. Täällä monet haluavat hehkuttaa omia viivojaan. Toisten testejä on kiva tutkia ja analysoida.

Olet kysynyt tilanteeseesi apua monista ketjuista, mutta luulen, ettei ainakaan tästä ketjusta sitä irtoa. Tämä palsta on täynnä naisia, jotka toivovat ja haaveilevat, aivan kuin sinäkin. Sinulla ei ole muuta mahdollisuutta, kuin tehdä uusi testi hiukan möhemmin. Pillereiden lopetuksen jälkeen kierto saattaa olla pidempi kuin aiemmin ja se on todennäköinen tilanne sinunkin kohdallasi, kuten monet ovatkin sinulle täällä kertoneet. Ovulaatiosi on saattanut olla myöhemmin kuin mitä oletit. Vaikka tämänkin kyllä tiesit, kun siitä tuolla kakskymppisissä toiveilijoissa oli jo puhetta.

Plussatullia kuitenkin ja malttia. Anna kehon palautua rauhassa hormoonimyrskystä, minkä se on pillereiden kautta kokenut.
 
Seksistä alkanut vuoto kesti 2 päivää ja tänään tuli (juuri testasin) CB:n testiin heti kun kastui niin pystyviiva näkyviin ja olin että jes se on sittenkin siellä...no meni hetki niin se haaleni oikein kunnolla ja vain sellainen "tässä sen pitää olla"-viiva jäi näkyviin eli niin haalea sininen (yhtäleveä kyllä kuin poikkiviiva) että oli purettava testi että sai varmistettua ettei ihan väärin nähnyt... siellä se oli todella vaalean sininen viiva hyvin heikosti näkyvissä... eli pitää hankkia jokin toinen testi ja katsoa vaikka huomenna tai ylihuomenna uudestaan... Jos siellä oli jotain niin onko enään vai onko ollut myöhäinen ovis vai... epävarmuus vieläkin että mitä tämä on... kaikenlaista oiretta on vieläkin ja uutena on huimaus ja heikotus, ja en edes vuodon takia ajatellut enään raskautta, kun vasta nyt kun ei ole vuotoa ollut, eilen vain tuhrua hiukan ja tänään yksi tippa suojassa ja ihmeellinen olo alamahalla, nipistää hiukan oikealta, ei mitään kipuja ole ollut sen seksin jälkeisen jomotuksen jälkeen...ei edes kun oli vuotoa... Voi...sanonko mikä, kun ottaa päähän tämä tilanne ja ei ole ketään kenelle puhua tai kysyä neuvoa ja lääkäriin pääsee vasta kk päästä :(

Anteeksi purkaus ja kuvaa en saanut kun kamera taas miehellä matkassa :/ Eikä kännykällä saanut vaikka yritin niin selkeää kuvaa ja epäselvässä ei näy sitä viivaa yhtään..... :((((
 
Seksistä alkanut vuoto kesti 2 päivää ja tänään tuli (juuri testasin) CB:n testiin heti kun kastui niin pystyviiva näkyviin ja olin että jes se on sittenkin siellä...no meni hetki niin se haaleni oikein kunnolla ja vain sellainen "tässä sen pitää olla"-viiva jäi näkyviin eli niin haalea sininen (yhtäleveä kyllä kuin poikkiviiva) että oli purettava testi että sai varmistettua ettei ihan väärin nähnyt... siellä se oli todella vaalean sininen viiva hyvin heikosti näkyvissä... eli pitää hankkia jokin toinen testi ja katsoa vaikka huomenna tai ylihuomenna uudestaan... Jos siellä oli jotain niin onko enään vai onko ollut myöhäinen ovis vai... epävarmuus vieläkin että mitä tämä on... kaikenlaista oiretta on vieläkin ja uutena on huimaus ja heikotus, ja en edes vuodon takia ajatellut enään raskautta, kun vasta nyt kun ei ole vuotoa ollut, eilen vain tuhrua hiukan ja tänään yksi tippa suojassa ja ihmeellinen olo alamahalla, nipistää hiukan oikealta, ei mitään kipuja ole ollut sen seksin jälkeisen jomotuksen jälkeen...ei edes kun oli vuotoa... Voi...sanonko mikä, kun ottaa päähän tämä tilanne ja ei ole ketään kenelle puhua tai kysyä neuvoa ja lääkäriin pääsee vasta kk päästä :(

Anteeksi purkaus ja kuvaa en saanut kun kamera taas miehellä matkassa :/ Eikä kännykällä saanut vaikka yritin niin selkeää kuvaa ja epäselvässä ei näy sitä viivaa yhtään..... :((((
:hug:..olispa siellä pylläri..Oi, olispa!:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Derya
Hei! Mitä mieltä te paljon testanneet ootte seuraavasta:

Tein Raskauskeijun herkän David liuskatestin, johon testiajalla tuli jotain vaaleanpunaista värikertymän oloista. Näytti hieman epätasaiselta viivalta. Testiajan jälkeen se selkeni suoraksi vaaleanpunertavaksi viivaksi, jonka selkeästi silmällä erottaa.

Mitä ihmettä tän pitäisi tarkoittaa? :O
 

Yhteistyössä